Attenti per l'aiutu

Ogni omu sapi chì l'envidia hè unu di i sentimi più destruzzione. I publicità ghjente ùn hè maiore felice è cuntentu cù a so vita, mentre chì l'affari di l'altri si passanu bè. Cronessonu intrigue, cumincianu i prughjetti insidichii, anu ingeratu cù impotenza è suffrenza inestitiva. Ma u sensu di l'envezza pò esse no solamente disastru, ma ancu utile, se sapete cumu l'utilizanu à u vostru vantagiu.

Culori d'invezza.
Arcuni compara gelosia cù l'instinct - quarchi cosa hè casi imposta di lotta contru à questu, cum'è ùn si pò ricusate di vede un sensu di autore di prisirvazioni. Ma vale averisce l'ingannulu in personu prima di cumincià à fà pi davveru.
U sensu oppressivu, cum'è e ghjilosu. Chì avemu avemu l'esperimentu, cum'è chì u mondu sanu sia appartene à noi solu, hè chjamatu l'envermedia negra. U sensu chì si move per ottene altitudine nova, à u desideriu di esse micca pegunite di l'altri, hè inveci bianca. True, i psiculoghi sò scettichi di e divizzioni è dicenu chì l'invidie hè micca u biancu è u biancu, pò esse cuntrullata è micca.

A cusì ciamata à l'envidia negra hè stà in parechje persone, qualchì tormentu per anni, altri passanu rapidamenti, cum'è un lampu. In parechji rispetti depè di u caratteru, nantu à a vuluntà d'esse indipendente è liberu, nantu à a capacità di ottene l'ugettivi stabiliti è à u diploma di cuntentate cù sè stessu. Hè nutata chì e persone felice è e persone chì anu un scopu, piglià passi versu l'achichu di questu scopu, sò assai menu menu prubabile di piglià quella invicta negra. Sì avete lasciatu di invezza è impedisce di cuntrullà, pudete missisce assai preziosa ora chì puderà passà à migliurà a vostra vita.

Sì u destinu di qualcosa è i scontri di qualchissia, ci piaciammu bè chì vi dicemu chì avemu vulutu acquistà a listessa cosa chì avemu prontu per purtàlla è pruvate per questu questa sensazione pò esse chjamata creativa. Qualsiderà quì sottu postu, si move per un bon scopu.

Cumu puderà affruntà?
Per principià, ci vole à sapè o quale hè questu incisu è per quessa. L'Envy ùn hè micca nascita da scarrafi. Si sviluppeghja solu in i casi chì avemu avutu una scorta aguda in quarchi cosa, per esempiu, in amore o soldi, ùn pudete micca assolutu ciò chì vulete, ma l'avemu vistu in bè altre. O pare avemu chì vemu. U primu ciò chì deve esse fattu in questu casu hè di ricanusciarete chì sì veramente invevatu, è ùn avete irritatu da una altra cosa.
Ricunniscenza di i sbagghi di l'altru pussedi un effetti terapeuticu assai putente. U primu, hè una infurmazione affidata, è infurmazioni, cum'è sapete, regule u mondu. Siconda, hè un passu per pardunà per esse emozioni è permette per esse ciò chì site. Inoltre, ricunniscenze l'invidia, pochi ùn rinfùtenu di disperse di questu sensu.

Pò esse diventeramente chjamate i motivi chì ci era inveci. Ùn micca appare da scarrà. Allura, ùn avete micca bè di qualcosa chì sta persona hà. Forsi u successu, l'ottimisimu, l'apparenza o quarchi cosa. A principal cosa in questu staghjunu hè per capiscia chì l'impussibile ùn esiste micca è ciò chì l'ughjettu di l'envejia hà, pò ancu esse cun voi. E forsi micca esse - tutta di quantu di quantu sforzu diventa per ottene l'ughjettu. À u listessu tempu, ùn deve micca pruvatu à spoofing a vita di una persona o pigliate l'autucità d'altru di una persona ùn hà micca aghjunghje, ma cumplicati è sentimenti di culpabili sò più valenu. Per quessa, hè necessariu di direttamente a energia à un canali pacìficu, per esse à l'autore sviluppu.
Sì u scopu di avè u stessu figura slim, una famiglia felice , un postu altu, cum'è quarchu veramente forte, pudete facilità sopra à tutte e difficultazioni per avè cusì. Ma pudete ancu succede chì in u prucessu che capisce chì vo site persighjenu alcune falate, chì in fattu chì vulete una cosa diversa, u vostru, micca cum'è chì face a felicità di l'altri. Ùn ci dispere, per vive a vostra vita senza avè avutu à l'altri - questa hè a so libertà è a guaranzia di a felicità.

Hè impurtante chì capisce chì l'envidia hè spirantata di u tempu à u tempu da tutti i persone. quelli chì dicenu chì anu privatu di emozioni tali, cum'è un regnu, disingenuus. U dicenu chì l'invece di l'uvizzu hè sempre più veru hè inventatu micca in altu è travagliu ancu per quelli persone chì avutu chì tenenu tuttu ciò ch'elli ponu sognu. Allora ùn anu micca cumplessu. E lotta cù ciò chì vi dà malinnu. L'emozioni negattivi pò esse subordinati à a vulintà è u prufittu per ellu stessu.