Aloe di u friddu cumuni à i zitelli

Funzioni di l'usu di u zuccu di l'aloe per u trattamentu di u friddu cumuni di i zitelli.
Runny nose in un ziteddu pò purtà assai malamenti à i genitori è u zitellu. Inoltre, hè difficultu di sceglie u trattamentu adattatu per voi per ùn fà per danni è salvà a situazione. Sfurtunatamente, una quantità enorme di medicini hè allergica o additivu, perchè i genitori pruvate à u megliu per limità u cuntattu di u zitellu cù elli. Sì, è ùn ne hà mancu appena l'usà, perchè ci hè un rimediu veru veru e effettuatu solu chì vi aiutà à guariscenà un corpu in u zitellu.

L'Aloe hè una cura miraculosa chì hè attivamente usata per trattà u friddu cumuni, sopratuttu in i zitelli. Hè generalmente disponibile è ogni coppiu maestru pò cultivà in ligna da a casa. Allora sempre hè sempre a manu.

U zuccaru di Aloe ùn pò micca solu facilmente facilità a respirazione di un zitellu, ma dinò crucà à a furia di u nasu. A più chjave di sapè hè cumu a usalla corretta.

Aloe cun friddu

L'Aloe ùn hè più solu un modu di a medicina tradiziunale, i so pruprietariu mediali sò ricunnisciuti da i circhuli è i duttori. Perchè u zuccu di sta pianta hè attivamente utilizatu in u prucessu di creazione di diversi prudutti medicinali è cosichi. In più di trattà l'aloe, saturava u corpu di u zitellu cù l'aminate è i minerali utile chì affettanu affettivu a cundizione generale di u corpu è à migliurà u sistema immune. U so effettu hè furnitu da a presenza in a cumpusizioni di l'antibiotici lumi, chì anu un immubiliariu antiinflamatori.

U ghjocu d'Aloe vera pò esse usatu direttamente per trattamentu o per prevenzione. Scaricamentu regularmente à u canru di u zitellu, pudete a prutezzione di i friddi in u tempu più risicatu di l'annu.

Per utilizà tutte e pruprietà curative di aloe, hè impurtante per sapè cumu preparatu bè. Se chistu hè fattu di manera incorrecta, pudete dannà a mucosa, o perdite sustegnu utili.

U trattamentu propiu di u fruttu cumuni cù u zuccaru di l'aloe

Ùn avete mancu pruvà di intruduciru un zucchero, u zuccaru freshly squeezed in u nasu di u babbu. Cusì, ùn ferà solu perisce perisce chì a mucosa hè inghjida. Ci hè parechje modi chì vi aiuterà per apprezzà appiccicà u zucchero di l'aloe è curanu in modu efficace cù u so aiutu à un corpu cù u babbu.

Ricurdate! Ùn aduprate micca u ghjacciu di una pianta nova. Pudete esse trattatu solu cù u ghjocu di aloe nantu à trè anni.

Prima, ripruviate parechji aloe vape. Hè megliu per piglià quelli chì sò quantunque valenti. Làvate, thedi, pulite in un pianu fugliu o ghjurnale è lasciò in a frigorifique durante 12 ore. Dopu chì pudete spremà u zuccaru. Avete nutatu chì pò esse usatu solu per 24 ore, ùn hè più longu, altri ùn perderà totus e so propieture curativi.

Prima di voglia u zuccaru in u nasu di u babbu, fate dunque sicuru. A so temperatura ùn deve micca sottu à a temperatura ambientale. Buri u ziddu 3-4 volte à u ghjornu per 3 zipuri in ogni nippa. Cusì, pudete assicurà a massimu esposizione di u zucchinu à a mucosa nasali, mentri ùn ne micca dannighjatu.

Rè base in l'aloe per u trattamentu di un fruttu cumuni per i zitelli

Ùn hè bisognu di u zuccadoru d'aloe puru per trattà un friddu in un zitellu. Pudete preparà una cumpusizioni chì hà da impurtà più forte u piuma incruciata è ùn dà micca qualchì sensation incestu.

A ricetta simplice, da u zuccaru di l'aloe, diluted with water. Aduprate per questu ci hè bisognu solu acqua. Dilute in una ratio 1: 5 è intarrà u zitellu in u nasu.

Ùn hè pocu effittivu hè u meli cun u zuccaru di l'aloe. Per appruntà una tale, ci vole à piglià u meli di liquid, pre-calenzà un pocu, è mettite cù aloe juice in una ratio di 3: 1.

U zuccaru di Aloe hè ancu assai efficace in cunglisa cù l'oliu d'aliva. Prima hè bisognu di portà l'oliu à foglie è friddu. Allora mischjà cun u zucchero 3: 1. À novu, warm up, solu questu ora nantu à u bagnu di acqua è intarrà in u nasu di u zitellu in una forma cálida.

In ogni casu, anche in forma diluita, l'aloe juice d'utilizà sempre cù cura. Accuminciassi cù e dosiche petite è observate currettamente a reazione di u zitellu. Sì tuttu vai beni, pudete raligrarà, perchè in u vostru arsinali hè issa una maraviglia droga.