Cumu sviluppà a cunfidanza in un zitellu

Cchi spessu, parechji parenti si dumandenu cumu sviluppà a so fiducia in u zitellu, aiutanu micca à teme à spressione propiu elli, cumu fà per sapè chì pruteghja in modu sicuru, puderà supremu l'ostaculi di vita, pruvatu à risolve u prublema indipindente, senza amparà da u spasi di i so genitori.

Vogliu avè principiatu cù u fattu chì u più impurtante hè di cunvince i genitori chì tuttu ghjornu depende di elli, nantu à l'identità di i genitori è i modi di a crianza in a famiglia, è ancu di l'enfasi di u zitellu. Una cundizione assai impurtante hè a vostra fiducia, perchè a maiò parte di i figlioli sò orientati à unu di i genitori, copiendu in modu cuntestu, u stilu di cumunicazione cù altre persone. Parente hè per l'autorità nobili, perchè u zitellu crede chì tutti i so azzioni è u cumpurtamentu sò correcti. Sì avete qualchissia cun qualchì prublemi persunale chì ùn pudete micca risolve, in particulari chiddi ligati à a vostra insicurity, da questu averebbe esse travagliatu, è preferibile cù l'aiutu di un psicologu.

Regoli chì aiutanu à sviluppà a so fiducia di u zitellu

U primu rigu: u zitellu deve esse sicuru chì tù, sicuru, amate.

Un tali amore ùn deve esse affucatu, un favore amoru o quellu amori, chì u zitellu devenu pagà l'aiutu di a casa, un bon studiu. Un zitellu deve esse amatu per ciò chì è è ciò chì hè. Hè bisognu di sapiri chì ùn hè natu ùn hè micca per justificà a vostra expectativa à u tempu, ma per diventà una persona cun sensu di dignità.

A seconda regula: u zitellu ùn deveria fiducia chì hè sottu a vostra prutezzione, ma micca sottu à u cappucciu.

Fate cunnosce chì sempre serete quì, ma ùn sarete micca cun ellu. Hè bisogna sempre è aperta è accessibule per u zitellu. Fate cunnosce chì ellu puderete dumandà aiutà senza avè un rifisu, chì ùn turnate micca, allughjò per risolve i problemi diffiuli per ellu solu.

A terza regula hè chì u zitellu deve avè u dirittu di fà un error, cum'è l'oppurtunità di currete, per ùn micca micca castificatu pattu e insulati.

Assistitu in l'intelligente l'errore è a cresce. U zitellu ùn deveri micca paura di spiccialli erruri, perchè anu aprindanti à elli, è curreggiate l'errore, pudete impedisce a so reappearance.

A quarta regula: a cumunicazione cù u zitellu devenu accade nantu à ugguali , è micca da l'altura di una età maiurone è senza crià u so zitellu, facènenu un tipu d'idolu.

Quinta regula: dà à u zitellu l'occasione di risolve i so prublemi nantu à i so propiu , ùn face micca purtà senza prugna per i ghjoculi, ùn serebbe presu per trasfirivi à una altre istituzione educale, se ùn avete micca rilazioni cù i maestri è i pari. In no mane, u zitellu ùn hà micca solu micca capacità à vende a situazione è cercà un modu, perchè ùn anu micca successu. In questa situazione, pruvà solu per evità à fallimentu, di abbandunà u prublema, è di ùn pruvalli di resolviri.

A secunna regula: ùn avete micca paragunate u vostru figliolu cù i zitelli d'autri ogetti.

Hè megliu enfasi di e so qualità persunale, insignate à u zitellu per evaluà e so azzioni è ellu, permettenu pruvate à vedenderà da l'esternu. Sì u zitellu u puderà mette à cumpagnie cù quarchidunu, diventerenu eventuale dipende à l'opinione è a valutazione di l'altri, chì, in regula, hè assai subjectivativu.

Seventh regule: se u zitellu hè quì à pocu, in a so valutazione, pruvate micca di a parulla "dolenta".

Ùn hè micca male per voi, ma solu avvirtutu, stumbled. Spiegu a so figliolu chì ci sò parechje cose chì causanu trouble è u dulore, da ellu pò ancu avè.

Eighth rule: Chì u zitellu sceglie ciò chì hè stata cuminciata à finishing.

Tuttavia, ùn mancanu micca chì avemu bisognu per andà à sta strada è fate solu chì, si qualchissia attività à u zitellu ùn hè micca a so piacimentu. In l'addezia, questa hè particulare spiciale, perchè ghjè a furmazione di interessi, l'scelta di a futura professione. A più forte chì un zitellu pruvà à prupietà in parechji attività, più chè casu d'avè chjaru in l'avvene chì serà capaci di scelta bona.

A novena regola: avete bisognu à aiutà u zitellu cù l'adattazione in un gruppu di pirsuni.

Dopu tuttu, un modu o un altru, tutta a vita di una persona, cuminciendu cù un kindergarten, hè cunnessu cù u travagliu in un gruppu è cumunicà. Eccu u campu, a scola, a scola di sport è l'università. In gruppi di i zitelli sò sempre a cuncurrenza. I figlioli maiò si cunsideranu cum'è adulte, anu più sperienzii di cumunicazione è ponu fà "fà cuddà a cinta" di i zitelli più ghjovani. L'ultimi resta hè cusì obey.

Se u prublema di cumunicà cù e zitelli ghjucà è i pari ùn anu influenza u vostru zitellu, eventualmente ellu puderà truvà una lingua cumuni cù i zitelli più antichi. Hè necessariu di sustenerà u vostru zitellu, daraghju fiducia. Fate u maestru di kindergarten per aiutà i ghjocu i ghjoculi chì rinfriscà i zitelli di u gruppu. Bastamente, sò ste jucà in quale ancu u figliolu più toscu pò esse, per esempiu, un moderatore di jocu. Per esempiu, l'eserciti such aiutanu à sviluppà a fiducia in u zitellu, a so stima d'autore valore, è ponu esse show up e mostra.

Una bona manera di aumentà a pupulazione in u gruppu hè di vena cun u vostru, un novu ghjocu (cù l'aiutu di i genitori), pigliate a ghjocu cun voi à a kindergarten è invita i zitelli più avanzati à u vostru jocu. I ghjuchi sò venuti, ghjucatu i ghjorni cumprendini, truvate più temi per i cuntatti.

U dechè regnu: rispettu u zitellu è ciò chì faci, ciò ch'ellu vole è ciò chì duvete aspetta.

Ùn avete bisognu di ririri è esige un cambià di a decisione da ellu. Se l'elezzioni di u to figliolu ùn hè micca à tuttu u vostru piacimentu, pruvate truvà e parolle chì ponu pruvà cum'è ch'ellu hè micca sbagliatu o micca bè. Chì i vostri figlioli apprendu qualcosa è voi, per esempiu, per qualcosa di acrobata sportiva, ghjucatu una bola, un ghjocu novu o tissu una chuchusta.

L'undulazione riguatu: fucalizza nantu à ciò chì u zitellu hè megliu, ùn si scurdate di ludari , ma solu nantu à u persunale è à u tempu. Adequate sò stati è valutazione.

Cridità a fiducia in un zitellu ùn hè micca un fattu faciule. Questi règuli s'applicanu micca solu per sviluppà l'autoestimu, ma ancu tutti l'attività di interaczione è a cumunicazione cù u zitellu, è cun voi, i genitori, in u primu locu. A chjave per a fiducia in u vostru avvene è in sè stessu hè a crede chì intendenu, amatente è accettata da ciò chì site.