A figlia è a mamma-a-lege

Hè u solitu pensendu chì i cunflitti in a famiglia si sò solu da a so mamma è u so figliolu. Quelli contatti è anecdotes sò stati scritti in stu sughjettu. In ogni casu, assai spessu in i novi cunfrunti di famigghia ghjente si trovanu trà e figlia è sogni.

Invevduvule chì i ghjovani vanu cù i genitori di u maritu, u periculu di cunflittu hè sempri più grande. A ghjovana affumicata mette un modu novu di manicura à a so nova casa, chì ùn hè micca a so piacimentu per a so mamma-lege. A sposa hè sempri appena aprende à fà a splutazioni, hè spessu mistakenu è, sicuru, ferma perdiunmente i cumandamenti di una maturita vivara. In questa situazione, u maritu ùn deve esse in l'attitudine di l'arbitru (da a so pusizioni di u maritu è ​​u figliolu, ùn hè micca bè per un rolu tali), ma sempre protetti a so mòglia, ancu quandu ellu vede chì a so mamma, nò a so mòglia, hè ghjustu. U maritu devu sustene a so mòglia in a so fede in ella, aiutà à sopra i tempi tempuritivi è inspirà un sensu di calma è satisfaczione.

Nimu figliu, ancu u più indipendente, hè assulmente indipendenti di a mamma. Nun avissi mai cunvertitu direttamente ciò chì pensa pò offend ella o permettenu di interpretà e so parolle, perchè ellu prefiere una sposa giovane. Hè più u più necessariu per u figliolu, chì si ferma nantu à a parti di a so sposa, allughjata solu cù a so mamma, spiegà à e so motivi di u so cumpurtamentu.

Ma u cumpurtamentu ragiuni di u maritu ùn hè micca una guaranzia di saldazione di tutti i prublemi possibili. U successu di u casu dependa da a figliola chì, sfurtunatamente, hè spessu troppu inlemente à a mamma di u so maritu. A figliola prima di tutti chjina attentu à u fattu chì a so mamma hè una donna in furiuna è disputa, ancu s'ellu ùn currisponde à a verità, è se a so mamma hè primarmenti un omu spertu è pruduttu. Di sicuru, ci sò maternelle è stretti, è ghjilosi, è impaciente, è inneziattamenti nerviusi. Quale hè?

A matri mia, cum'è tutti i nostri, succèri a fughjassi, addivienti addulurati, esaminà l'attinzioni, ma, cum'è tutti l'anziani, ùn anu micca un cumpurte assai flexibleu. Se una ghjovana sposa accumene da esse dumandà à a so mamma, perchè ella, anch'ella era ghjovana, hà "u so orgogliu", ùn hà micca solu ghjunghje à nunda, ma vi poni esse stupidu impalone. Un figliolu sàzzanu deve adattà à a so mamma, diventà a so alia à quarchi in contru à u so maritu. A via di u cori di a so mamma hè attente à u so instinctu di a maternità. A fille d'averebbe diventà più attente è obedientu à a so mamma chì avarà cù a so mamma. Ogni lege materna li piace à insignà è cunsigliate, per quessa, quelli figlioli chì ùn aghju micca aspirazione di una "lezzione" di vultà à a so mamma per cunsigli, dumandate à l'insignà d'un modu o un altru, è deti cunnosci chì anu apprezzatu assai l'educazione di u so maritu. Ogni mamma hè fieru di u fattu chì hà sappiutu di crià zitelli benestrati, è ei mariani di i figlioli - in particulari.

Una fille d'averebbe infurmatu à a so mamma, ancu s'ellu pensa chì a so mamma hà cunfortu di u so figliolu. Un ghjornu una filare hè diventera una mamma, hà pussutu un figliolu, è ella "pamperà" u so figliolu cum'è parechji migliarii di prima è dopu à ella. Allora u tempu passà, u figliolu si casu, è quì hè qualcunu chì sapiulu u so figliolu solu "senza un annu di tempu", dici à a filà chì s'hè trasformatu à a so mamma, chì "enfatizava" u so figliolu. Would be glad to hear this?
Hè necessariu di saviezza di saviezza nantu à indulgenza. Una moglie pò esse "reeducatu" u so maritu solu quandu a so mamma hè in tutta a parti, quandu a mamma dumanda da u so figliolu chì ubbidisce à a so mòglia in tuttu. A fille ùn averebbe vede u so rivalu in a mamma di u so maritu: a battaglia hè persa per anticipazione è senza sensu significatu. L'Amore per a mamma è l'amori per a mòglia sò affari altri diverse. Jalousie di duie donne - una figghia è legata - ùn porta micca solu qualchì sultantu amare di confusion è di injustice. Poviru maritu hè trà dui funnamentu. Eccu a fille hè obligata di rende. Puderà annantu à un volumu chì a vita di a mamma hè scurciata, è in u prucessu di l'envidiu è u pivoci di interessi, u so amori per u so figliolu pò spuntà cù un vigor renovatu. Particularmente antipatente hè l'effetti nantu à e mamma di l'idea chì u so "picciottu" hè stata fatta da una donna straniera è ella perdè sempre perde. Una donna giovane deve cunvince a so mamma per avè ch'ella ùn privassi micca u so figliolu, chì, à u cuntrariu, hà ancu acquistatu una figliola è ghjunghjerà ricchite ne figlioli chì seguenu u so genaru.

Dificuliti chì si palesanu in a vita cumuna di dui famiglie sò più faciuli di risolse quandu i parenti è i genitori ùn parranu micca cù a so figghia o u so figliolu, ma u so figliolu è figliolu. I so paisani capiscenu i so figlioli più veloce, anu da megliu i mette è sò più pardunati di elli ùn anu perghjuli mai una figliola o un son-in-law. L'altra banda, i genitori deve esse chjaramente bè chì ùn anu micca drittu à interferiscenu in a vita privata di i novi, chì l'interferncia ùn l'avete micca avà, quandu erani ghjovani è volenu esse sò l'uni à l'altri, sòniate nantu à qualcosa, Allora pudite esse solu.

Se ci hè una nova famiglia, a ghjente hè a cunesione è a prima e fundamentale per a so esistenza. Cohesionu ntra a famiglia ghjovana, è in relazioni cù i genitori. Ùn deve esse ignurutu l'altra parte, nè ricusà u dirittu di parenti à participà à l'alegria di u ghjovanu è per risolvi i so prublemi per u sake di a pace di una di e partiti. In tuttu ciò chì ci vole à observà un sensu raghjone di prumove.

I paisani, in particulari si sìanu retidi, avè qualchissimu chì chronicamenti ùn hè micca abbastanza per i ghjovani - tempore. I grandi avanti ponu avà grandchildren è grandi figlioli assai più di tempu chì una ghjovana mamma è u babbu. In e famigghi induve i genitori suscitonu e so figlioli in severità, a dulcezza di i missia ùn hè micca minatu, è perchè ùn deveru micca temerà di sta dulcezza.

In ogni casu, quandu i ghjovani trasfurmà a responsabilità di crià i zitelli à i so aviani, è l'avè ghjucate à a so famiglia, u stimarcu a forza di l'anziani. I riliggiichi imposti nantu à elli ùn anu più per rispettu à a so età, u sensu di fatigue nasce rapidamente, è a fatigue à u cambiamentu porta un cambiamentu cambiante di l'umore è scherzu, è com'è u risultatu in un locu spiegatu di u discontinu cumuni in a casa chì hè insufriblee per i ghjovani è anziani per l 'anziani. Chì i paisani avìanu primu cun aligria, avà diventanu per elli una cundizione intellettuale, da a quali vulianu, ma ùn pò micca libbirà. Ùn permettenu micca una situation deprimente.

I cunflitti sò più faciuli di prevene chì avè pruvate di pegà u pianu chì hè digià straccionatu.