Cumu successu è evite e falli in l'educazione di i zitelli?


Tutti i so genitori sònniu di vedianu i so figlioli intelligenti, cura, indipindenti è riescite. È se u zitellu sperene ignorante, fussy è egoist, mamma è pape sospiri dicendu: "Questu hè natu ...". In fatti, i zitelli ùn sò micca nati boni, ma diventenu. E micca, senza l'aiutu è u prucessu raghjunatu di l'intemettu è di i genitori curati. Aduprate per esse u successu è evite micca i falli in l'educazione di i zitelli, leghjite stu articulu.

1. Nun mai humiliate un zitellu!

Certi parenti in i so cori chiancianu: "Perchè vo site torne cusì cusì!" O "U bonu, sì u idiota!". Sti paroli ùn basta micca dimitirà u zitellu - automaticamente mette à contru à voi. Nun avè un zitellu ùn vi rispittà micca quellu chì dopu, ùn mai cunfidu in voi. Puderete esce di teme di punizioni, ma in l'avvene, quandu a preponderanza di e forze ùn serà micca in u vostru favore, u ricurdarà di tutte.

2. Ùn rilassate micca i minaccii

I minati anu debilitatu in l'ochji di u zitellu l'imaghja di voi cum'è parenti. Amenice trà un zitellu, avete umellu nantu à l'ochji. Subconscémente, u zitellu capisce chì ùn pò micca trattà cun ellu, ùn pò micca cunvince ellu in una manera razotable, di manera normale. Dunque, a minaccia hè a prova più stuposa è impotente di a umiliazione parenti. Ti maneglie u zitellu, ma solu finu à u momentu quandu ùn hè micca diventatu più forte chì voi. Dopu à u megliu, ellu si basta solu, è sarà lasciatu solu. In u male affittu - detti currettamente à i rapporti criminali in a nova.

I sicilioti spicificanu: ùn mancu per amenace - ùn significheghja micca tutte a permissione. A permissività in a criazione di i zitelli possa ancu consigliera più terribili chì u terror parenti. Quandu i zitelli cresce i frontiere di u permissibile, avete firmatu questu questu necessariu, per esse avè micca successu. Spiega à u zitellu u locu chì hè sbagliatu. Assicuratevi chì l'entende, è da quì, secondu u gradimentu di culpabiltà, pudete applicà a punizioni. Nisuna manera mediofica! Questu pò esse una scumetta di caminari, priva di dolci per una simana o àutri misuri educattivi.

3. Ùn Amore Ecume

A maiò parte di i genitori, in particulare in questa età di u capitalisimu, preferanu pagà i so figlioli per qualificari boni, per aiutà à a casa, per cura o di i so amori, è cusì. U figliolu si adopri prestu à l'idea di pudè avè un bonu soldi per i boni scritti. Questu hè diventatu u stimulus primu in a so vita. E cuminciò: "Mamma, mi scontru in la stanza! Quantu soldi vi darà? "Or" Fiduciu a mo sorella. Mi piace à mè. " Hè a ghjucatu quandu un zitellu scirrughja i so diritti diretta cum'è un figliolu, fratellu o amicu in un postu per elli chì paganu. Ùn hè più d'imparazione per successu, per aprezzà qualcosa cosa interessanti, ma per fà u ghjocu o un altru caprice. Ai aiuta à a mamma malatu da a cumpassione per ella, ma per causa di motivi mercanti: più aiutu, più sarà pagatu. Ùn puderebbe guessate ciò chì aspetta una famiglia in l'avvene è quale si sarà un bancariu ghjovanu à pocu anni.

4. Ùn fate micca forza un zitellu chì vi prumittu di qualcosa

Cunsiderate a seguenti situazione. Little Pavlik hà fattu qualcosa. Mamma hè ingeratu. Ella tistimunieghja: "Pruvate chì ùn avete micca fà più!" Pavlik accurdà astutu. Ma ùn passava una ora, cum'è tuttu ripetuta. Mamma in furore: "U prumisiru me!" U zitellu sguardu cun scantu, senza sapè ciò chì duverà culpè. Hè veramente ùn capisce micca cusì.

U fattu hè chì i zitelli chì campanu in u presente. Questu hè stata priscata scientificamente. Ti dumandu à prumessu di qualcosa, hà fattu issa. Ma a prumessa assume micca di fà qualchì pruibitu dopu, in u futuru. Perchè stu zitellu hè una testa impositu. Ùn puderebbe mantenite a so prumesse perchè ellu scurdà di ellu. Càstigatu constantemente chì u zitellu ùn hà micca tenutu a so prumessa, avete da ghjunghje solu una cosa: per ellu a parolla "promesa" solu diventerà un sonu vacanti. Allora in u futuru, ùn hà micca bisognu di successu è per esse micca falluti, ci sò assai prublemi chì aspetta per ellu. U più adultu è reale.

5. Ùn pigliate micca assai cura di u to figliolu.

Parental "hyper-care" in a criazione di i zitelli iperia l'autoestima di u zitellu, si sviluppeghja una muntagna di complexi. Quandu una mamma, vulendu pruteggiri i so figlioli, avvirtenu, ellu parece di dì: "Ùn pudete micca fà questu stessu. Ùn pudete micca trattà. Ùn sò inept, micca abbastanza bè, sò dèbuli. Allora, almenu, u zitellu aduprà. E questu hè postponatu in u so subcortu, si mette in u subconsciousu è in l'avvena, ellu ùn serà micca capaci di piglià una decisione stessu. A maiò parte di i genitori cunfondi i so figlioli troppu pocu U so motto averia cusì: "Ùn mai fà nunda pè i zitelli chì ponu fà l'infatti".

6. Ùn scrictalate micca e dumande di e zitelli

Certi cumbii dumandati da u zitellu pari chì parechji volte finisce un sensu. "Perchè l'elefanti sò grossi?", "È chjinatu? Induve sò e so pedi? E qualchissia di e dumanni ùn sò micca sapè chì risponde: "Perchè a nostra nanna mori?", "E voi u babbu? Quandu? ". In questu casu, i genitori pruvate di scuru solu, per esse risposte da a risposta. Se a quistione hè veramente "incùmoda" - pò ancu avè arrabbiatu à u zitellu, gridendu: "Cù ti sì stata preso cù dumande stupidu? Scaricate di mè! »E u zitellu hè stata sola da quellu chì ùn li ùn devi u restu. Sò da u fattu chì i prossimità vicini pensanu chì i so prublemi sò un senso, chì ùn hà nimu à turnà à nimu à sente. Da questu, pare mancinu, speranza chì a so solitaria di i zitelli attese. Hè "cresce" di sti senza risposte, trascuratatu, ma di prublemi impurtanti per u zitellu.

7. Ùn eseguite dumandà l'obedenza ceca immediatamenti.

Eppo suppostite chì u vostru maritu dite à voi: "Fate ciò chì fate, è viaghja un aghjelo di un cafè!" A vostra reazione? Bonu, almenu questu tasse di cafè vociarà in u so facci. Avà pensanu à quellu - u vostru zitellu sperienze i listessi sentenzi quandu vulete chì finisci u ghjocu immediatamente è rializzà i vostri duminii. Ùn sò tiranni! Duna u zitellu momentu per finisce u so mistieru.
I urtaggi sò boni per i ghjacari di serviziu. E poi, per successu e evitar fallimenti in l'educazione di l'animali pò esse solu dopu à a furmazione especialu è cù l'impegnu, impegnu, impegnu, impegnu. Hè per esse, u cane rializeghja u cumandimu - immediatamente un pezzu di furmagliu o salsiccia. Questa hè una prerequisite per a cumpagnia! Eppuru, vulemu chì u zitellu à rializaremu tutte e nostre dumande sùbitu è ​​nunda? E certe volte, invece di incurzà, avemu "pour" à u zitellu assai negatività: "Eppo, finitu, fattu! Finu chì t'hè abbaghjatu à voi, ùn pudete micca spustà da u vostru locu! Sò cusì rresponsibili! »Ùn un preparatore autore rispettuosu si permettenu trattà l'animali chì modu. E parechji parenti trattanu i picculi cum'è questu. Ùn ci pò fà nunda di una educazione cumanda di cumandanti, se vulete educà e persone liberu chì sò capaci di l'autodisciplina è a decisione indipendenti.

8. Sapete à dite à i vostri figlioli "nè"

Questu hè pare avvirtutu, ma pò esse un teste seriu per parechje genitori. Prohibite tuttu - ùn pò micca, è hè stupidu. Ma tuttu hè ancu aghju. Cumu truvà u mezzu d'oru senza spoiling the child? In fattu, assai depende di u zitellu. I figlioli sò diverse, dopu allu. Una sola parolle serebbe bastata: "Ùn pudemu micca cumprà micca issa. Hè troppu caru, "è per altru hè u sonu vacanti. E l'histeria in a tenda ùn ponu esse evitata. E a situazione hè diversu. Per esempiu, un zitellu hè malatu. Quarchi, gravemente malatu. I paisani sò pronti per fà nunda à fate a so situazione. Hè in quelli moments chì pudete facilità di ruinate u caratteru di u zitellu durante parechji anni veni.

Per esse di pudè esse "non" hè necessariu. Invece i genitori pensanu chì per questu facemu noi u zitu infeliz. Allora - tuttu u modu. I sicilii di u mondu longu pruvate chì u mondu senza nisuna pruibbizzioni per u zitellu hè un pesadore. Hà introduces à a diprissioni più forte è ancu hè a causa di u suicidamentu di u zitellu. Ùn avete micca datu questu chì parechji zitelli di i genitori ricchi - addicti di drogi, borduzzi, criminali, o ancu più prestu o dopu si suicidi? Perchè anu tuttu, sò tutti permessi, ùn sò micca pruibbite. Sò simuli abbandunati di vive, ùn anu micca un scopu, ùn ci hè micca incitantu à fà nunda in tuttu. Dopu tuttu, avemu tenditu à qualcosa chì ùn hè micca fatta da ottene. È se tuttu hè già logatu nantu à a prima dumanda - chì faraghju per questu? Perchè campà in tuttu? Eccu una filusufìa. Dite à i zitelli "nè" necessariu - ùn fate micca i vostri figlioli infeliz.

9. Sò accurdate in e vostre dumande

Sì u luni, a mo mamma prupone à u zitellu à andà à a tenda, è u marti hà dice: "senza me à a tenda o un pede!" - chì penserà u zitellu? In fatti, ci sò assai incunsistentes momenti in crianza ogni ghjornu. Per esempiu, oghji u zitellu hà cuminciatu à saltà nantu à u lettu. Scupriteu. U ghjornu dopu un amicu hè venutu à voi è di voi, solu per ridivanu di u zitellu, perchè ùn "ùn sia sottu sottu", dite: U valore, andà sull'antà in u lettu. Ùn ùn ci micca moltu à noi cù a vostra zia. Tali minuti sò inaccettuli in a criazione di i zitelli! Ùn avete micca guidà à qualcosa bè, salvu cumu spona a natura di u zitellu è offre à u risultatu di assai malati. Inoltre, u zitellu devenu clarificà ciò chì farà, è chì ùn pò micca esse fattu. Hè bisogna à esse unshakable - perchè u zitellu se sentirà più protettivu è calmu.

10. Ùn accertanu micca regule chì ùn currispondenu micca l'età di u zitellu

Ùn cume una criatura di dui anni per aiutà aduprà a cura di a vostra mascota. Sariu realistichi. Chì u zitellu fate ciò chì in u so putere - per aghjunghje u fiore, asciugare a polvera cù un mantellu da a tavula, dà u cat un pezzu di salchicha. E assicuratevi di ludariallu per a cumpagnia cumpiita, ancu s'ellu avete da esse riveduta novu.

11 Ùn ùn infundete u zitellu perchè un sensu constante di culpabilita

Stu piccatu, per qualcuni raghjone, solu l'omi. Questa hè a so "arma secreta" per a gestione di u zitellu. Quandu si fa quarchi disidintatu, a mamma spiega: "Sì u mio castigo! Ùn avete micca pietà di mia, ùn voi micca amà! Fate stu me per u male, ma sapete chì aghju un corpu afflittu! Puderaghju falà è morse - è ... "Dopu à l'età di u zitellu, i paroli cancianu, ma l'esencia ferma a stessa - per causà chì u zitellu senti culpabilitu. Ma questu manera ùn pò mai successore è esse in fallimentu in crià i zitelli. Dopu tuttu, chì succede? Pi pietà per a mamma, i zitelli più prestu una educazione chì si cunvene, andà à travaglià chì ella piace, creà una famiglia cù una persona piace à ella. A mamma diventa u scrittrici di tutta a vita di u so figliolu mai avale. E s'ellu ferma disubbidisci - anch'elli l'exclamazioni segui: "Ùn vi scurdate di a mamma! Aghju fattu tuttu ciò per voi! Hè sacrificatu tanti, è voi ... "Vulete criari di u zitellu" qualcosa "chì ùn hè micca capacitu per fà e so propri decisioni è micca avè a so vita? Allora cuntinuu a perdiri a tù stessu, tiranicanà u zitellu è fate tuttu u mondu pè i vostri prublemi.

12. Ùn deve micca cumandati sè ùn avete micca dumandà u so esercitu

Eccu a scena classica. A mamma dici à u zitellu: "Ùn aghjunghje micca nantu à una sedia". U zitellu persenta per sviluppà. "Misha, dicu à voi, ùn ùn scavalca nantu à una sedia!" U zitellu ùn cura micca. A fine, a mamma si rendes è partite, allughjendu u zitellu solu cù a so disubbidenza. Ciò à a fine? L'autorità di a mamma hè minacciata cumpletta. U zitellu ùn ùn senti à sente sempre. Ùn fiducia micca à ella. Perchè ellu vede. Chì cambia a so decisione istante. Vulite a confià d'una persona? In principiu, questu paràbulu hè simile à a quistione di coherenza in i duminii. Se vi prupone una cosa - aghjunghjese u prublemu. Pigliate solu u rinfrescu u zitellu da a catedra illated. In fine, pò chiuverà è gravissimu di sè stessu, è serà solu a to curpa. Avete bisognu di sta?