Oat hè utile

Ùn solu ùn paganu u tributu britannicu à u nutrimentu valore di l'avena. Da l'antichità, i ghjente manghja u farinata è a farinata. Grazie à una dieta, i rotuli russi criscenu.

Ancu l'avena hè chjaru è chiaru, sò un cultu alimentariu è una pianta medica.

U nutritivu valutà di a civera hè dettu di a cumpusizioni di a so parte di granulosa: u 18% di a proteina, u 60% di i carbuidrati è u 5% di u grassu. Questa hè a ratio ottima. Inoltre, a pianta cuntene vitamini E, A, K, grupp B, microelements, enzymes, fibbra offerta.


U cunsumu regular di l'alimentariu di l'avance, u fugliale hè normalizatu, u intestinu hè ridutu, è a so microflora hè restituita. L'azzione pruvellente rende l'alimentariu è in u fegato. A glàndula tiroidea riceve l'hormone di tiroide.


Oatna truvò l'enzyme chì facilita a digestioni di grassu, è una enzyme chì improvisa l'assicuranza di carbuidrati.


Da a civula appare una jelly nutritiva, chì cuntene una gran quantitata di mucus, chì hà un effettu intimendenti. Hè utilita comu rimediu per e malatie infraregulante cruniforme di u viaghju gastrointestinali.

Eatmeal oatmeal hè ancu ricumandatu per a prevenzione è u trattamentu di l'ateroesclerose di l'arterie, l'aorta è una quantità di malatie di fegadori. Patee da farinata d'oatmeal deve esse include in a menzione di i malattii cù a diabetis mellitus, chì sustanzi polifenoli cumplessi, solu di l'avance è di u paese d'avena, cuntribuiscenu à una diminuzione di a cuncintrazione di u colesterolu in u sangue.


À i meriti di l'avena includenu è rendevanu un accentu stimulanti di appetite, tonic, hematopoietic, appetite. Impruvessa è rinnovi a cumulazzioni di u sangue, impedisce i coaggiu di sangue (cù coronary heart disease, hypertension, thrombophlebitis, dopu diverse operazioni). Auminteghja u numaru di leucociti, nurmalizà u metabolismu. Prumove di rinfurzà l'immunità, aumenta e funzioni protettiva di u corpu, a capacità di purificazione. Ritorna a senilità in età.


A farina d'avena hè assai utili per i zitelli, è ancu efficace per e ferite di l'uce, cicatrisione ferita è crematori. Sò bè per dà nascita à e donne chì anu perdutu assai sangue, è di cresce a quantità di latte materno.


L'altri parte anu ancu un effettu benefizièvule, anche, sicuru, u granu hè u compiu più prezzu di stu cereale. Per esempiu, un bagnu cù un paginu d'avena curarà rapidamenti è cun forza di u primu friddu. U grassu verde di l'avena per propietate utile ùn hè micca inferitu à i granuli.


Cù inflammazioni di e articuli è i radicutae, i bagnu sò prescritti - 1,5 kg d'erba hè spurtatu cù 5 litri d'acqua, fogghi durante a meza ora è u caldu chì hè aghjuntu à u bagnu cù una temperatura di l'acqua di 38-40 gradi. A tintura midicina hè cunsigliata com'è agente attivu per a fatica fisica è mentale, a neurasthenia, l'appetite lugea è l'insomma, cun diabetes, è ancu di disperse da fumà.

TERRY OVSA

In i pruduzzioni curativi di l'avena, Hippocrates accennatu ancu. L'infuzione o a civetta hè inoltre ùn solu per l'esistimentu è a debule. Hè necessariu puru di rinfurzà u sistema nervu, cori, pulmonomi, migliurà a cumulazione di u sangue è u metabolismu.


Hè preparatu da secondu.
L'impiccati è l'avessi ùn sò chjudi in un macchina. Allora ghjè spressu in un termu è spedinu cù acqua di ferita, piglià ogni vetru l'ultimu nantu à una cucchola di civodda.
Insistanu durante 12 ore, poi filtre e trovu inveci di tè.