Cumu sviluppà una bella stonda

Una bella donna pughjale pò atraere l'attenzione di l'omi. Avete bisognu di pensà cumu di sviluppà un beddu tramuttu è ogni donna chì vole à guardà à tutte e cìantu è cura di a so salute, avete sapè cumu fà. Fate una bella marchja per ogni donna, avete bisognu di sviluppà i tradiziunali simuli è seguità a so attività di ghjornu.

Mantene a postura propria

L'astri eranu, a spina cuscinata, a testa bent forward, ùn pò micca esse satelliti per una bella stranda. Hè fundamentu nantu à a pusizione corretta. Per piglià, avete bisognu à fà l'esercitu: l'eleva da alta quantità possibbili nantu à e spalle è trasladanu a volta, invece più bassa. Cusì u stomacu hè pocu involuttu, u mandibule hè risuscitatu, u tarrax hè ghjustu. Pès piedi sò paralelli. I musculi di e cosce è i buttigli sò stati. Ora riparisce questu postu è osservate quandu u camminare.

Stops walking

Quandu si movi, u piuvali è u toe hè nantu à a listessa linea. Pudete fà una volta di u calcariu, ma micca in attuali, ùn site micca un arsenale altru, ma una bella donna chì vole chì hà avè un passatu bellu. Durante u muvimentu in terra u ponte hè tutta, u puntuale di u corpu hè fattu nantu à a parte media di u pede, è da seguita nantu à u puntu. Partendu da u pianu, site un pezzu novu.

L'ordine di u muvimentu di u corpu è i piedi

Spessu pò vede una donna chì ghjugna in tutti i pariglii, u so corpu si move i primi, è e so ghjambi. Questa caminata ùn pò micca esse chjamatu eleganti è se vulete praticà a manera di caminari maravigliu, avete bisognu à fà tuttu u contru, prima avete a "vanu" per affannà, allura u corpu si deve spustà.

I passi giustu

Ùn ponite u to pede ampla o semen. Per à l'altri, andate ùn hè micca assai piacevuli cù u G-8, anche si i mudelli si move in i catwalks. A durata di u passu hè uguali à a longu di u pede, solu senza i scarpi. Ùn avete bisognu di mette i vostri passi cù un centimetru, avete averari megliu l'"ochju" naturali è avanti.

Correct movements of the head, arms, chin position

Quandu caminava, ùn svvecia i vostri braccia, ùn lasciaraghju micca in i vostri borse. Mani scurdate da secondu u ritmu di u passu, a so grande dimensione. Ùn pigliu micca a testa. U calcicanu ùn anu briunègiu altru, solu ghjustificà.

Esercize di furmazione per u spinu

U numeru 1. Avemu un pianu nantu à u pavone, avemu spianzo e mani à i costi. Sugnu a nostra testa, stende i musculi di u collu, piglià calcii. In questu postu, averemu da 10 sondi.

U numaru d'esercitu 2. Siegnu in una sedia, avemu pusatu e mani darrere i nostri capi, aghju avvinghje. In questu postu, duvamu per 10 segundos.

U numeru 3. Fighjate nantu à i nostri pedi. Piglià i nostri mani, è aghjunghje i turmidi cù i pezzi. Fighjemu un pendentu lenteu è toccu u pianu cun a testa. Trascinemu u pesu di un corpu nantu à una testa. In questa position, duvemu in paese per 20 seconde.

Exercise 4. Fighjate, posternu e so mani darrere a nostra spedizione, i chjemu in u "lock". Strazzendu i vostri braccia. Fighjemu è lasciate e mani.

U numeru 5. Fighjemu, avemu pigliatu una catedra, cumbattà. Linger in questa position per 15 sicondi.

Esercitu numeru 6. Ci ponu nantu à u panicu, e mani scimprò longu u corpu, palme palme. Pognemesya, susciteghja a to manu, i pìadi è a pocu pressu di un pezzu di u pianu. In questu postu, duvamu per 15 sicondi.

U numiru d'esercitiu 7. Pizite a to back, risate, straining your back muscles. Ùn aghjunghjenu i vostri zicchini è ùn lascià micca di u pianu, e mani sopr'à u troncu. Cumbattinu nantu à a spalle, possu u rispiru.

Ogni exercitu hè ripetitu 10 volte, è prestu entrenamentu regulare dà u risultatu urdinatu, è u prublema di u passaghju chjappu stessu sputanu.

A furmazione postu curretta

Ci sò parechje manere di manera di furmà una postura curretta è a più efficace chì serà perchè cun un libru nantu à a testa. Posa u libru in a testa è pruvate à cammarà cun ellu per ùn cascà micca. À u primu, serà difficiule, ma in u tempu pò ancu aghjustate è girà cù un libru in u vostru capu.

Pudete travaglià un beddu passaghju, questu pò esse fatta da issi questi cunsiglii. Tandu sarete elegante è aghju gràzie è cusì ti attruvarà i vostri vede l'altri. À u stessu tempu, ùn deveru micca scurdate di un bon di l'intantu è un dolce sonrisu, perchè a billezza ùn hè micca cumparatu cun un frustazione frustata è infaatata.