Cumu si tratta di a malatia?

U malatu in la casa sempre pruvà pietà in l'altri, tutti sò prova d'aiutà di qualchì manera. Ma à qualchì volte hè necessariu di firmà in l'attinzioni à u paci, è dà a persona per rializzà a so propria malatia è per quessa hè apparse. A maiò parte di una persona si mette in malati da mancanza d'amori, d'attenzione, di resinimentu è di còllera à quarcunu. Questu ghjè à i zitelli, ghjè per una certa raggiuni di guidà si in u capu chì i genitori fannu pocu pratica è dapoi a soffrenu di parechje malatie.

Cumu si tratta di a malatia? Quandu, per esempiu, un omu hà sviluppatu u càncanu, cumu per aiutà à trattà sta malatie. Ci sò parechji opinioni annantu à questa materia, chì u cancer hè una femmina è u male, a femina mangia una persona più veloce, è u male ùn pò micca sviluppà più. Ma ci hè una altru operezza chì e persone in a maiuranza, raramenti volte à i duttori. Sì, è i duttori, ciò chì ci hè per escemente, ùn hè micca qualificattivu capisce una spezzione. Eccu u manghjatu u cancellu di un omu chì suppunita per parechji mesi, ancu s'ellu ci hà vicinu à manghjà per parechji anni. Quandu u locu terribbili diagnosicu, i parenti di u paci di u cancer, sò in panicu. Ma ùn pudete fà micca quì, pernate dimustrà u panicu à una persona malatu. A stu mumentu bisognu di sustegnu psicologicu, senza pietà, senza timore à l'ochji, ma solu sustene, aiutu. Con ellu avete aduprate ancu cumunicà cum'è prima di a malatia, è ancu diventate. Ùn ci micca impastatu annantu à questu, in particulare da chì u cancer ùn hè micca sempre una malatia fatale. E più impurtante, in questa attitudine di u paciistu stessu, tocca vintu magazines cù articuli nantu à u pacienti guaritu, recicla notti di publichi. Avemu bisognu di crede chì ùn hè micca mortule. Allora a maladie à pocu avè principiatu à versà è in fine si sparghje, è a famiglia torneremu a pace è a calma, è più importantissima a salute.

Ci hè moltu di malatie, ci sò e malatie chì ùn sò micca cusì treme, ma assai displegi, per esempiu - epilepsia. Cumu trattà cu sta malatia? In u nostru paese, sta maladie hè stata studiata pochi pocu, in certi città ùn sò micca epileptologi, anzi solu a cura di qualchì paci di epilepsia. Finu a ora, sò trattati cun mètudi antichi, sò prescribing inefficient drugs. A minurizeghja ùn hè micca datu à stu gruppu di pazienti, è ùn ponu micca travagliate nurmale. U patronu, amparatu di a malatia, ùn vole micca à un tali empleu per vede in a so cumpagnia. Sta maladìa hè stata guariscenza, ma raramenti quandu u so passaghju sanu. Ma tuttu u stessu, a persona chì hà acquistata sta malatia, o da chì u nàscita hè malatu, deve crede chì tuttu sera passatu è a maladie rinfuccà cum'è i nimici rimettini da u campu di battaglia.

Tutte e malatie sò dati per quarchi cosa, ci duna una urganizazione di rializà ciò chì avemu fattu nimu in a vita, o dunni una nova vita è vita. A cosa principal durante a malatia hè di sente a vostra mente è u core, è capisce ciò chì vulete da vita. Parechje persone grande, duranti a malatia, entendre u so destinatu nantu à sta terra. Pensa, forsi sì unu di elli è vi aspetta, qualcosa grande. Ùn fucalizza micca nantu à e vostre malanni, vede oghje è vi farete riesce. A lotta per a vostra vita cù tutte e vostre forza, l'avemu solu, l'altru ùn devi micca.