Maschi di Kalina in casa

Kalina hè u bellu più bellu, red, autumn berry. Hè assai utile à a pelle, perchè e boli contianu più di vitamina C chì citrati.

Kalina hè assai usatu in a medicina, è tuttu ciò chì hè dovutu a so pruduzzioni medichi è benificanti.


Parechji di noi chì hà prubabilmente hà apprizzatu u valore di stu bacca. Izkaliny cook compotes, fate zucchetti, confetti, tinturi, ripizzi per patties, è sò stati sicriti. Kalina cuntene cunteni assai salti di ferru chì a so cantitati supera a so mantenimentu in laringi è limoni cinque volte. Inoltre, u viburnu hè assai riccu in vitamini, in particulari E è A. In cosmetologia, stu bagnu russu hè in una grande dumanda. Fora di tutti facenu tutti i tipi di creme, mascarelli e usi comu rejuvenating, restauranti è tonificanti.

I prugetti curati è curati di u viburnu sò micca solu vyagoda, ma ancu in fiori è in l'scorchera. Parlamanu di màscariche è i prudutti di i prudutti nantu à a fàccia di a fàccia, è ancu cunsiderà cumu fà per elli in casa.

Nutricional Mask di Kalina

Sta mascara hè utilizata pè a pelle seca. Per preparà, avete bisognu à piglià e boli di u viburnu è trattà apposta per fà u zucchero. Avete bisognu di una culloca di quarchi furore è di moltu cottage cheese, aghjunghjenu e prudutti è aghjunghje una mità di una crema agria o crema è una culloca di latti. Mettite bè è applica una gruta pianura à a faccia, dopu à quinc'eze minuti, lavate l'acqua calda.

Sì avete a lotta di a pelle, poita di cunfittari una cuchita di baga cù u stessu quantità di casgiu in casu è aghjunghje una mità di cucchiaio di meli.

Mascare anti-inflammatory

Questa mascara si usa a cura di a casa per a pelliccia oleosa. Unisce u calyx per chì una cullizzioni di gruel hè acquistata, aghjunghje elli dui cuci di u brou d'eucalyptus è un pocu di farina di granu per ottene una massa grossa. Applica a mascara in a to face per vinti minuti, dopu chì piglia cun acqua fridda.

Per preparà una decocção di eucalyptus, piglià una cullette di stagione secca è pour un vetro d'acqua fogera di fogghiu, foglie è mantene da trè à quattru ore.

Masculina Hidratanti

Sta mascara di viburnu hè usata per u siccà, seccu è normale. Avete bisognu di una cullizzioni di patata fresca, è si ùn ci sò micca freschi, scald l'acqua foglia cù l'acqua furiosa. À a baga, aghjunghje una mità di culloca di glicerina (pudete cumprà in una farmacevule), a mità di una cuchja d'oliu vegetali, a mità di una cuchja di meli è di qualche lattice o da farina d'avena. ¡Mesturar bien y poner una máscara en tu rostro e pescofia, quandu òmu quince minuti, primu lavennu cù acqua cale è po cù l'acqua fria.

Bovini musculare per a cura di a pelle normal è secca

Avete bisognu di nucelli. Amori (preferibbilmente in un macinacciu di cafè) per fà farina, poi fretu l'oghjettuli d'ochji cù una cucchiata di baga di Kalina è aghjunghje una cullette di mantra fridda. Merci è aghjunghje a farina di ucca quantu averia bisognu à fà a maschera chjesa, ùn si spargiu. Applica un capu finitu nantu à a faccia, è dopu à quindici minuti, lavane cù acqua calde.

Mascara per migliurà a cutioni

Questa recetta mascara aiutà micca solu per migliurà a cutioni, ma ancu hà rinvucatu a fatica da a pelle. Pigliate i buchi virgine congelati, scaldie cù l'acqua fogera di fogghiu è fate un patu. Se tenete a pelle seca, colti a catarina di i baga di u viburnu cù una culloca di crema agria è a sola quantità di oliu d'oliu. Sì avete una pelle, in seguita una cuchja di focu di i baga di u calinnariu mischianu cù a mità di una cuchialu di zucca di limonu è u listessu cantu di fucu. Posa a mascara in faccia è mantene durante quinze minuti.

Mask pour narrowing the pores e raffinare a pelle di a faccia

Avete bisognu di giulugna odnaanica, a mezza cullerate di zucchero di limonu, una cuchja di guelder-rose juice. Senzili cunglite è blend tu face. Quince minuti, lavare l'acqua fredda. Noce mascara pò esse usata solu cù a pelle grasosa.

Se tenete a pelle seca, utilizate l'ingredienti: ingredienti: mezza cullerilla di crema face facetoriu, una cullette di u zuccheru di viburnu. Stir and smeather in faccia mascarada. Dopu à quindici minuti, pudite lavà cun acqua fresca.

Cura di cura di u pezzu per a pedicure

Pigliate i biancu, una cucinara di farina, una cucchola di iogurtu, a mità di cucchiaio di meli, duie cuccotto di u zucchero di viburnu è una culloca di u vostru. Basgi pudete piglià cunfitturi è congelate, è freschi. Sì avete solu sicuru, andonu da esse spiunatu cù acqua fogera, è poi stirenu. Tutte l'ingredienti sò sbagliati è mischiati, applica à a pelle di a faccia. À a fine di quinze minuti, lavenu. Quandu s'apica a mascara, fissate un pocu in a peddi, questu puderà dà l'oppurtunità di purificà è aghjustatu.

Cumpulari di a pelle chì hà perditu a so frescura

Pigliate dui cuecca di u zuccheru di Viburnu, chì puderete sceglie sulu di frutti freschi, oru di guttivelli, una cuchja d'oliu d'oliva è a mità cuntadina di u meli di u lituu. Questu hà assicuratu cun apparechjate cun un mezcladoru è applica à a pelle di a faccia. Quandu quince minuti, lavate a maschera prima calienta è Allora l'acqua fredda.

Purificazione d'acqua da u viburnu

In casa, puderete manghjà micca solu maskerà, ma di lotioni di Kalina. Questa ricetta vi darà l'oppurtunità di fà una crema di limpezza è di purificazione chì ricaricà è tene a pelle. Prima, avete bisognu à mmiscarà una tassa di sokakalin cù dui corpi, è aghjunghje una cuchera di u meli di u lituu è l'ogghiu oliu d'aliva. Hè desirabili di scurdà u mischju in un mezcladoru è aghjunghje una culletta di u zitellu di limonu è duie culleri di vodka. Mettite tuttu è fate un lotione di freccia. Dopu à vinti minuti, lavate. Questa cumpusizioni hè bella per a cunfusione è una pezza normale, pò esse guardatu in a frigorifia per parechji ghjorni.

Viburnum basatu di lotione per a pelle grasosa

Scrub una limone nantu à un grossu faglia è fate mette cù 250 ml vodka. Fighjine per novi ghjorni in un locu friddu è seccu. Quandu u tempu passa, strain, aghjunghje una mezza acqua d'acqua è duie cuccagna di glicerina. In petite chjucchi, viaghja è fate un vetru di Kalina.

Viburnum basatu di lotionità per a pelle seca

Pìglia u grippu è fegate cù dui cullizzioni di l'oliu fugliunculiu, è aghjunghje a mezzo una colazione di crema. Squeeze u zitellu da una mità di limonu, aghjunghje un vetru d'acqua è duie cuccume di meli. Dopu questu, pigliate un vetru di zucchju di viburnu è vigna, mischjà è mandate à a mistura chì hè statu calda.

Pigliate di i pezzi negli e l'acne pomozhetobychnyy u zucchzu frescu di u viburnu, pudete limpià a so faccia ogni ghjornu, è se ti pigghiaru quantità uguale di zucchju di u viburnu è u zuccaru di limonu, pudete utilizà a cumpusizioni per ridivà di i peccati.

Crema antiarrugata

Per disperse di i picculi arruganti è impediscenu a so presentazione, fegate u zucchero di biscuttini freschi di Viburnum per fà i casgi di ghiaccio. Ogni ghjornu, fogghjate a so faccia è masajuleghja a pelle. Quandu faciete deci prucessi, nutate chì i peccatori sparanu, l'acne, l'arruganti, i pimpiuli è sprays pigmentali spartini, in generale, a faccia sarà pulita è liscia.