Dmitry Shepelev hà tornatu à U Canale

Quasi per un annu sanu, u prughjettu pupulari di u Primu Canale "Prughjettu di a Republica" hè statu "frozen". Da u principiu, Yuri Nikolaev è Dmitry Shepelev cuminciaru a trasmissioni, chì avianu alta qualificazioni in tutta l'esistenza.

Dopu fattu cunnisciutu di a malatia seria di a donna ciuità di Dmitry Shepelev, u presentatore avia de rinunzià u so travagliu generale, per dà più tempu per Jeanne Friske, chì avianu un progressu di tumore di u funziunale. Dmitry hà dispiratu per a vita di una donna amata, andendu cun ella à i cliniche induve eranu promessi d'aiutà. Ogni chance, ancu u più ghostly, hè stata utilizata. In ogni casu, anche u fattu chì Shepelev hà fattu tuttu ciò ch'ellu pudia, ùn era micca pussibule di derrota una malatìa periculosa.

A morte di Joan era un gran colpu à u presentatore. Tentannu di scappari di l'ochji simpatiche curiosu, Shepelev, nzèmmula cù u Platonu, passava tutta l'estiu a Bulgària.

Dmitry hà tornatu à u travagliu solu à a fini di lugliu, è solu per un ghjornu - per fà un dispusitivu di u 2018 World Cup in cunjunzione cù u mudellu Natalia Vodyanova. Dopu chì u presentatori turnà à Platonu in Bulgaria.

L'ùltima notizia righjunghjani i giovani per i fanni di Dmitry Shepelev è l'auditu di u prugramma "A prupietà di a Republica". U presentatore riturnò à Mosca è, cun Yuri Nikolayev, principia a filmazione di una nova libera di u prughjettu populari.

In i medii domestichi, ci anu the first photos from the studio di u Primu Canale. L'admiraturi di Dmitry èranu maravigliati di i cambiamenti chì anu avutu in l'aspirazione straniera di Shepelev: sempre un giovane è un giovane spumante stà bellu fiore è seriu, è à i tempii di u capimachju, u grisgiu hè chjaramente visibile.