Cumu si tratta di i celi di u so maritu


Qualcosa donna, almenu una volta in a so vita, era ghjilosu di u so maritu. Questa succiau tuttu u tempu, quandu ghjè in u razu raghjonu chì puderete ancu appostate a to stima d'autore. È quandu si va in paranoia, da quì avete aduprate a lotta cù questu. Inutu u vostru maritu vi mannanu locu.

Cumu si tratta di i celi di u so maritu. A risposta à sta pregunta ùn pò esse micca ambiguous. Questa hè una scopi ampliata di psicoluggìa maschili. Sò essinziunisti, è ùn ci piace micca quandu chì queste invente in a so prupietà. Emini a batta pè u so amori, solu in modu diffirenti.

U numaru di mètudu 1. Celestia nantu à una basa di a famiglia, chì passa i quasi senza pinioni. Un omu in questu casu hè ghjelevule per l'effettu di e relazioni. Questu, pari chì si susciteghja sopra à i rivali, chì in u principiu ùn esiste micca. Questa via di i ghjilosi aiuta à un omu per piglià un novediu amicu annantu à a so mòglia, è dà un attore à relazioni intimi. A donna à questu ora hè amuzione da a so vanità, è capisce chì nimu ùn hè necessariu à u so maritu. Hè assai teme di perde a so ànima assicura. U maritu duranti i periodi di una tale manera di ghjilosu, nantu à l'altru prutrarà a so apitzu per guardà a so mòglia.

À questi mumentu, pensa chì si avutri omi fighjenu in u cunjunore, hà fattu a scelta bona. E apprizziarà è amarà u vostru amatu più.

Metu nummiru 2. Imaghjina hipertròfichi. Ella mata relazioni normali in a famiglia. Mentre pudete cuntrullà u vostru còmpiu parte di u permessu, pudete a lotta cù i so ghjilosi.

Ma, si cumencia à annunzià quellu chì si permettenu, allura una donna pò principià a gridari "Guardia", altri ch'elli ùn anu a finta di l'astuzia di u maritu di i celi di u maritu. In i mumenti di i ghjilosi, ùn ùn dà micca una donna per passà, meneta a so persunità à u cero, si riferisce à a cosa com'è una prupietà. Questa via di i ghjilosi cunnosce i rilazioni, è ogni volta più più avanzati.

U numiru di mètudu 3. Lu gelosu di a categuria di patologìa. In i mumenti di i ghjilosi, un omu hè scantu di tortu, tuttu questu hè cumporatu da neurosi è histerefichi. Stu tipu di ghjilosu ùn aduprà micca à u trattamentu, hè una mania di persecuzione. Un omu à questi momenti chjappà in a so capu è cù quale a vostra amata donna pò mudificà. In questu pezzu di gelosia senza resturu, un omu hè prestu per qualsiasi attu antisocial.

Allura chì, in tuttu, l'omi diventate à ghjilosu. Tuttu stu succorsu per nisuna ragiunata, ci hè un precondizzioni invisibile per i celosi. A maiò spessu, i celtità vene da a insecurity, tanti siciliani dicenu. Spessu i meni ghjilosi sò turnate per esse cun cunnessu ansici-hypochondriac. In ogni locu pruveni cungiurazziunati, tradimentu, sò assai teme di a comparaison, è spende à l'exaggerate u prublema, cumu dicenu "fora di a mosca di un elefante".

Jealousy hè l'infantilismu manifestatu da una persona immature. L'omu ghjutu stanu bisognu d'un tipu "mommy" chì sarà per sempre appressu à elli è di asciugà u nasu. Cusì, ogni passu di l'amatente, l'omu pò piglià di cuntrolla si a donna hè sbagliata, induve hè necessariu, questa hè a ragiuni di i celosi freniiedi. E tutta sta gilusia è accumpagnata da l'histere.

È a più spessu ghjalanu, elli stessu cambianu i so mariti. Dunque, nantu à i so propiu è ghjudicate e so dumande, postu ch'elli anu pussutu avè u tempu d'andà "sia", cusì u cô sonnu significa ancu. Suspiemu à e so dumande in tutti i peccati mortals, mentre doing terrible acts.

Certi ghjovani ghjilosi si sò incù ghjunti cù sposi maritali, è per sempre u ricurdatu chì a donna ùn hè micca stata casata. È cumu pudete piglià tuttu quì à u latu. Allora puderebbe scurdate di ciò chì avete truvatu, è cumu si cunsignate in a prima reunione. Cusì pudete fà questu cù un altru omu.

Cumu si tratta di i celusi? Se vulete viaghjà pacificu cù u to cumpagnu, avete bisognu di observà quarchi reguli di una bona cummanda.

Hè più impurtanti, se cunnosci di e carattaristichi di a natura gelosa di u to maritu, ùn pruvucalli micca una volta. Per verificà i so sentimenti per voi, i sentimi ùn anu micca firmatu, è a pruprietà hè sempre presente.