Perchè i so pedi sò mantene bè calvi?

Probabilmente, ognunu hà avemu ricordi di una quantità enorme di calzini di lignu belli, ligati da i boni mani di i nostri alminze. Anu datu un annu novu, anniversariu, è cum'è questu, senza ragiuni. E no picchì i nostri aviani ùn avianu nunda, puderanu saperevi: mantene i vostri piani calenti. Ùn mai avete dumandatu: "Perchè?"

A cosa hè chì u nostru corpu hè littiralmentu "stuffed" cù receptori di temperatura. Sò, à u mumentu, sò cunnessi à un certu urganu per u sistema nervatu cintrali. In i soli di i nostri pezzi sò ricetteve, chì sò direttamente ligati à i receptori nantu à a mucosa nasali. Quandu i so ghjuvelli sò supercuminati, u signalatu per questu questu hè questu in l'organi respiratorii. Quasi cum'è in l'edificiu di cinque storie - in u primu pianu sputanu, nantu à u quintu, dicenu "Sia salutare". Hè per quessa un friddu hè una reazzione naturali à i pedi friddi di l'acqua. Ma un corpu cù u nasu ùn hè micca cusì dolore. L'impetu da i pezzi frizzati prima di andà in "a pianoforte", a nasofaringe, passa per i riti. E da elli - direttamentu à u sistema genitourinariu.

In modu, i moniches tibetani generale chì i rinu "vigilonu" tutta u corpu più minimu. Da u statu di i riti, sicondu parechji esperti, u statu di i musculi pélviques è di i ghjuvuli di u gattu deveri. In altri palori, l'ipotermia di i pedi pò causà rinosu chapped è purtanu à u sviluppu di l'arthrose. Curiosamente, sustinienziali di a pratica di medicina tradiziunale un massaggio di pezzi speċjali cù a malatia renali.

In a parte più prufonda di u pede di una persona hè un puntu chì hè u principiu di u chjamatu meridianu di i riti. Hè risuscitatu in l'internu di u pede per l'oscosu nantu à a pieruta sana, passa per a mane più indatta direttamente à u riignolu, è sguardi l'organi di u sistema genitourinariu. Hè per quessa chì assai spessu, a causa di l'impotenza in l'omi hè u fruttu cumuni, causatu da l'ipotermia di i pedi. Sì un friddu ùn curà è purtà à i so pedi, cum'è l'omi muderni anu spessu saranu, hè altru risicu di prima finitura di a so attività sessuale. U stissu è veru per a donna.

Una altra cosa hè quandu i vostri pezzi sò sempre friddi. E micca in a strada, ma in una casa calda. U to maritu viaghja tranquillamente scarpatu per l'appartamentu, è avete i pezzi friddi, ancu in calcutti di lignu è calzari suciuti. Una situazione familiale? Per e donne - sì. Perchè u corpu femminili hè tantu dispostu. A massa muscular hà avemu menu di menu, u rapportu di l'hormone hè ancu différenti, è a rata metabòlica hè diversa. Tutti i chjords influenu ancu u flussu di sangue in i membri.

In principiu, i pezzi friddi sò una reazione nurmale à qualchì ipotermia. Ma se i membri sò friddi senza nudda raghjna apparente, avete bisognu di attentu à a vostra salute. Cusì, a crescita o a diminuite a prissioni sanguinia pò influenzallu u flussu di sangue in i articuli di i peri. A strada, l'inimicu principale di i vini è u colesterol, chì l'impedisce è fa difficiuli per u sangue chì fluttere à l'estremità. Hè u sensu constantu di friddu in i pedi. E persene peri friddi è parechji altri malatii - ponu esse rivelatu da un duttore.

Pani pianu chilly è per culpa di scatuli incoscianti. Nasce stijni spessu sottu u pede, è i bootlegs strincianu i navi. Hè perde a mancanza di sangu chì danu à i tessuti di i ghjambii, è, in u risultatu, un sensu di friddu.

Per guardà i vostri pezzi libretti da a ghiacciata, avete de seguitu un regule simplice. Prima, vistutu di secunda di u clima. Ma ùn ci hè micca bisognu di mette in acchjaru - sopra-terreghje pò essa periculu per a violazione di a termoregulazione. Siconda, pruvate di manghjarè più alimentos chì cuntenenu vitamina C, chì aiuta à restaurà a fluria di e articuli.

Ancu there is a way to get rid of feeling of cold in legs or stivali - zakalivanie. Questa prucedura, per via, hè utilità per a prevenzioni di l'ipotermia di i pedichi in u vaghjimu è l'invernu. Sempri sulu prima di cumincià à temperà, cunsultate cù u vostru duttore, postu chì micca tutti ùn si prisentanu sta prucedura per i razze di salvezza.