Perfumes rusos - prodotti aromatique

A perfumaria russa - prudutti aromatiques - hè unu di i più ambiguu è contradictori. A so storia hè china di misteri è sorpresi, vittori incredibuli è scundificà i scunfitti. Dopu pigliatu fama di u mondu famusu in l'era prutravoluzionaria, perde l'auturità in i tempi Sovietsi. Oghje, i prufumi domestici pruvate da rinviviscia tradizoni è ripigghiari a so prima gloria.

A storia di u perfume russu iniziu, quand'ellu dice, "per a salute". I perfumeri straneri, chì ùn anu micca furtunatu in a so patria, trasfirìu a Russia, induve si svilupparu cun pudere è principale. Iè, è "nucelli" russi, avendu studiatu studiu in l'esteru o travagliatu di apprentisti, "gave" a so patria i so talentu: perfumeria russa - i prudutti aromatique sarè più è più populari. A fine di u XIX - iniziu di u XX seculu, i nomi di A. Ferrein rumbled in tuttu u paese, è i proveuti di a Corti Imperiale - A. Ostroumov, G. Brokar, A. Ralle è A. Siu - eranu cunnisciuti solu in Russia, ma ancu in l'esteru. Allora, Alexandru Ostroumov addivintau famosu per inventà u soapu da a castagna, è dopu hà apertu a so propria fabbrica di perfumeria.


U famosu "nasu" Alfons Ralle furnissi u perfumu russu - prudutti aromatii ùn solu à a Corti Imperiale, ma ancu per u so Maestà u Chhà di Persia è a so Altezza u Principatu Chernogorsky. A so firmetia riceve u Statu Emblema di Russia quattru volte - u premiu più altu, attribuitu per i prudutti d'alta qualità. Era a fàbrica "A. Ralle and Co. "principia com'è attore di laboratori Ernest Bo (autore di u famusu Chanel No. 5). S'ellu ùn hè micca per a rivoluzione chì hà fattu u perfumatore talentu emigrà, piglià u postu di dirittore di a splutazioni, è ùn si cunnosce chì seria l'allenamentu di u "pianu di perfume mundiale". Un'altra scatula di prufuniorità di pre-revuluzia russa - Heinrich Brokar. Stu "cantellu" ereditariu hè un nativu di Francia. Arrivatu in Russia, hà apertu u so propiu prughjettu è iniziu principiatu pruducia micca perfume, ma sapuri perfumatu. Parechji in u so travagliu, Henry devi a so mòglia - Charlotte. Hè quella chì hà urdintatu una opira win-win: vendenu un sapi "donu" raru (di forma insolitica) - in forma di bola è cù lettri stampati di l'alfabetu. A publicità di Brokarovskaya hà diventatu un password. A l'apertura di una di e venditi, a ditta offritta à i cumposti "una vendita di publicità: solu per un rublu, era pussibule cumprà un set cunzistenti di deci articuli, chì inclusi un perfume, cologne, lustrine, vinagre vandalique, vaseline, poff, sachet, sachet, lipstick, soap. L'eccitazione hè stata cum'è chì a polizia anu da cercà a tenda.


Un'altra publicità di perfumeria russa - prudutti aromatique - cologne "Flower" - ancu scossi tutta a Mosca. À a Salute Nazionale di l'arte e l'arte russa una fontana "scented" era custruita, in quale qualchissia puderia dip un fazzuratu, un guantu è ancu un capo di colore. L'idea passau da esse successu chì "Florimentu" diventa a prima cologne di a massa di Russia. Quandu a Grand Duchessa Maria Aleksandrovna hè vinuta à Mosca per visita, Brokar a prisintò cun un bouquet di cera di fiori - rosi, liri di u vallée, violettes, narcisi. E ogni fiore era culpita da u listessu ardoru. Admired Maria Aleksandrovna aghjunti u perfumu u tìtulu di u so provistenu a corte.

U società "Brokar and Co" hà crisciutu quant'è chì u perfume russu era chjamatu "l'Imperu Brokar", è u so inzinariu era vendutu à vendita à parechji paesi europei. In parechji manifestazioni internaziunali, a fabbrica acquistò 14 medaglia d'oru, diventò un suminista ùn solu di a Corte Imperiale Russa, ma ancu di a casa reale spagnola, è nantu à u cartulare di l'affari sò stati trè emblemi statali, cunfermendu a maiò alta qualità di e merchenzie.

Se Brokar hà principiatu cum'è sapori, u perfumista Adolf Siu - com'è fabricatore di rotuli è pasticci. Dopu un bellu ingagliu bellu decentu da u travagliu di cunfitte, Siu hà decisu di fà perfumaria è cusì successione in questu business chì ellu hà da furnisce a tribunale imperiale micca solu cù i so pasticci, ma cù perfume. U so incensu appartene à a seccione di "perfume alta" è ùn era micca dispunibile per tutti. In ssu curtu, l'industria di perfume in a Russia pre-rivoluzionaria prosperava. Allora l'annu 1917 rivolta ...

Attressione di u principiu di u XX sèculu nantu à i spiriti di A. Ostroumov, Ekaterina Geltser, u ballistu di ballet Bolshoi: "Quandu mi piacere in u" Corsariu ", aghju sempre a so prufette Violette ..." Elena Podolskaia, opera soloist: "U vostru perfume" Ideale "circunna cù un ambiente cusì cusetu , chì, inghjaltatu i cami, cum'è in i sònnii di fiori fragrancesi. Raisa Reisen, attrìlla di u Teatro Maly: "Se Napoleone avia statu affucatu da Napoleone intelligenziu, Josephine ùn avissi mai trattatu.


Phoenix, rinatu di e cinti

Russia post-rivoluzionaria ... In l'agenda: l'eradicazione di tutti i burguesi. E includendu perfumeria - a più burguesa di tutte l'arghjintini buguesi. U novu paese pruteghja u fumu di e fabbrichi, un sudatu chì travaglia sanu è un corpu limitu. Suldati di l'Armata Roja è a ghjente ùn hè solu bisognu di u saponu - è nunda più. U restu sò resti burguesi. In u risultatu, tutte e fabbrichi di perfume receberanu numeri ordinali è si vultonu in soap-bins. L'impresa Ralle divintò "State Soap Plant No. 4", è più tardi - State Soap and Cosmetic Factory "Svoboda". "Brokar" hè cunversatu in "Sapori è prufumi di u Statu numero 5" (dopu in "New Zarya"), "Siu" - in a fabbrica "Bolchevik", "Bodlo e Co" - in a fabbrica "Dawn".

In u periodu NEP, a pruduzzione di perfume fù riprincipatu, ma in l'era Stalin era rapidamente ghjunghje à un end-innecesariu. A donna più elegante di l'elite soviètica, a "seconda dama di l'URSS", a sposa di Molotov, Polina Zhemchuzhina, s'unì a "lotta" cù Stalin per a perfumeria domestica. U rimpiazzò u primu direttore di u "New Dawn" A. Zvezdov, trasferit à un altru pusiziu. In seguitu, a Pearl hè capu da a fiducia "Fatness", unìscenu tutte e cumpagnie di perfumeria è costera, è parechji anni dopu hà numinatu capu di a Direzzione Generale di perfume, cosmichi, sintesi è sapone. Hè Polina Zhemchuzhina chì hà sappiutu cunvince Stalin per micca stirmaraghju u prufume, hà sappiutu pruvà chì "a perfumeria hè una zona prometitiva, prufittu è assai necessariu per i pirsuni". E hà cunvinta ancu u "babbu di i pòpuli" per dà "boni" à a perfumaria di l'olii essenziali. Cusì a perfumaria russa acquistò una secunna vita relativamente decente.


In u 1930, l' specializazione di perfumeria russa - produzzioni aromatique è pruduzzioni - i dipartimenti di perfumeria di i fabbriuli "Svoboda" è "Bollevik" fù assicuratu da u "New Dawn". Cusì "New Dawn" hà ricivutu un monopoli di a produzzione di prudutti d'i prufumi. Ci era ancu altri prufumi è fabbriuli cusici in i repertorii di l'Unioni, ma ùn definevanu a "polirica di perfumeria" di u partitu.

In l'agenda di i fabrizii di prufumi ci anu una quistione seria: cumu per assicurà chì i spiriti reflectenu a pratica di u partitu? Hè stata fatta da a regula principale: obliterate bouqueti exquisite è ingredienti novi. L'aromura sò necessarii da i populu di u travagliu, chì vole dì chì eranu simuli è cumprinneru è "rinfurzarà l'amore per a patria". Parechje ghjente vede chì i spiriti di l'era soviètica sò più brutici è durdi, è a paleta aromaticia si manteneva povira.

In ogni modu, gradualmentu, passu à passu a perfumaria domestica "vincìu" i posizzioni palesi. Da i "bins" di brokar hà sceltu furmuli, i "tagghi" naziunale sò stati tuti per esperimenti, a zona di "perfumeria elitista" hè stata sviluppata. Phoenix era rinatu di e cinti. Naturalment, u primu viulinu era ghjucatu da u "New Dawn", i so spiriti guderu una popularizazione freniiede (bona, ùn era micca una cuncorsu, è l'incidenti straneri ùn hà micca sughjettu di un citadinu suvieticu). A cumpagnia presentò i so sapori in esibizioni internazionali è anu ricivutu premie prestigi. Oghje, a famosa cumpagnia di perfume - "Red Moscow", "Black Box", "Blue Casket", "Flower of Stone" - sò vendi cum'è raramenti à prupietà insane. A regione di perfumeria russa fiurì, è ancu per ogni attività sottu à u "Curtain d'Iron" in l'absenza di i competiti seri. Ma ora un altru tronu scuppiava - a crisa ecunomica, a decadenza di a pruduzzione, u colapsu di a URSS ...


A volta da scarrafia

Quandu u flussu di i prudutti occidentali spedinu in u mercatu domesticu, i cumpagnii russo chì pruducanu una perfumaria russa - i prudutti di aromaticu ùn puderanu quà impone a cumpetizione è andò in l'ombra. Di sicuru, dopu à u colapitu di a produzzione, i patroni russi anu da principià primu "da scratch" - per amparà da l'Occidenti, per richiamà i "metudi di u missiavu" è di pruvà à custruisce a so propriu modu nantu à u campu di perfumeria groomed-perehozhennom. Invece, rinascenu tradiziunzionismi di prufumeria prerevolutivu hè una fece ingrata. E Fórmula hà sviluppatu un seculu fà è basatu solu à un numeru limitu d'ingredienti naturali, sò oghji obsoleti è "look", almenu, anticu. I laboratorii chimichi in quantità hè inferituali à l'uccidintali in termine di l'equipaggiu è ùn ponu micca aduprate di creà un cumpunenti refinenti originali. Inoltre, parechji fabbrichi illegali chì pruducighanu prudutti di qualità baja anu criatu, è parechje parechji falsificatori. Comu u risultatu, u compratore russu perde finita a fiducia in a marca "nativa" è prefè l'utilizà i prudutti di l'imprese occidentali. Oghje, i perfumi domestici sò più parechji un figliolu irraasonable. Incerta attempune di interessà à u cunsumadore sò assicurati da u "New Dawn", o più bien, a so nova incarnation - "Nouvelle Etoile". E fragrances originali in spessu scantatu cù i so nomi impersonale. "U tempu di una donna", "A Mania di a Notte", "E So Beautiful", "U Chjamatu Chjamatu", "A Vita in u Rosu", "Siga Me à a Notte" - sonate più cum'è una burla. In altri prufumi, l'esperimenti parvenenu chì «listessi» di i spiriti uccidentali sò intesu: «Kuznetsk bridge» hè simili à Climat da Lancôme, «bellezza russa» - à Coco Mademoiselle da Chanel, «Talisman of love» - à Angel by Thierry Mugler. U disignu di paesi è buttigli - abbitanti è pocu attrattivi - hè assai inferitu à u disignu straneru. Sì, è publicità abbandunà assai per esse chjapputu. In una parolla, siddu li dittaciali dumestranu decide per rinfrescà i cunsumatori (e marche stranieri cuntrollanu più di u 60% di u mercatu "fraganti" in Russia), a lotta hè seria. In ogni modu, u "terzu seculu" di a perfumaria russa hè ghjustu, è, forsi, torna finu à l'altitudine, da quale anu collapsu.


NUEVELLE ETOILE

Ùn hè micca una sucità stranera in tuttu, ma a nostra propiu "New Dawn". A cumpagnia hà cooperatu cù siezzei francesi di deci anni, è parechji perfumes di a fabbrica sò stati sviluppati in laboratorie francese. A continuazione logica di sta cooperazione hè stata cambiata di l'impresa.