I règuli di crià i zitelli per i genitori


Avemu spessu pensate chì u prazia hè? Sfortunatamente, micca assai. È in ellu, perchè l'eloggiu hè unu di i strumenti più impurtanti per l'educazione è a furmazione in i nostri figlioli a rappurtanza bona dritta in u mondu circundante è in ellu stessu. Ma ogni mamma (o quasi tutti) voli chì i so figlioli crescenu smart è forte forse è fisicu. E più impurtanti, chì sò felice. È tuttu questu pò esse uttene per ably usanu e regule simplici di crià i zitelli per i genitori, riguardu elogi in u prucessu di cumunicazione.

A lude hè un artu, ma tutti pò maestru. Per fà questu, avete bisognu di amparà un pocu di verità simplicità è ricurdate di tutti quandu avete da scutà o vanta à i vostri ferri. Hè assai impurtante di sceglie u vostru locu è u tempu per a ludari, à fà di a dosi d'accordu à e circustanza, per penserà quale ciò chì avemu struitu i sentimenti chì anu inundatu. Praise pò incuragisce è offentà una persona, calma è mimosu. Allora pigliammi tuttu.

1. A coverage si so sincera

Questu, sfurtunatamenti, ùn ùn micca sempre travaglià. A testa capisci chì ti pari un'approvu, vultemu, è ùn ne micca sentitu u core: perchè chì? Per esempiu, noi, l'adulti, ricordate i primi passi in questa vita malamenti. Hè per quessa, hè parechje difficiule per i paisani imaginate quantu sforzu u zitellu fai mentre averete studià cose: volte da parte di u ritornu à u zanellu, si senti, mantene a ghjuculella, è da cullette, stà nantu à e so ammi, etc. Intantu, ogni skill acquistage deve esse elogiatu. Dopu tuttu, u zitellu hà travagliatu, è cumu! Spécialmente quandu avete chì i zucchioli sanu sanu ùn sò micca natu quì nimu. È se i musculi di u zitellu ùn sò micca in un tonu, ci sò manifestazione di raquitiche o d'altre complicazione d'infanti, ogni muvimentu novu hè datu da appricà i titani litternarii. E dumandassi l'appruvazioni di l'adulti. È u più chjucu u zitellu, u diluutu, u più sicuru hè una falsità in i nostri paroli, in a voce. Dunque, viaghjate u fugliale, pruvate reincanu in questu, per fucurarlu, cumu si tene tutti i musculi, practicant una nova tecnica. E cose cori cù i paroli chì sincereghja ùn vi mancu stete aspittendu. Hè assai più difficultu di esse genitori sinceri di i zitelli chì anu accuminciatu a sapè à leghje-scrive-cunti. Quarchi pari chì i vostri cipressi hè un ingrossu impurtanti è mediocrittu. Vogliu scurdà di tutte e règule di l'educazione è chjina à ellu o ancu amparà di u spalle, ma puderete micca! In u prucessu di l'assimilazioni, pudete solu glurificà, è lode di novamente, sinceramenti. Inutili, u desideriu per i cunniscenze sparghje per sempre. Eccu stu modu: pruvate piglià lezioni cù u to ghjocu ghjocu collegiale, esse eccezziunamente in bonu spiritu. Hè difficili per i paisani, ma pudete pruvà. Piacè un bè cù qualcosa prima di e classi: vai in a buttiglia è cumprà un liparzu liparzu, vedi a vostra filetta preferita, finarmenti, manghja una cosa deliciosa. Un clima cusì tranquillu hè a guarantzia di a vostra objettività. Serà più faciule per vede u granu in u ciuvinu, per vede sta carta piscia trà i scribbili veramenti, per quale ellu vi louvari, senti a parolla chì leghje senza errore. E si avete un gruppu negru in u vostru spaziutu persunale o prufessiunale, pruvate truvà una persona chì rimpiaviarà in e classi cù u zitellu.

2. Praise seria stata sola è in u casu

Pariate chì questu hè elementu, alcanza cosa, hà fattu una cosa - fate una parte di lode. Tuttavia, tuttu ùn hè micca cusì simplice. Ogni noi hè datu un altru numeariu di capacità in questu o quellu campu di attività. Se un zitellu hè talentu in qualcosa, elogiosu averebbe esse assai pruduttenti, postu chì l'averebbe "hà" hà cunsideratu per ellu com'è facilmente è naturalmente com'è un respiro, hè a mità di u successu. Un genius immersoù ùn pò cunzunzabbilità à prescaria, è da seguita serà più penoso per ellu è hè difficiuli di scinniri da u celu à a terra. In ogni casu, è per passà u silenziu, i risultati di u celu ùn sò micca valenu. Diciamu chì u to figliolu hè un artista da natura? Great! Ma, avendu esaltendu a so propria obra maestra, suecia chì sapemu chì micca solu ciò dipende di u talentu, qualcosa chì hè precisamente averesce, per esempiu, l'accurata, certi liggi di a pintura, etc. Oltre andà cun ellu à i musei è offerte studiu guidate, perchè chì una petite persona si cunsenta chì ci sò maestri chì anu superatu significativamente in questa forma d'arte.

3. Praise-comparatione hè una storia assai periculosa

Újitu solu in situ situ estremi, mentre que prova à equilibrà i meriti di i zitelli paragunate. Sì avete parechje zitelli è l'anzianu spessu intruduce u prublema per u fattu chì i più ghjovani avete tuttu malu è pianu pianu, pruvate à ricurdà più spessu chì tuttu ciò

u succorsu à u so età. E appena, pruvate elenzià i più ghjovani per i so boni cumprendi in fronte di l'anzianu, perch'ellu serà imbueddu di a vostra attitudine è u rispettu per i so successi. Dopu tuttu, i zitelli spessu copienu u cumpurtamentu di i genitori è incuscentamenti circaru à imitate. È l'anzianu deve esse elogiatu davanti à i capretti, perchè volenu esse ripetiri i so successi in l'avvene.

In casu chì, u to babbu o u maestru accumincianu a paragunate parechji figlioli di a stessa età, pensate à ogni parolla. Hè a to figliolu u trè cù orgogliu perchè ellu riceve u megliu qualità in a classa per u travagliu indipendenti? Assicuratevi per dilli chì hè assai felice per ellu. Dicinu sinceramenti. Iè, hè assiduu, attenti, pisci in rapidità, è sì stanu fieru di ellu. Allora puderebbe rimistrà in modu chì avete passatu a sera cù i libri di testu librettu cù ellu. Eppo supposti: forsi l'altri carusi avianu i so parenti impiegati è ùn pudianu aiutà micca a preparazione? Hè per quessa, u successu hè un fattu alcune u vostru.

Se u successu di u zitellu hè u so averebbe stessu è ellu in modu generale, prumove in pruspirazione di l'ombra, dopu l'avete prupunimu di ricurdà à quellu chì l'avutri avutri avutri virtuti chì ùn hà micca. Dientiè chì i vostri guadagnati in l'oliumpiu righjunale in matematica. Questu hè una occasioni per i genitori trattà una piccula festa di famiglia. Ma ùn ci hè scusa per frenà Petrov per u fattu chì u matimàticu sempre hà triplets è deuces. Dopu tuttu, Petrova hè statu accettatu in un gruppu di football prestigiuu, è u vostru figliolu hè indifferenti à l'sportiu, per trattà a sopra.

E, à u cuntrariu, se u so zitellu andò in le làcrime è i lamenta di qualcosa chì lags behind the surroundings, pruvate à truvà (cungiura, sicuru) qualche area di l'attività induve i so successi seranu più altu chì quelli di l'altri figlioli. Per esempiu, un hobby, chì spessu dicerete à l'amici. Infine, pruvate regularmente per ludà u zitellu per u so travagliu, per tentativu d'acchisi di i risultati di i cumpagni di cumpagni chì amparanu o amici. Spiegà chì tutte l'abilità sò diversi, ma e persone chì sò mediocre solu ùn anu micca. Se ne necessariu, vai in kindergarten, à a scola è pruvate discussà tuttu stu cun i prufessori. A cumparazione-partazione hè bisognu di equilibriu!

4. Ùn cunnosce!

Certu, tutti di noi, almenu, assai, sicuru chì u nostru figliolu hè u megliu. Ma quellu chì incunsciuta stu penseru in a prufundità di a so ànima, però prova di esse ghjustu nantu à a superficia, è qualchissia ricunniscenza di a supranenza di u so figliolu da tutti. È ludà u zitellu in ogni modu in a so presenza davanti à l'altri, ignurendu e tutte e regule di l'educazione. Questa struzzioni hè stupita di i dui periculi. U primu hè di valutà l'eloggiu. Un omu picciottu, è sopratuttu un adulescente, chì hè abituatu di sèntelu sempre risultati di rave in u so indirizzu, sarà accunciatu cù ellu chì ellu ùn esse cunsideratu una recompensa. In questu casu, in certi punti avete da truvà chì ùn pudere micca più listesse cum'è un incitantu à seguità l'esercitu in qualche direzzione. E à a vostra dispunibilità, ci hè micca solu un incitantu materiale, è questu ùn hè micca sempre ghjustificatu è utile.

U sicariu hè più terribili. Ùn hè micca sicretu chì certi persone cascanu di a dependenza psicologica in ludari, cum'è una droga. È quandu a vita hà avviatu u so corpu in tale manera chì mamma è pare ùn pò micca esse sempre vicinu, è altri ùn anu inghjennantà intervista per questa persona, serà assai, assai duru. E sta tipu di stress hè alluntanatu da esse possibili per tutti per survigliari senza perdita morale speciale. True, in una dependenza morbosa nantu à ellu si spessu prende è e persone di una categurìa tutta diversa, perchè in u quintu mandamentu.

5 i zitelli più tristi hè un periculu per esaltanti!

A particularità ùn deve esse datu in stu sensu à i zitelli, timida è tritata da a natura, è ancu per quelli chì sò avà principiatu, per qualchì motu, per fà un cumplicità d'inferiorità.

Hè accadutu chì a grana maggiorità di e persone di una manera o l'altra dipendenu di l'opinioni di l'altri. È per u zitellu, l'appruvazione o censura di i genitori hè a medità di u so amori per i so ferri. E spessu a si scurdamu. Per esempiu, un zucculu timido, ma capaci u ancu talentu necessita una parte più grande di l'appruvimentu verbalu da a mamma è u babbu chì u zitellu di capacità medievale, ma assai sociable, assicurata. E i genitori vuglienu questu volte da un angelo diffarenziu: ùn sò micca prublemi cù u zitellu, è beni. Hà studia normalment, si cumportanu decentamente, significa chì si pò copre è currisponde à a "norma", chì hè altru ragiunatu per pesterà cù "tenerezza di viteddu"? Per quelli figlioli, sta pulitica di i genitori hè perceivedu cum'è punizioni. Ùn ludà, ùn aghju micca bè, ùn pruvate micca assai. Puderanu fora di a so peddi, solu per ottene appruvazioni. È sentenu cunsulatori murali sulu in quelli momenti raramenti quandu i genitori, in fine, sprime l'appruvazioni.

Ùn apprezzate, tettori, ma capaci di i zitelli - questa hè a seconda categuria di e persone chì a più frecuente diventenu in dependenza à ludà. Oghje, i piacenti sò spessu representate un spettaculu tristu: tutti i so azzioni sò destinati à "spina", da ogni modu à ottene l'eloggiu è l'admirazione da l'altri. Perchè a manera di a vita averia grisa è arruinata, sottu u mottu: "Nimu m'hà amu!" E à quelli chì sò constantemente ritratti cun elli, in un certu puntu abbandunatu per apprezzàli senza bellu è à sente ciò chì "feat" questa " omu, e alluntanate micca di parlà ...

6. Pensate à chì dì è à quale.

Or, cum'è l'adulescenti volenu qualchì volta: "Iffrattamentu u basatu!" Nisunu di noi ùn penserianu di dicenu à un criaturu d'un annu quandu sò di qualcosa: "Aghju ottene un grande piacemu murali è esteticu, vistiri a manera di pittura!" Ma mama è i pare in a relazione cù i zitelli chì anu crescente di a frasa: "Umnichka!", "Molodchinka!", "Ah, sì u mo ben"! "Eppo, baby!" E u zitellu ricevi emozioni negativi inveci di pusitivi. Hè solu ùn sia micca listessi in sti paroli, una sola cosa hè chjara per quellu chì i so parenti anu sempri cunsideratu chì picculu! Eppuru ùn hè micca aghju offesi. Per cumu suppostu u vostru dialogu cù un zitellu adulte, pruvate cumunicà cun ellu più è eseguisce e parolle chì usa. Fate qualchì volta u ghjallu, ma questu hè u slang chì u zitellu ùn compite, micca solu cù a so testa, ma ancu cù u so core. Se ùn spiranza micca a vostra memoria, scriverete e vostre cunversazione cù u zitellu un paru di volte in un cassette (tape recorder), è dopu eseguisce in un ambiente rilassatu. Ùn ci hè nunda amicu nantu à u fattu chì un ghjornu avete invece di l'assistente: "Sò u mo ghjovaru!" Duverete qualcosa cosa: "Klevo", "Just Otpad!" (Or, cumu preferite per espresà?) Adolescents apprezzà ancu u scopu di i genitori di capiscenu a so aspirazioni è interessi.

Eppuru, se ùn site micca capaci di stà, ricordate a frasa chì tutti cridanu - da 0 à 99 anni: "Sò orgogliu di voi" Solu da dichjarà sinceramente, cun sentimentu. Fate un pocu sforzu nantu à sè stessu, è prontu serebbe quantu hè di parlà cù u vostru zitellu in una lingua! In più di e regule di crià i zitelli, i genitori avè bisognu di ricurdari un simprici entendre cù u zitellu è di l'amore sinceru è unburdenu.