Quantu anni da dà à u zitellu pace?

Pudete basalmente balli di passi di ballu da a cuna. Questu hè utile non solu per l'evoluzione esteticu di migliori, ma ancu per u sviluppu di tutta l'attività nervosa. Dancing ùn hè micca solu muvimentu à a musica. Hè un prucessu multitùtule è cumplessu chì l'organu tutale entru involuttu, cù tutte e so funzioni. E questu significa chì u ballu pò esse un prugrammu ecunomicu per u sviluppu di u zitellu. E, chì hè particularmente piacevule, ùn solu a fede fisica, ma ancu di l'esfera mentale. E puru, mentre u ghjovanu ballariu, chì hè ghjustu accuminciatu, ùn duverete micca un prugramma cumunitatu in u pianu è ùn piacenu un passaghju da "Cignu". Sì, ùn hè micca necessariu, ma hè quì u tempu di cumincià à gestisce u vostru organu in u ritmu di a ballà. E chì passa in fine - valletta o foxtrot - u karapuz allura stessu serà determinatu. Quante anni dà à u zitellu à ballà - u tema di l'articulu. Let's go!

Quasi "Chanel"

Stu nomu hè purtatu micca solu da a casa di a moda, ma ancu da a coreografia chì a dancer cumete rotazioni à ellu stessu, muvimenti in picculi passi ancu. Per i ballaturi novu, sò abbastanza per arrivà à a manu di a mamma è cunfidenza. Avà hè à a Mamma. Circundendu i migghiori in a stanza. À u primu, hè una ligera ligera, perchè un urganismu picculu ci vole à utilizà, è ùn site micca preparatu per i cosmonauti. Allora, se u zitellu riflissioni bè, lentamente pisci. Hè valuta solu, per cambià u tempo di u spinning - hè assai lento, da più notevoli più veloce, più impurtante, senza pause. Dà u zitellu u sensu di cuntrastu. Spin for different music: smooth, playful, rhythmic. U zitellu cambiassi i sentimenti cù qualsiasi cambiamentu in a vostra ballu cumuni. Questu significa chì l'accertà l'experta più rica, chì dà u sviluppu. Questu esercitu facilita à sviluppà l'apparatu vestibulariu è a percepzioni tattili. U caprettu instinctively cresce i musculi è cambia a so respirazione, secondu cumu si stà cun ellu, è ghjè bonu aerobics. A cosa principalu ùn hè micca di sopra à l'ose, unu o trè minuti hè abbastanza. E pudete andà à a prossima pa.

Karapuziy Batman

E boni è musculi stritti è ligamenti currette, sò una cartolina di visita di un ballarina in ogni genre. Questu ùn dà micca solu l'abilità di rializà elementi complexi è cullò da i ghjorni ", ma ancu aghjusta grazia à a prossime è, in generale, tira u mulinu. No wonder the dancer can be seen from afar. U stretch marks ùn sò micca menu utili. È sò datu assai più faciuli, perchè tutti i ligamenti sò ancu dolci è suppli. Dunque, aghjunghjemu una musica agradable è cumincià "arrastrà". Puscia u fioru nantu à a spalle è piglià i penne à u turnu è in a mattina, solu un pocu più insistente. Aghjunghjite a perna ligna finu à ch'ella ponu svelerita suciale in a pusizione. "Fold" u zitellu, suscitendu e so ghjente, è poi allughjemu à u capu. Quandu i "pulls" in u spinu hè stallatu, cambienu u zitellu annantu à u panicu è di a stessa manera si tira i gicchi e manichi. Avà tornatu è travagliu di pressa. Great! Fate tuttu cù cura, senza lacrime.

"Barca"

Ùn ci hè nunda più piacevuli chì avicà. I picciotti si ricordanu di manera chì si sbattevanu in u ventu di a mamma, sensendu u corpu tutale di u so muvimentu. U statutu swing hè un statu naturali per i zitelli. Ma più di questu, pò cuncepisce in modu sensible un sensu di ritmu. E questu hè per u ballatore - a basa di i punti fundamentali! Pigliate u zitellu in i so bracce, perch'ellu si cose cunfortile in una pusizione sedienta, pressu aggrancata nantu à sè stessu. U mulinu si deve esse cusì è cunghjuntu. Pone a musica chì u ritmu cambiassi secondu. E cuminciate u muvimentu di i migghiùnziu è pace cum'è nantu à l'ondi, è ghjusta à tempu cù a musica. Questu esercitu facilita a relaxà, aiuta à rilassate. L'obbiettivu di a lezziò hè di sviluppà una grande motitettura, per amparà cumu si movime à a musica. Fighjemu à i movimenti indipindenti à a musica. U cumpagnu hè di trasfurmà i piani è i pedi cù a musica.

■ Dì à i zitelli anu cun felice è gioia: ora avemu a ballà. Attenti a musica (se ci hè un piacevule, da ellu).

Posa un pianu nantu à a manta, se u zitellu pò digià à pusà o postu, posicione davanti ad ellu.

S si u zitellu ùn sà quantu cumu, dettiru u saltu, affinchendu e to mani. Pruvate di diretta i so movimenti riguardamenti à tempu cù a musica. Ancu se prima ùn porta micca risultati. Gradually, u ghjovanu ballatore aghjunà u ritmu è amparà cumu sustene. A principal hè di furmazione.

■ Dopu à i vostri giorni cumuni, pruvate à favurisce u fogghiu per aduprà solu. Hè abbastanza à pudè u piaciri e battennu, rimettelu à a musica senza rigalu: "0n-0n" o "Tri-tatu-tatu-tatu". Oghje è manichi accumincianu a ballà da elli!