A perla di a cultura europea - Ungheria

Ungheria hè un beddu paisi chì occupà un territoriu più chjuca in u centru di l'Auropa. A capitale di l'Ungheria hè a Budapest. L'Ungheria hè un paese maravigliu assai abitanti, un paradisu per l'amatori di l'alimentazione, un excelente vacanze per i vostri figlioli è una spettacula di u viticulu. L'Ungheria hè un paese cun una storia rica, numerendu quasi 1000 anni, cù antichi monumenti, cù risichi colossali di u lavu. In Ungheria, u magnificu fiumu Danubiu cuntene i so acqui urale esmeralda. L'Ungaria pò esse chjamata ponte entre ouest è l'Oriente. Sicondu u numaru annantu di turisti trà i paesi di u mondu, Ungàricu hà in u top five.

A storia di l'Ungheria hè moltu incuraghjosa è i tistimoni di sta storia sò e chjese medievali, l'edifizii di i tempi di l'Imperiu Romane, i ruvelli di i castelli, i spicciati basilichi, i palazzi magnifiche chì sò oghji mistieri più brillanti.

In Budapest - a capitale d'Ungheria - 123 urighjine minerale dilutente è circa 400 surgenti cù eterni curative. Ci sò e spiagge, piscine, ospiti, induve e trattanu tali malatie cum'è reumatismu, leszi di sistemi nervoso è bone, malatie di a pelle, patologicu di u sistema musculoskeletore. Ma ùn avete micca deveru malatu per visità Ungheria è rilassate in queste locu maravigliosu. A più bona ora di l'annu per un viaghju turisticu à l'Ungheria hè u vaghjimu è a primavera. In questi tempi di l'annu hè assai cunfurtu è caldi quì.

A natura in Ungheria hè assai pittoresca - muntagnoli è fiumi, animali è i pianti, paisaghji crescati in natura è di l'omu. A natura hè prisirvata in Ungheria cusì bè chì stu paese hà diventatu u locu predilettu di u cazadoru da tutta l'Europa. L'Ungheria hè circundatu di tutti i lati da rivuleti, picculi laghi, muntagnoli è swamps. Ci hè un aria assai fresca è neve, in i campi è i bosculi sò parechji bassi è fiori. L'attrazione principali di l'Ungheria hè a prisenza omnipresente di molti termali cù eau minerale. In le boschi le lettu è u coru di cerva, si vedi un fagiano è vicinu à i paesi - una cigogna. E quantu anu interessatu in l'animali domestici - vacche "grisa Ungheria", o "Monguli" - piccoli, ricchi com'è ovini, porchi grisdi.

Ungàricu hà un forte pudoru turisticu. Ci hè parechje scelte per ricrizzu in Ungheria, tutti ponu truvà qualcosa à a so piacimentu. Se ti piace musica classica, tandu cumu i festivali di Budapest. Per amatori di l'architettura - i distritti antichi di a capitale, è e strade barocche di Eger. Se decide di visità Ungàricu in l'invernu, dopu vede a visita à e ski resorts - Bükk è Matru. Resorti bagnatoghji, chì anu aghjustanu e surgenti, ùn aghja micca propiu ancu in l'invernu. In Budapest, a più grande spiaggia in Auropa - u piscadoru "Szecheni" cù una spiaggia privata, custruita in u 1913, hè stata fatta. Ci hè un hotel cù un molu minerale termale, a tampiratura chì, ancu in l'invernu, micca cascata da +32 gradi. U locu più adattatu per i persone chì necessitanu hydropatie hè Hévíz - u lavu termale più grande di l'Europa. In l'agliu di u lavu hè un grande percentualità di i salori minerali, è in u fondu di u lavu ùn sò silt enriched with radium. Stu situ hè cunsigliu per i persone cunmi di u sistema musculoskeletore. L'acqua di u lavu hè rinuvatu quasi ogni 72 ore - u lavu hè alimentatu da un geyser termale. E persone chì anu patologichi di u sistema cardiovascular sò cunsigliatu per sottumessu un cursu di trattamentu in u sanatoriu di a cità di Balatonfured.

Ski resorts In Ungheria, i turisti sò populari. Malgradu u fattu chì ùn sò micca alta muntagnera in Ungheria, ci sò assai pittori pittoresca per l'esqui di montagna invernale. In u paesi di Matrasentiishtvan, chì si trova circa centu distanti di Budapest, ùn hè a Serra di Matra, di quale sò sei piani di schiavi cù una lunghezza di 3,5 km, cù trè ascensuri. Neve nantu à i pezzi, incidentamenti, furnisce i pistoni speciali (à una ora pruducenu circa 100 cubbi di neve). Ùn ci hè micca solu un piste di scienza, ma ancu un corra di toboggan. Pudete stà quì in belli casi di legno. À a catena muntosa di Bükk, ci sò ancu piani di schiavi in ​​u Park Bancu. Questu hè u locu più pintore è famoso in Ungheria, situatu in Ungheria sittintriunali. A neve sempre si mantene finu à Marzu.

L'attrazioni principali di l'Ungheria hè a so capitale Budapest. A cità hà una storia ricca è tradizzione culturale antica. "A Perla di u Danubio" - questu hè chjamà a capitale d'Ungheria in Europa. Budapest hè famosa per i so panoramichi brillanti è culuriti. Finu à a Prima guerra Mondiale, Budapest era a capitale musicale di l'Europa orientali è centrale.

Hè assai populariu trà i turisti hè u Lavu Balaton - u lavu più grande è più bella in Europa, a zona di quale hè circa 600 km.kv. U veranu u lagu attrae turistere cù prucessi idropatichi, è in invierno - cù veloce di patinage. Circundendu à Balton hà assai sanatorii è settitori di ricecca, chì parechji seculi anu statu famose in tuttu l'Europa.

Hè assai interessante hè a destinazione di Heviz - a più famosa in Europa u lago minerale termale. Lacu Heviz hè furnitu da una putenza forte. U regime di a temperatura di u lavu in l'estiu hè circa 33-35 grai Celsius, in l'invernu - circa 25-28 gradi Celsius. Pudete puderà natà in u lavu in u veranu è in l'invernu.

Eger hè una cità ungheria chì hè famosa per a so storia militare. Hè quì chì l'Ungheri uccisi i Turchi, sottu u so ghjustu più di 170 anni, sò a so patria. In questa cità sò quartieri, calli è carru in u stilu barcugicu assai bè cugnatu. Eccu sò i posti più belli è intrattenenti per spassighjati turistici. E, sicuru, l'orgogliu principaru è a riunione di Eger hè a Catedrala di Eger, un minaretu 40 metri d'altu cù un centu scala chì porta à u cimi.

Un viaghju turisticu à l'Ungaria cum'è qualcunu - è un amatori di a storia, è un atleta. Pudete ricevu à Ungarìa per questi migliura di trasportu cum'è un avianu, trenu, busu o caru.