Cumu si tratta di l'obesità in i zitelli


Se pensate micca nantu à questu, tuttu ciò chì hè cunnisciutu cù i zitelli d'alimentazione hè una grande paradossu. À u primu adulti spunta à u zitellu: "Eppuru mangiu! Perchè manghja male? "E quandu si funnu, tuttu u sviluppu cambièsinu:" Eat less! Segui a dieta! "Cumu pudemu alimentà u zitellu perch'ellu vulete cultivà è ùn soffre micca sopra un pesu? E se u prublema still appeared - cumu si tratta di l'obesità in i zitelli? Dà risposte à i principali dumanni dumandati da i genitori di l'endocrinologu di u zitelli.

1. À quale età pienghenu i zitelli accumighanu u pesu?

Infatti, u prublema di l'obesità, cum'è dichdiaranu, ùn anu nimu - ne nasciamu cun ellu è, in fattu, l'accumpagna a nostra vita. A attenzione particulare devenu pagà à i genitori chì sò overweight hè un problema familiare. Sì dite in una famiglia cù u pesu, tuttu hè normale, vi fatevi attirà à i periodi di transizione classica di u sviluppu.

♦ Da 1 à 3 anni - u periodu di a furmazione di a funzione di u sistema digestivu. À questa età, avete deve signalatu à un tali simpaticu cum'è un rapidu di pisu. Questu, da a strada, pò succorsu per l'alimentazione prublemi ancu. Ùn hè ghjallatu in questu quì è ùn pruvate micca "appendate in e regule". In casu di passà sottumessu à ambrati, ùn cundite micca in a dieta di u ziteddu altri alimentari. Da u principiu, guidate da u so desideriu: u zitellu ùn mancunu di tuttu ciò chì u so corpu necessite.

♦ U figliolu drammicamente cambia a situazione (vai à un kindergarten, à a scola, cumencia à pusà cun una babérica, etc.). In questu casu, puderia cumincià à manghjà i disordini attaccati cun stress. Ùn viaghjeranu via di "stimulanti dolce" ùn pruvate micca di cumprà l'alimentu da u zitellu, hè megliu per dà cun l'assistente creatu da stu periodu.

♦ 12-15 anni - età di transizione, a maturazione sessuale di u corpu. L'organu di u zitellu speranza, i cambiamenti hormonali sò in ellu, per quessa necessariu creà un boni cundizioni per un adulescente per sviluppà sviluppà.

Sò sò solu i principii, i pezzi più critichi in i zitelli. Intantu, u zitellu pudese cumencià per ottene pezu à ogni età. E in stu casu, u primu passu duverà accade à u duttore. U duttore determinarà quantu u vostru zitellu hà sblocatu a norma, è aiutanu à capiscenu a causa.

2. Cumu distinguisce a toccapa di una zitella da una malatia seria?

Di solitu, in i primi misi di a vita di u zitellu, i mariti sò presciuti da cura, perchè ellu aghjunghje pisu. Un carusu bona, exemplariu, chì ammira tutti grandi è anzoni, duverebbe aspetta un ciprizu ma cù vaganzi caracteristichi nantu à i rotuleti di e mani è pede. Ma u zitellu ha crescente, cumencia à caminari, è quì u "complexu splanti" mostra u so reverse. Ùn avianu micca seguitu, è a butuz tocca si cunvertiti in un dolly veru, è stavanu darreri à i so cumpagni in termine di agilità è ancu intelligenza. Se avete chì u zitellu ùn pareva più parte di i tempi di l'età (massa finita o troppu grassu), vai per u duttore. Best of all - à l'endocrinologu di u figliolu. Dopu tuttu, avete bisognu di cumbattimentu cù l'overgrazza cum'è prima.

3. E quantu avissiru li carusi e li carusi pisanu in tutte e diverse periodi? Induve hè a norma?

I norme di u pesu per ognunu pò esse stabilitu assai cunnannatu, postu chì tutti i zitelli anu diversificatu diffarenti, è per quessa, devenda pianu diffirenti. A norma più numerosa di pesu pezzu pò esse cited sulu per i zitelli sottu 7 anni - u sviluppu di u saltu di crescita principià dopu, è i figuri per l'altitudine è u pesu di i zitelli unicu pò difirenu da parechji kilogrammi. A prisenza di prublemi cù l'eccessu pisu hè facilissimu definisce cù l'occhiu nuru: u zitellu hè solu visually thicker than its peers.

4. Cumu hè u periculu di u pesu? Qualessu tipu di malatie pò esse?

L'eseritu di pesu sola hè già una malatia. Inoltre, pò esse un sintomu (o ancu cause) di una massa d'altri malatii, aggravate u cursu di e malatie digià in esistenti o creanu un sustegnu favorevule per a so presentazione. L'ispettru di sti malatii hè unlimited:

♦ Malatii di u sistema musculoskeletore (u zitellu hà una carica annantu à e articuli);

♦ Malatii di u viaghju gastrointestinali (manghjà troppu, creendu ritagli innecessariu in u viaghju digestivu);

♦ Malatii di i bronchi è pulmoni (difficult breathing);

♦ malatii cardiovascular (a massa "presa" in u core: hè necessariu di pompà più sangue);

♦ disordini metabolichi.

5. Cumu alimenta u zitellu correctament? Chì pruvucarà u pisu?

Certu, a qualità di l'alimentu hè un fattore impurtante. È oghji di parents di crià i zitelli deve esse particularmente attenti. Chips infiniti, cola, popcorn, crackers, barche di chocolate e d'altri dilizzioni, chì i figlioli moderni sò pronti à assorvi in ​​quantità incontrullati, cuntribuiscenu à u prublema di l'obesità. Ci hè un altru problema - un stilamentu sedentariu. I nostri zitelli spartìanu i pardi, ghjuchèghjanu bracci è ghjunti, è invece prestu à sente da u ghjornu à l'urdinatore, vistiantanu quantu di caratteri di ghjucarii di ghjoculi corse, salta è sopra i pastiche. In questu modu, prima l'obesità - un passu. Ghjudicate per sè stessu: u nostru corpu hè arrangiatu bè semplice - u corpu vi ricèvite cum'è un carburante di energia (calori) cumu bisognu di fà qualchì travagliu. Se u scopu hè violatu, questa pò esse un mutivu per a perdita di pisu. Cusì a nutrimentu adattu ùn hè micca una guarantzia di u metabolismu nurmale.

6. Quali deve fà, se un zitellu piace i dolci è questu fa un pesu?

I dolci stati sò micca un pruduttu perdudu. Inoltre, u dulce hè necessariu per u zitellu per migliurà a attività di u mo. Ma ci hè una dolce necessità cù a mente. Prima di tuttu, avete da decisà a quantità: se a famiglia hà u diabetes, avete da riduce l'usu di dolci à u minimu. Se u zitellu hè mobile è hà una piscia pesante, pudete manghjaraghju più dolci, preferibbilmente in a mattina, quandu hè in u piccu di l'attività.

7. In quale casale vale aduprà contactu un duttore è un duttore?

U pediatricu di u distrittu pò daverisce a necessità di cuntattà un specialista in obesità. Fate una regula per appiccicà l'almenu una volta ogni sei mesi, è ùn ùn mancate micca di devenza o cambiaces indissetibile in a salute di u so figliolu. Idealmentu, parechji spécialisti anu da aiutà à fà l'obesità in i zitelli: un pediatricu, un endocrinologu è, sicuru, un psicologu.

8. Cumu possu purgà pisu?

Sfurtunatamente, l'excrementu pisu in i zitelli ... ùn hè micca trattatu. Hè esse, ùn pò micca esse guaritu medicmente (ùn ci hè micca solu micca i medicazione di u ziteddu speciale, è l'adulti ùn sò micca permessi di aduprà). Perchè, per a famiglia di a salute di u so figliolu, u duttore urdinate di voi l'averebbe più seriu. Dopu tuttu, pudete supremu l'obesità, solu per cambià tuttu u modu di vita di a famiglia sana. D 'avà, avè bisognu di rispittàbili di e novai reguli:

♦ Ùn vi cumprà documenti (ùn deve micca esse in casa);

♦ Olvidie nantu à i condimenti (ketchup, mayonnaise è altri salsii applica ancu à elli), cum'è stimulan l'appetite;

♦ Fattite u zitellu spessu è gradualmente;

♦ Ùn andate à i ristorante di fast food (è ùn puderebbe cumercianu l'alimentu in elli);

♦ Camini cù u zitellu in a settore di u sport.

9. Chì se u zitellu hè rimpastu in a scola?

In questa situazione, hè megliu per turnà immediatamente à un psicologu. Hà aiutavà aiutà u zitellu annunzià a furmazione di complexi deep. Per a vostra parte, duverete spiega tàvule: ùn focu micca nantu à questa mena. Ùn tiragà micca à u zitellu un bocca di bocca, ùn si sia cunfundatu ("Invece, mondiale in a notte"). Staccione u vostru zitellu per un prucessu longu di pèrdita di pisu è fate cusì intuitu cum'è possibili. Siccomu a lotta contru l'exzessu pisu in i zitelli hè un prucessu chì deve esse u zitellu perch'ellu anch'elli grandi costi internu è forza di forza.

10 Perchè qualchissia figlioli fatteunu, anche si manghjanu un pocu, è movenu?

I casi di tali disordini metabolichi ùn sò micca studiatu. U fallimentu casu à u nivellu di prucessi biochemi in u corpu. Hè per quessa chì una persona pò permette di manghjà è quantu ellu vole tutta a so vita, è l'altru digià in a so ghjuventù hà da pensà à a rapportu di manghjatu è gastatu calori. Tali gente, di una banda, ùn pudemu micca vive in u modu di overeating, è da l'altru - sperienze un sensu di famu, perchè a reazzione immediata di u corpu à questu serà u almacenamiento di grassu. Una manera di sorte: manghja un pocu è spessu, cusì chì u corpu ùn decide micca chì hè a ora di pruvista di u futuru.

EXPERT OPINION:

Olga Viktorovna Utekhina, endocrinologista medica di i zitelli

Alas, l'ogüe di ghjornu chì sopra hè unu di i prublemi urgenu di a sucetà. Ghjè cum'è una reazione di difesa di a società à a situazione pulitica è ecunumia in u paese. È i zitelli sò a parte più vulnerable è vulnerable da ellu. U so corpu à un nivellu subkonziente rispondi à i prublemi, inclusa a perdita di pesu. Sapendu questu, i genitori deve esse particularmente attenti à i zitelli: per cumunicà cun elli più frequentemente (forsi, à u detrimentu di a so pròpia carriera - vale la pena), discute cun elli tuttu ciò chì vedenu è sentiu (in u patiu o l'scola è in TV) è pruvate mantene una relazione cunfidenza. Inoltre, da a zitiddina, hè necessariu infundirru in u zitellu una strumenta sana versu l'alimentariu. Spiegà à Ghjesù ciò chì hè dannusa, chì hè ùtule. Ùn dà donu dolce. E, sicuru, ùn "micca" calafati "a so bocca cù documenti è rotuli per neutralizà almenu per un certu tempu.