Cumu surviglià a trazzia di un amatu

A tradrazione hè un cuncettu bellu, è tutti cridanu una cosa sferenze sottu. Chistu pò esse tradimentu, è infraczione d'interesse da una persona estrema, è viulenza di qualche prumessa o ghjuramentu, è a trasmissioni di l'infurmazione sicreta à i terzu, è a trasmissioni di una persona vicine (per esempiu, un amicu) à u "campu inimitu" è assai più. Ma u fattu ferma chì a trazzia in l'anima sia a ferita di lotta dopu a tradenza, è a persone perde a fede in i persone. Cumu surviglià a trazzera di una persona estimata?

Tutti aiutu l'aiutu di l'appruvazioni di e persone vicinu à noi, cunfidete, revelenu i nostri sicreti, crede chì no seremu micca burlatu. Avemu bisognu di sincerità è un sensu di fiducia chì ci anu da aiutà, anu da aiutà. Fateighe e so aspittà è a speranza à l'amare è i fugliali in e nostra vita è i coralli, è certi volteghja some rispunsabilità per elli per u nostru destinatu. E più di dulurusi per a traduttori, u più vicinu in quellu chì hà traduttu per noi, più di a fiducia.
A tradra implica chì ci era urigginariu un accordu chì hè statu violatu, è ancu daretu. Questa hè una violazione di a fiducia in cose impurtanti per i persone. Infatti, ogni traccia hè u tradimentu. Simply not necessarily physically, but also morally. È sempre upertu in ustesità, tradimentu ùn hè micca stata anticipata.
Sì vi sò traduttu, e so emozioni sò spugliati. Per esempiu, una donna hè statu cambiata da u so maritu. Tutti i so pinsamenti è l'azzioni seranu dictamenti di emozioni riffulati. Avà ghjucà i motivi di a so traccia, scavalcannu nta ellu, circannu di i so difetti, culpandenu per a so tradimentu. Dumani odia à ellu, ella cunsidereghja un traitore mediu, chì anu distritu un matrimoniu felice. Poi si disprezzanu, ricurdeghja ciò chì una bona donna era, quantu esercitu hà stata fatta in u matrimoniu, chianci, chjera in a diprissioni. Allora, sottu a influenza di sti pensi, ella cumencia à circallu, chjamanu, culpisce, amminazza, curse, chianci, dumandà u ritornu, etc., secondu a situazione. Questu hè un cumpurtamentu sbagliatu, perchè u prublema resta micca risolvutu, a donna hè ancu più confusa, l'intricatu di i so sentimenti è l'emozioni ch'ella ùn pò espansione. Hè necessariu di pruvà di risolviri u prublema, aiutava a liberazione di l'esperienza. Antes di qualcosa à fà, avete bisognu à calmà è pensate cun un "frío" di a capu, è micca per fallu u calore in u calore, è poi cunsultate i consecuenzii di ciò chì era fatta sottu a influenza di un mare di emozioni.
Sì vi sò traduttu, avete bisognu di pruvà à surveglie u dulore, pardunà una persona è falla di a situazione. Avete bisognu di pensà à sè stessu, nantu à i vostri interessi è i desideri. Sì avè amparatu l'aspirazioni è i sònii cù quelli chì u tradenu, allughjemu è ubligalli.
Ùn solu ùn u so fattu di a traccia tiurì micca, ma ancu pensanu nantu à sta tradenza. Pruvate di cambià a vista di a situazione è i pinsamenti per quessa, tk. Ùn pudete cambià ciò chì successe. Pruvate di rimpiazzà i pinsamenti malevolti cun pensiunti di cumpassione per u traitor è disregcine per ellu.
Ùn impuse à e vostre emozioni. Staggerate u negativu in una manera accettabbli, per esempiu, chiancile, chianci, scrivite una carta maladie è cremà, vendu u pillow, parlate à a persona chì cunfede, andate à a accogera à u psicologu. Ie. primu di tuttu, avete ridutu di tutte a negattività chì hè stata assicuratu in a vostra ànima, chì vi cunducerà, spontà u vostru umore, salute, è disturbanu a vostra pazianza. Tutti risentimenti, amarezza, odi chì ùn avete micca travagliatu è quellu chì ùn esce micca, ti distruverà da l'internu.
Pruvate di ricurdà a situazione per parte di u vostru contrule. A volte vi aiuta à survive a traccia. Diventemu un traitoru in u locu, pruvate à capiscenu i so motivi. Forsi un omu era sbagliatu, ma ùn hà micca fattu esse spitefully à voi. Hè assai più faciule per perdudi à qualchissia chì hè ghjustu chjucu chì quellu chì hà fattu esse attu è cun malice. A vita chì mostra, qualsiasi attu feste spessu sottu un mutivattivu tristi è hè dduata da quarchi sbila di una persona. E dopu a cunfluenza di e circustanza, u tempu, u locu è a ghjente culmina a materia. E li debuli sò ancu più faciuli per perdudi ca i villani.
E se si l'impedite ghjè accadutu? S'ellu ùn hè micca un sbagliu è micca una debule, ma l'azzioni di u mumentu pruvucatori di una persona per voi? Ùn sò in còllera di u traditu, cun sè stessu è cù a vostra cruciabilità. Forsi ancu pensate di vendetta. Ma a sedienta di vendetta hè un sentimentu destruzzione. Inoltre, in un corpu di la còllera, assai persone vulènnicu di vendetta, ma, cum'è di dì, a vendetta hè un pianu chì duverà esse friquatu. Dunque, lasciate u pensamentu di a vendetta, più chjaru pò aiutà, perchè ùn abulisce micca u fattu chì avete fattu esse malu.
Per pardunà ancu l'imperdí, pruvate d'alcune ciò chì hà fattu una persona per fà per voi. Chì avete fattu per quellu chì hà dettu di fà per bisognu? Perchè questu hè una persona estrema, significa chì devi avè ragiuni serii. Una persona estrema ùn pò micca fàlla deliberatamenti. Forsi chì avete fattu ancu u malu? Pensate à ciò chì pudete fà è quandu. Se trova una risposta, dumandate u pirdunu per a parte di u male chì site causatu. Avete sentu megliu.
In una situazione di vita difficulita, sopratuttu se ùn pò micca trattà, una bona idea hè un cursu di psicoterapu. U psicologu uttene l'aiutu à l'intende, in i vostri emozioni è i sentimenti, vi dicu cumu per sopravviu un periculu difficultu di vita.
Pruvà per pardunà u traitor è scurdate. Pensate chì questu ùn avete micca cumunicà cun un mentirore chjamatu, persona inghjustu, amicu traiatore o cunghjilla (oh), chì hè bona, perchè ùn site micca stati vicinu da e persone. Fighjate a situazione da un angulu diffirenti. Se u to cumpagnu hà cambiatu (a), ùn serebbe più guidatu da u nasu, avà avete a ghjustizia di scuntate una persona bona, fiducia è amatrice. S'è traditu un amicu, hè bè chì avete scupertu quì, è micca in una situazione di vita più gravi, chì ùn pò micca esse fiduciale.
A cosa principal hè chì in u futuru ùn avete micca firmà a fiducia di e persone. Di sicuru, vale a pena pensà à se a persona hè degna di esse fiduciosa è aperta, ma se sè stalla completamente di i persone, dunque sia cuntentu. Una persona chì ùn pò micca fiducia in nimu, soffre u primu di tuttu iddu stessu. Ùn pudete micca vive senza supportu, supportu è fiducia. Ma solu casu, sapete per survival a traizione di una persona estimata.
Sinceramente l'aghju voi per truvà un omu dignatu di a vostra fiducia!