Cumu salvà l'un omu amatu da un cumplicità d'inferiorità

Tutti i psiculoghi sapemu chì u cumplicità di inferiorità ùn infatene micca solu e zitelli, ma ancu ragi. Sò facenu parràdevi menu più menu spessu e pruvate micca di mostrarà a so attitudine negativa versu ellu stessu. Ma, sicuru, questu ùn significa micca chì u zitellu ùn hà micca un cumplicatu. I spianate spessu avè u ghjovanu ghjovanu è pruvate di cambià una cosa, ma ùn sapianu sempre sapè fà. Cume l'aiutu è cumu fà un carmu assicuratu? Ci hè un modu di salvà u zitellu da u so prublema? Cumu salvà un amatu di un cumplicità d'inferiorità è falla felice?

Per salvà un amatu di u so prublema, hè necessariu di capisce ciò chì hè a so radicaria. Pudete distrugge di u cumplessu solu s'ellu cunniscite ciò chì hà fattu a so causa originale. In fatti, hè pussibile facilmente allertà l'unanimatu di a so insecurity in sè stessu, solu bisognu di truvà un accostu è micca esaggirari a situazione.

Allora, cumu per liberà l'un omu amatu di un cumplicità d'inferiorità? Intendemu di cumprenderà sta situazione è capisce ciò chì hà causatu u cumplessu? A maiò spessu, i prublemi di ogni persone si vanu à a so zitiddina. Per salvà u babbu di i prublemi, hè bisognu di sapè cumu hà crisciutu è ciò chì e so rilazioni sò in a famiglia è cù i so pari. U vostru amanti anu avutu l'ingerenza è u resentimentu senza fossa in i so parenti. Hè questu quì mità i casi chì prupone sensu d'inferiorità. Questa situazione si fa quandu un zitellu hè risuscitatu in una famiglia incomplete o cresce cù un avuviu. Tutti amu capiscenu chì a sucità di i zitelli pò pò ancu esse più cruel ca a sucità di l'adulti. I zitelli ùn sò micca sempre pensate di e so parolle. Sì, per esempiu, un omu ùn hà micca un papa o ùn era micca risuscitatu da a so mamma, i prublemi ponu esse pruvucati per quistioni dumandati da altri figlioli: induve hè u vostru babbu? E induve hè a vostra mamma? E perchè a vostra mamma ùn amate micca?

Di sicuru, i motivi di sta cumpurtamentu in i genitori di un ghjovanu persona pò esse assai diversi, cum'è ghjustificate, è micca. Ma spessu un zitellu hè incompletu, assbitatu da i genitori è inconscientemente, è cusì conscientemente, principia à crede chì nimu pò amà. Questu hè spressione in un cumpurtamentu chì hè irritante è disgustante in parechje persone, è ancu in una vulintaria constantu di vede chì ùn hè micca degnu di voi è ùn puderebbe micca darà. A menudo, per pruvà sta dumanda, u zitellu ùn offre micca à l'altri, ma simpricimenti simpaticamente cumplicità. Questu cumplicatu hè u più duru di distrughisce. U fattu hè chì a nuzione di "Ùn piace micca u più vicinu" hè assai manghjatu pocu solu in a cuscenza, ma ancu in u subconscious. A vostra cumpagnia principali hè di pruvà à u ghjovanu: avete qualcosa d'amore. Ma in questa situazione, a cume principalu ùn hè micca daverà u bastone. Sì troppu pruduttu di u zitellu, in fine hè duverebbe usà usà, è ùn si pò micca esse permettutu nisun casu. Allura pruvate di mostrarà chì ùn hè micca indiferente à voi, è site prestu per aiutà in ogni situazione, ma in u stessu tempu ùn site micca solu per risolve tutti i so prublemi. Questi facenu veramente micca un'ativu maternale. In spessu di un omu amatu, vulianu tenezza è prutezzione. Pruvate per cumpagnia di sta voce in a so ànima, ma micca turnatu in un puddaru, chì chjude una specia di polvara. Ricurdativi chì hè un omu addivatu è deve risolve i so prublemi. Ma pudete sempre veni à voi per u sustegnu è è sicuru chì ùn abbandunarà micca, aiutà cun cunsiglii è attraversu, sustene è capiscenu in ogni situazione. Questi ghjente deve esse sicura chì i parenti vanu sempre in u salvata, ùn mai ùn si abbandunà unu à unu cù i so prublemi. Per via, questa attitudine ùn deve esse solu per voi, ma ancu per i so amici cari. In a società masculina ùn hè micca adupratu di cura di l'altri, ma hè necessariu bisogna per questi persone. Dunque, se vo circate di boni boni cù i so amichi, discrettu è discuzendu cù cura per questa situazione è dumandalli à sustene u so amicu più è di ùn avè bisognu à i posti malatu, ancu in bè. S'ellu si ricunniscenu ch'ella hè veramente apprezzatu è respetavule, u prublema sparghjera sparisci.

Inoltre, u complexu di inferiorità pò esse pruvucatu da u malinterpretatu è a cruelità di i peeri in a zitella è l'adulescente. A maiò spessu a succede in casu induve u zitellu sia più intelligente ca quelli chì anu creatu cun elli, ùn hà senza boni, hà impegni in i circles è hè abbastanti ubbidienti. Quessi cumplicati ùn sò micca cusì faciuli di cunsiderà in l'adultità, ma da quandu, quandu avete cunnosce una persona megliu, manifestanu in forza. Oghje chì ghjovani ghjovani pruvate per piace à l'altri in u stessu tempu è à listessa pratica pruvate affirmà chì sò u megliu. Questu pò esse manifesciutu in modu diversu: cunniscenza àmplia in parechji spazii, sportiu, un sensu d'umuri è assai più. À u primu cunnuscenza, hè difficiule per vede u cumplessu in u cumpurtamentu di questu un omu, ma in u tempu si cumencia à cumparisce chì ellu sia ascultendu di a pelle per pruvucari ch'eddu ùn hè micca peggiu chì l'altri. In una relazioni ferma da u tempu à u tempu, quelli ghjovani dìcenu ch'elli ùn credi micca in elli è ùn anu micca bisognu nunda.

Per aiutà stu tipu, avete bisognu à motivà à eternamente per ottene i scopi ch'eddu pò esse stabilitu, ma ellu teme à andà cun elli. Ùn hè bisognu di dì chì ellu hè u megliu è ingenu. Ma puderete indicà à Ghjesù chì ellu hè forza abbastanza per ottene qualcosa è puderà utilizà si ùn teme è crede in sè stessu, è ancu in i so capacità è abilità. Inoltre, hè vale à falla d'accuralli cun forza chì ùn deveru micca megliu ch'ellu hè. In un giovane ci sò qualità pusitivi, hè bisognu necessariu di sviluppà è prova a so originalità micca da u cumportamentu antinaturali teatrali, ma da l'azzioni. E, sicuru, u zitellu deve sempre vedete supportu in voi. Sì una persona sapi chì qualchissia averia bè intesu, o dopu puderà amà u stessu è accettà ciò chì hè, più di ciò chì ellu vulia esse.