Cumu si pò cumporte, sè ùn vi vulete micca cumunicà cù u più

Spessu chì i fianchi succede, chì sò sbagliati da questu o quellu, un certu prisente presente in a so vita. Addiventa un insinsuante è insitu à i nostri ochji. Questu hè comparatore à un "libru leggiu". A cunnisciutu da a crosta nantu à a crosta, è ùn ci hè nunda in aspittà à qualcosa di novu. Questu hè appiicatu, cum'è un unicu cun quale hè stata amici cusì cusì, è cù quale si ncontranu. E ci sò assai motivi per questa. Cusì tutti i listessi cumu si cumportanu, se ùn vulete micca cumunicà cù un omu?

Prima di tuttu, avete dicisu à u mutivu per quale vo vulete fà fendenza di parlà cun stu zitellu. E i ragiuni, cum'è per esse capitu, pò esse assai. Fighjure à u banale: avete svinutu di stà fatica di sta persona, site decegliatu in ellu è a so cumunicazione, perde l'impurtanza per voi - hà iniziatu à annunzià, hà cunnuscite un altru guyu assai interessante da ellu. In pocu tempu, qualunqui cosa a causa, identificanu. Dopu avè intesu sè stessu, pudete scartà bravamente u fattu perchè ùn voi micca vulete cumunicà cumu stu tipu più. Ancu revele factors such as how and in a quale momentu era quellu chì hà dettu capiscu chì ùn vulete micca cumunicà cun ellu, se puderà ridivà l'abitudini di a cumunicazione (relazione) cù questa persona è in generale sta solu a centu percentuale. Se tutti sti argumenti ùn sò micca in u so favore, hè megliu cambià sta situazione più veloa. Ùn sapete cumu fà cumu si ùn vulete micca cumunicà cù un omu? Dinu tuttu cù sinceramente è correctament. Pujhe in u sapè chì ùn voi micca vulete cuntinuà à cumunicà cun ellu. Ùn vogliu micca vedutu in a lista di i vostri amichi, per cumprà l'amore è a fraternità cun ellu. Cridite à mè, se u zitellu ùn hè micca stupidu, ci vole à capì. Ùn ùn pruvate micca imponente di culpè à u zitellu. Ùn ci fa fallu culperu per esse culpèvule di ciò chì succede. Ùn tentate micca impone nantu à quellu chì ùn ferma micca rilazioni cù ellu, precisamente da u so cumpurtamentu - ancu s'ellu hè veru. Fà l'avè culpèvule, perchè cusì toccu u so internu stessu, sviatu i so ochji à a so imperfezzione (in solitu i cugini sò assai preoccupatu di questu). E voi, per questu quì, dà una falsa esperta chì, se ellu stessu, sopra i vici di u so timore, ripiglià a vostra cumunicazione novamente. Dopu tuttu, u mutivu, cum'è ellu capisce micca solu in ellu è in u so caratteru. Better make him dissatisfied with you. A strada, avà prontu à u fattu chì u zitellu ùn ùn rinuncia immediatamenti è si spiccà sempre per a vita. Tutti l'omi sò pussibuli da a so natura. Hè per questa raghjunghja chì hè assai difficiule per elli, picciotti, per cuncilià cun l'idea di chì anu rivolvinge ogni rilazioni, facendu per sempre è per tuttu l'eliminazione di e so vita. Dunque, ùn hè micca liberu, u zitellu pruvà, attacca à ogni tibia, riparà a situazione. I decisu di cremà i ponti - ùn vultà à u so cumpurtamentu, nisuna attenzione, più tardu o dopu cuncilià, scurdate di tuttu è forsi ellu entende.

Parvaraghju cù un zitellu hè megliu, chjamà una reunione (per una telefonetta o SMS ùn ci hè nunda). Prima di una conversazione, hè megliu di fà appena furmazione prelimiunale. Scroll in a testa per tuttu ciò chì vulete dicu è di pensà à e risposti, cumu pensate, pussibuli rispunsevuli di u so parte. A più chjave durante a cunversazione ùn hè micca per passà cù longu pausini, in questa mumentu u zitellu hà da puderà signalà pressu nantu à tè. Startate direttamente a vostra conversazione cù ciò chì pensate per un pezzu di tempu per fà una decisione. E dopu esaminate i fatti. Pruvate d'insistia chì serà megliu per tutti dui. Sè sicuru chì ùn avete micca adduzzu, dìcinu cumu hè. Intra i paroli, u ringraziaraghju per i vostri mumentu chjappi di a vostra rilazioni. Pruvate per parlarle cum'è nofferanu, per evitari l'emozioni, ùn dumandate micca qualcosa di ellu. Cumminciare - parle cun un testu simplicu senza alcuni. Se ùn vulete micca offend - parlate, calme, è si ùn vogliu micca - fallenu in un absoluto disregard. Aghju decisu di rinfurzà - una volta, ricurdà chì in a so vita, ci sarà più ca una bona bella è bella, perchè ùn vi mancanu un o l'altru (tenete in mente). In u sensu di u resinimentu di a so parte, u probabilmente ch'hà micca pussutu esse evitata. Cusì ellu sceglite o vi cunnette, o peleanu ùn ponu esse evitati. Ùn sò tutti i carusi sò capaci di capiscenu quandu sò datu da a porta - una volta.

Dopu a vostra chjamata, pruvate à scumpirà da a so vita. Ùn fate micca circà ellu à scuntrà, sguassate u numeru, sguassate trà amici trà a reta soziale. E più impurtanti, cumprende una sola vez per voi chì ùn hè più in a vostra vita. Questu, in u primu postu, hè necessariu, in modu chì, de sternu, di colpu d'altru hà cunsideratu, ùn principià micca dumandà a dumanda: "Cumu si tornanu?". Abbandono u puntu, hè a vostra decisione. A cosa principalu, se ellu ci hà sentenzi per voi - per ùn fallu dà amà cun l'amore definitivamente. Sì hè l'amici, ùn permettenu micca a sensazione di l'appiccicatu, altrimente in i dui casi, sarà più difficili per ellu d'accettà a idea chì ellu hà scurdatu di manera irrevocabile. Allora una cunversione immediata hè a sola decisione correcta. Ma, è se stu ghjornu chì hà già accadutu, avarete bisognu à tuccarà à scumpressà, trasfurmassi in una ilusione. In questa situazione, sicuru, sarà più difficiuli di rumpia a relazione perchè qualsiasi effetti di a vostra parte serà sottumessu à a so opposizioni è prova di abbandunà tuttu nantu à i so metes. In questu casu, a cosa principalu per voi ùn hè micca per fallu è ùn ne stava nantu à u vostru propiu è a prima volta, i so emozioni. Aspetta chì ellu fermerà i so amori è vaiu in u locu, ùn ci hè nè sensu. Ùn sacrificate micca per a to piace. Intivarete cumpone pietà per ellu - vi feraghju tu stessu.

Fate cusì, perchè più tardu o dopu avarà da esse fattu. Ma per lascià senza fà causallu u dolore, ùn hè micca travagliatu. Allora ùn si ponu passà cun un rottu. A vostra francizza serà degnu di rispettu.

Sì bisognu per ellu o se sapete chì ùn hà nunda altru a parte da voi, fandu intùdinu à una di e vostri amichi, chì, sicuru, hè sicuru, cum'è stu tipu. Ùn ci hè micca nè lagunari adattati, ùn hè micca triste per questu. Tuttu ciò chì era dumandata di voi, avete fattu. E ricordati, micca rivenutu in modu oghje - solu solu avanti. Eccu cumu si deve cumpiarà cù u zitellu cù quale ùn chjaru più di fà cumunicà nunda è nisuna circustanza.