Natasha Koroleva cuntò di a so depressione

Per parechji, a vita di i celebriti hè un vacanze infinitu è ​​luminoso, cunsistenti di riunioni normi, cuncerti, partiti ferite è cuncretti, chì sò dedicati à l'ultime nutizie di tutti i medichi. In fattu, ogni artista hà assai di i so prublemi. Spessu, i stelle sò sottumessi à a depressione. Hè esattamente ciò chì successe un anno è un annu cù u cantante Natasha Koroleva.

Perchè l'artista era una prova seria di u 40 anniversariu. U cantante riclamà chì hà cunnisciutu a notorii "crisa di età midia". L'audienza ricorda di u cantante hè sempre ridì è risicate. In ogni casu, Korolev hà pigliatu di avè avvistu chì era divintava indifferenti, hè stata posita è positiva:
Emu accuminciatu a nutà chì ùn mi piace à tuttu, ancu a mo creatività, chì ùn eru più piacevule cum'è ciò ch'e aghju sempre bè. Aghju sempre statu cusì pusitivu, felice! Eccu ... A chjuccula più in burrasca, chì pensu chì ogni donna hà dettè attencenda à: si vai à a tenda è ùn vulete micca cumprà nunda.

U cantante pruvatu à esce da u statutu depressu. Natasha pruvò tutte parechji modi meditazioni, pigliò a salute, ma nunda hà aiutu.

Lu maritu di l'attrìzia decide di piglià a so mòglia in una sante sante. Bagnare in l'acquessu chicco prestò prestu à Koroleva:
Serezha m'hà purtatu à u currenti santu, ma ùn pudemu chjamà u mo maritu un omu riligenti. Ci hè a temperatura di l'acqua è sempre quattru. E era necessariu di scopra à u capu - trè avvicinamenti trè volte. Un rituali. E aghjunghje veramente me!