Un addevu difficultu, o Cumu per trattà à l'età di transizione?

Parechje di noi avemu adupratu u fattu chì u mondu chì ci hè vicinu à noi hè cuminciatu à cambià dramaticamente, è sìammu cun ellu. L'età di transizzioni hè una fine filosa trà a zitella è l'età adulta, quandu i genitori è l'altri u persone anu perciatu cum'è un zitellu, è avà hè vechja solu per fà e vostre decisione propria è sceltu. Hè per quessa tutti i prublemi di i adolescenti difficiui è u so intelligenti cumuni cun l'altri.

Difficult adolescent: chì fà à i genitori

Parechji parenti ùn puderanu micca accettà u fattu chì u so zitellu, chì anu avutu u so aiutu è a cura constante, diventenu un adultu è esce una attitudine corrispundenti per ellu stessu. Se pensate chì i prublemi cù l'adulescenti difficili sò solu in famiglie disfuncionale, ùn hè cusì cusì. Ancu in un ambiente assai bellu è amichevuli, i zitelli sentenu micca intelligente è inghjennate chì quandu ùn sò micca apprezzati perdi.

Dà à u zitellu a furtuna di fà i so proprioti. Fate questu pianu, impurtendu à a responsabilità è l'indipendenza. Ùn trattate categurichi tutti i cambiamenti in a vita di u to figliolu. Ùn pudete micca piace a musica chì u zitellu sèntenu, o l'stile di vestitu, ma duvete rispettu a so scelta, è u compuliu ribellu sarà micca a priori innecessariu. Cumu si puderete ribillà s'ellu si appughjatu è entende?

Difficult teenager and features of working with him: film

In i fiuri di transizione, i zitelli sò assai sensittivi, ancu s'elli pruvanu a ocultaranu sottu u guise di indiferenza è adulte falza. Duranti stu piriu tuttu cambia cambiatamenti, à quali anu avà principiatu: l'apparenza, l'abitudini, u cerculu di interessi, solu l'attitudine di i genitori ùn cambia micca. A maiò parte di i difficultazioni di i adolescenti sò cunnessi cù questu. Pruvate à maximizzà l'annunziu chì avete capitu è ​​accettà cum'ellu hè stata. Aiuttu ellu stessu è fate cù l'hormone furore è l'arme d'umore. Ùn vi scurdate di assiste à a scola è interessa in u so accorsu cumerciu.

Fate tuttu ciò chì hè permessu à guarantiscia chì in casa u to babbu avete prutettu. Ùn avete micca missu a più minima opportunità di parlà cun ellu, mostrà interesse in novu passatu è passatempi. Molti cunsiglii utili è i cunsiglii pratichi nantu à cumu si cumportanu cun un adessatore difficiule, pudete truvà vede din movie:


Utili Tips per i genitori

U piriudu di e timpeste emuzioni crea in l'adulescente un sentimentu di malincipente generale è rejetione. Dunque, affruntate cù u prublema di una adolescente difficiuità, pruvate prima di tutti per truvà una lingua cumuni cù u zitellu. Spend more time together, cammina in l'aire frescu. L'offerta per andà inseme in u cinema, per un passaghju, visitate u centru di l'intrattenimentu o a pista di ghiaccio. A cosa principal hè più cumunicazione è emozioni cumuni cunvucazioni. Pruvate di truvà u mo figliolu chì piace, è dirigite tuttu u so energia à u pianu validu. Pudete esse disegnu, musica, ghjucanu un strumentu musicali, sportu.

Cum'ellu hè ingaghjata in l 'affari favuritu, l'adulescente pò esse rilassate è ricivete una alta emissioni. Amparate a patience è a durabilità, da stu periodu passà cù l'eccezziunazione per tutti.

I difficili di i ghjuvani minacciranu parechji genitori, è si tratta di aiutà, fate solu peggiu. Pruvate d'eseguite u vostru zitellu è dà l'oppurtunità di crecerà, facenu i primi sbagli è l'apprendemu di elli.