Errori di i genitori in a criazione di i zitelli

Tutti sapi chì anu da a so misura. Tuttavia, i sbaglianza di i genitori in a criazione di i zitelli sò pardunati è micca prufunenti. Ùn fate micca u primu impussìbuli, perchè semu tutti i povani, è certi volte oghje.

Ma i sbagghi gravi, chì ponu purtà nunda tuttu u prucessu di l'educazione, avissiru esse evitata per tuttu. Eccu avemu a cunzidira i casali chì i genitori fegganse sbagliale ùn sia trovani pruvisi, è pruvate à scrive micca cumu chì l'admite.

Forsi, l'errore più seriu di i genitori in l'educazione di i zitelli include l'incapacità di vive cù u zitellu in boni relazioni. Cume spessu accunità micca solu di metudi disciplinarii, dumandate a disprezzione incondizieali, fate irritate, gridonu, ingannate. Avemu bisognu per fà i zitelli cumplistenti è obedienti, vulemu vede cum'è cunfortu, è ùn vulete sviluppà creativamente è cuntribuiscenu à u sviluppu creatu di i so figlioli. Ma u zitellu a maiò parte di tutti bisogni calidez è intelligenza di noi, ùn mancanu a disciplina!

Sò parechji mischju di i genitori sò stati postu chì a mamma o u babbu ùn vole micca fà piglià a fisiologia o a psiculugia di u zitellu. Cume faciule fà scrive in tutti i vagari! È per esse capisce assai i causazioni di cumpurtamentu inadegwate, piglià a sforzu. Inoltre, per eliminà u cunflittu, bisognu di prisentà more fantasia neduzhennuyu. Allora, in a situazione di u cumpurtamentu capricciusu di u zitellu nantu à a strada in u cuntu di u cumandamentu currettu è l'irritazione (a riazione di solitu d'un adultu, perchè un zitellu fa riurdine in un locu pùbitu!), Pudete distractà u zitellu cun un conte di fata. Diciallu una storia fascinante in l'arechja, hè megliu per parlarà calmu, inghjovatore è ancu tosta deliberatamente. U vostru còmpiu ùn hè micca per succorsu à l'umore di una migghiara. À a so irritazione (chì ghjè in generale per a fatica verita, suprafatiga nervosa), hè megliu à risponde senza restdura è calmità. Allora i vostri esforzzi sò rimettati, è u cunflittu anu aghjustatu. Inutili, l'animu di tutti si deteriorate, è e boni relazioni in a famiglia si fraccionanu.

Per esse a durabilità in una situazione tali, voi, frà altri cose, dimustrà u zitellu a norma di cumportamentu in ogni situazione cunflittu. E crede à mè, se a vostra retazioni hè sempre cusì, a calmesse è l'autore-cuntrollu anu ancu esse funziunalità di i vostri figghi in u futuru. Dopu tuttu, hè più faciule per educà i zitelli cù pratichi ripetuti di cumpurtamentu in a vita dumane. U putere di l'esempiu sempre travaglia. E ancu s'elli cumpagni cumportanu malamenti di cumpurtamenti male, i boni exempli sò ancu assai efficace. Ci sò parechje famigliali induve i zitelli sò pocu educatu da e parolle è di notazioni, ma i zitelli di a so zitiddina vi vede una vita decentu è onesta per i so parenti. In u risultatu, assorbiscenu i dui espunzii di cumpurtamentu di cunflittu, è a pràtica di travagliu, è senza assai sforzu, i risultati principali di a crianza sò rializati bè.

Hè impussìtele micca di piglià à cuntà in l'educazione di i zitelli a natura di a relazione trà i genitori stessi. Un sbagliu tipicu hè a vulintà di vede l'ubbidenza à a parente di u babbu induve a donna ùn ubbidenu micca à u so maritu, è u maritu ùn ùn senti à sente a so mòglia. È a prima circunstazione hè un'esistenza più impurtante per a crianza di i zitelli più cà u sicondu. Se u permessu di famiglia impone in e prublema principali, se tutti i so disputi adulti pruvate à risolvibilità constructiva, allura u zitellu naturali apreva i cumportamentu à ghjustu in un'ambientu di a famiglia sana.

I difetti di i genitori, cum'è a mancanza di educazione moralizia, anu un'annicazione negativu nantu à i zitelli. I sentimenti avè a bisognu di formate idee curretti di ciò chì hè permissibile, chì ùn deve, avè sentutu i limiti di u bonu è u male. In i cundizioni muderni, questu significa chì i genitori deve filtre chì valori murali si un zitellu aprende di i libri, i filmichi, ghjucarii è i ghjurnati di computer. Hè megliu per evitari tutti forma di viulenza nantu à u screnu è in i zitelli - per chì u zitellu conserva una attitudine negativa à stu banda di a vita è ùn l'hà micca riproduce in realtà. Dopu tuttu, quantu spessu i spazii di a percepzioni di u bonu è u malu in i zitelli sò borbone, è scopre per perceive i personzii tristi è maligni com'è eroi pusitivi, è i cunsiglii cunsigliati.

Trà i gravidichi i sbagli in l'educazione di i zitelli hè permessità. Dopu tuttu, per a psyche di u zitellu qualchì estremu sò preghjudiziu - sia a gravità eccessiva è a cunivenza. Ùn pudete micca favurizà un cumpurtamentu male, ancu da u desideriu di ùn mette cunflittu à e persone. Hè megliu per dà un sensu chjaru di i limiti di cumpurtazione acceptabili à i zitelli chì solu per corrette i sbagliati fatti è ricustruisce e forme di u cumpurtamentu di u zitellu.

Hè sughjettu chì i zitelli spessu sperienze adulti per a forza. E questu succorsu in a zitella (accuminciannu un annu - un è menzu), è in u periodu in furmatu, è à l'età di scola. À ogni stadiu, u zitellu hè prestu è dispunibule d'assorverà un certu settore di normi di cumpurtamentu in a sucità - quelli chì sia capaci di assorberu. A risposta di l'adultu a tali "testi di caratteru" hè invariabilamenti basatu nantu à a restuccia, a chiarità di i richiesti di u zitellu è a manifestazione d'una attitudine pusitiva versu ellu (ancu in contru u telone d'una valutazione negativa di i cumpurtamenti specifichi di u zitellu).