Cumu travaglià una relazione cù i paisani di u zitellu

Quandu a relazione trà un omu è una picciocca fate seriu abbastanza, u mumentu di cunvertisce i paisani venenu. Da cumu principià cumenzà a cumunione di relazioni cù a so mamma è l'amante di u papa, e vostre più affari dependenu direttamente. Hè per quessa chì hai bisognu di sapè cumu fà relazioni cù i paisani di u zitellu.

Truvate terra cumuni

Per scopu di determinar cumu fà relazioni cù i paisani di u zitellu, prima hà bisognu di sapè cumu di famiglia chì hà. Vulete vulete cum'è a mamma è u babbu di u babbu, cusì avete bisognu di sapè quale sò è quì chì sò addicted. Per pudè edificà una relazione nurmale, qualcosa pò averebbe avè gustu cumuni è interessi. Eccu per questu quì è dumandate à u zitellu chì amanu u so papà è a mamma, chì ghjè per professione, chì interessatevanu, chì fate in u so tempu. Sì capite chì i vostri interessi partenu cun qualchì modu cun elli, hè bella. Allora, in a cumunicazione cù i genitori, assicuratevi, ma casu, ricordate, per esempiu, chì sì, cum'è a mamma di un ghjovanu chì fai u fugliale di Kanzari, o sì stati stati fora di a vostra zitiddina per una cumbattimentu è amate stu sport particulari, cum'è è u papà di u vostru amatori.

Sì ùn avete micca nudda cumunione interesse cù i paisani di u zitellu, ùn esse intesu e inventate micca qualcosa. Per fà una relazione, parechji si cumincianu à creà punti di cuntattu imaginariu. E questu hè fundamentale incorrectu. Dopu tuttu, prima o dopu avè averà chì ricanusciate micca à tuttu u fondu di broddu cù una crescita o racchetta di spezii rari di aranci. Allora tutti quelli chì puderia esse in edizzioni pò esse distruttu, postu chì i genitori di u ghjovanu hà da truvà un mentintru chì in qualse modu pruvatu à cunfidarà.

Sò una principessa, ma ùn sete più.

Cuminate cun i genitori, prova à cumportanu culturalmente è feminista. Ma ancu in questu casu, ùn anu micca ecu. Ùn avete bisognu à pusà per voi site chì aghjunghjenu un pilastru, cumportanu cose è fiertà. Naturalment, prima ghjè un omu dura cù stranieri chì vulete piace. In ogni casu, se vede chì i genitori sò persone semplice, sociable, facilmente à cuntattà, pudete ancu esse liberatu è cumunicacci pacìficu cù elli. Di sicuru, ùn devi micca permessu di sferfutu, fate bè ghjente, riri ancu in alta. Ancu, avissiru vegatu chì quellu chì hè vicinu à u so figliolu hè una picciotta, è micca un zitellu di a strada.

Ma chì duvete fà, sè vo viderete chì i genitori di un ghjovanu ghjocanu troppu strettu è currettu, è sì stata completamente distinta? In questu casu, decide per sè stessu se pudete sempre play before them a real lady. Sì cusì, pò esse ubligate in u megliu modu, a manera di vulemu è aspetta. Ma s'ellu capisce chì ùn pò mancu fà stà ancu una volta, ùn turmentate micca è ghjucà. Sò cum'è per voi, è quellu tempu ti dicerà s'ellu t'accontenu o micca. In questu casu, ùn hè micca sempre valenu a spiaghja di una bona rilazioni cù i genitori. Ma di l'altra banda, ùn avete micca de ghjucà l'audienza è sempre tormentu sè stessu.

Ùn dì micca ghjughjenu nantu à a vostra amata

Per fà una relazioni normale cù i genitori di un ghjuvanottu, ùn hè mai vendu discussione à u so figliolu cun elli è esse tistimoniu u zitellu in una negativa a luci. Ancu s'è Mamma e Dad dicenu chì u so figliolu hè sbagliatu è si faci sbagliate in certe situazione, allu stessu, pruvate micca di fà cumercià nantu à e so azzioni è ùn devenu micca espone u ghjovanu in una ughjetta negativa. Ricurdativi chì tutti i genitori amori "per a prevenzioni", parlanu chì i so zitelli fannu qualcosa di qualchì malu, ma mai vulianu sèntelu da l'altri populi.

In cumunicazione cù i genitori di u ghjovanu, sò u tempu riservatu è correctu. Ricurdativi chì ùn sò micca cumpagni, cusì parechji stori chì pudete sapemu à amichi è amatori, i genitori ùn deve micca esse intesu. Anchi si sò ghjente è di pienghje mudernu, hè una cosa chì sèntenu qualcosa di straneri è quasi un altru - versu a ragazza di u so figliolu. Ùn bisogna micca chì tutti i pane è i mariti cunsideranu i so figlioli principianti chì meritanu veramenti ricunnisciuti.