Cumu si tratta di u sindromu di a ghjurnata per nutà

Aghju veramente, dorme a notte cù un sonu forti è ùn svegliate mai. Ancu pè i vacanzi, forti foglie di i fiori festivi, da quale ancu un cat hè martellatu sottu un sufettu, ùn ùn disturbanu u mo sonnu. Inoltre, ùn cunnosci micca sta sensu ansiosu, chì ghjucate in a fossa di u stomacu è face una persona sata fora da a manta è vai per a cucina à circà di edible. Questu sensu hè familiar à u mo maritu, spessu u manciò à a notte, è hà sappiutu tene un bagnu valentin. Cumu si tratta di u sindromu di nutrimentu di notte, hà amparatu da stu articulu. Dunque, quale hè u sindromu di spessu u ghjornu à a notte, soccu da l'Esperienze Persunale.

Hè spettaculu à avè capu chì una persona vicinu à voi cun purga da un sindrome di nutrimenta di notte - avete bisognu di disarmingu cu cura di i vostri rilazioni cù ellu. Hè assai probabbli, hè una materia di quelli chì sò tranquillamenti durmenu vicinu à una persona famiglia. In a psychiatria, l'opinione hè diventata chì, com'è regula, l'abitudine di notte sò persone cun estresse crònica, cun un cumplicatu pesu di culpabili, risultatu di a dependenza à i piatti dolci è di farina.

Ùn si pò micca manghjate in a notte, anu bisognu di serotonina, cum'è pallini di dorme - senza stu hormone di felicità, chì hè pruduciutu da un stomacu tuttu, ùn sò micca sughjetti. E cumpaganti di ghjustizia necessitanu l'attinenza di l'amori, l'aiutu di u duttore di u terapeuta, una dieta, perchè sò dipendenu à un sanu di notte.

Per agisce u travagliu di u corpu, avete bisognu di qualchì passu:
1. Un colpu assai strettu, ancu cun forza. Per u colazione - carne di turchinu o chicken, cheese, cottage cheese. Nuts, pezzi, banane, pesci, ogni cosa deve esse bonu servitore è gustoso, questu, anchi si ùn vulete micca, manghjanu sempre.

2. Abbià in lotta dividendità ogni 2-3 ore.

3. Edite u minimu 2 litri di beure auga ne un ghjornu.

4. Dinner 2 hours before bedtime. A cena ci vole à esse bella, preferibbilmente a famiglia sana, cù un postu obligatoriu in forma di biscottu dulce, banana rostida, yoghurt di ghiaccio. Dopu à a cena, piglià un passaghju in l'aire frescu durante 30 minuti.

5. Prima di vultà à u lettu, bevi un vetro di iogurt, ryazhenka o castagne. In casu d'un attache di famu di notte, avete bisognu di mette un vetru di Morse

6. Fate o ballu. O per qualsiasi exercitu fisicu, micca pisu, ma piacevule. Dopu questu, u sposu cuminciò à dorme in pazu, senza esce da a notte à manghjà.

Night Syndrome Eater
I medichi dicenu chì e persone chì sò propensi à pranziati à l'oghje pateanu i prublemi di salute. Ci hè parechje razze perchè una persona hè stata fatta à a frigorifula in a notte.

Per esempiu, una vita di ghjornu biaccione. In matina, ùn vulete micca manghjà da manghjà, à u travagliu vi intrappete un pastellu, è à a sera aghjunate cusì stancu chì ùn avete micca a forza di manghjalli. Allora, quandu si ghjittassi per una ora - altru, l'energia vitale torna, è ci hè un sensu di famu. Tu saltau nantu à a nutritura ... È com'è u risultatu - esse pisu, trastorni digestivu, insomnio.

A seconda raggiuni hè stress. Cresce a produzzione d'hormone adrenale (norepinephrine, adrenaline et cortisol), mobilizà u corpu per purtàlla. È à u stessu tempu abbinate lu livellu di l'hormone - serotonin, chì hè rispunsevule per u sonnu. Allora l'assistenza di notte cumporta una pillola di dorme - aumenta a produczione di serotonina. Hè necessariu di pughjastà cù un fughjetu stressful - più per caminari, per esse ingaghjati in cultura fisica, per ùn esse nervu.

A nuvità di vittoria hè ancu di l'avutru. Ùn sapianu chì fà, vi fàllinu à a fria. Hè una famiglia saghda pare per u travagliu di a notte, quandu ùn si puderete dorme, ùn sò micca stranguli straordinarji. Ogni mità l'ora avete bisognu più di liquid.

U famu di notte di notte pò esse un sintomu di una ulceru stomacu o gastritis. In questu statu, u zuccheru gastru si produci in quantità grande, chì provoca u dolore è l'incomforta, è l'alimentazione sguassà quella sensazione spavintusa. Senza senza manciari, i diabulati ùn ponu micca, si ùn avè micca cena, anu un nivulu assai di pocu di zuccaru in u so sangue, è avemu bisognu di manghjà qualcosa senza fallimentu.

Avà sapemu cumu pudete cummatti cù u sindromu di l'alimenta di notte, seguità à sti cunsiglii, avete firmatu di manciari di notte.