Egoismo cum'è virtù

Parlà di l'amori ùn hè micca bellu accettatu, ma, però, tutti i magazines sò disposti cun cunsiglii di u bisognu di amà ti stessu per esse felice. Hè difficiuli di discutiri cun questu, ma nimu hà parlatu di cumu cultivà stu maravigliu sensu. Hè bella per esse un omu chì cura à l'altri più di ellu stessu, ma noi avemu degnu micca meritatu micca menu attenzione.


Pìglia e bane nantu à l'amore.
Ricurdativi quantu volte in a vostra vita hà intesu accusatori e valutazione negativa di i vostri atti o qualità? E sicuru, un pocu. I paisani, i prufessori, amichi è ghjusti invechji ùn abbiamu micca e nostre emozioni quandu pruvate di trasmettenu alcuni di i so pinsamenti o pretensione. Tutti questi interminisculi: ùn paganu micca, sia tranquillu, abbandunate, fate qualcosa di voi stessu. Etiche di rètuli: Ùn sò senza vardianu, sloveni, stupidi. Ai aiutà à amà? Eppuru ùn hè micca.
Inoltre, tutti i pezzi vicini attornu à noi ci anu una forma d'impresa, chì noi, sicondu l'elle, deve cuntribuisce. I paisani, amichi, i culleghji crescenu un certu acutu da noi, è quandu ùn ghjustemu micca sti aspettavuli, perde u so ripulsu. Ricurdativi - ùn avemu bisognu di cunfurmà à l'ideali d'altri populi. Tutti sò individuali è avè u dirittu di esse diverse, diffirenti di tutti.
Ricurdà tutte e affirmazioni è e frasi in u vostru indirizzu chì vi tocca u più. Pensate à quessa. Avete veramente un slob, stupidu o parlante? Hè più probabili, vera chì a vostra casa hè bella pulita, sapete cumu fà e cose ùn fessi l'ore per parolle vacanti. Fate l'etiqueta da l'altri populi. Fate esse ghjusti ciò chì veramente sò.

Agree.
Prima di tuttu, cun sè stessu. Puderà a maiò parte di tutti - cun mè stessu. Quandu avete capitu quarchi cosa di voi stessu chì ti piace micca troppu, quandu fate un errore, pò capisce - hè normale. E persone perfettu ùn esistinu, avemu tutti cosi cose per voiamine cusì, i cunsiquenzi di quale spoile a nostra vita. Hè impurtante di ricunnosce chì site stati malati, ma puderete è vulete riparà quarchi cosa.
Per esempiu, spessu svegliate. Sì, hè un fattu. Ma pruvate di fà più travagliu durante u ghjornu è ùn raramenti fermanu dopu à u travagliu di u tempu di travagliu. Pudete esse bellu e ricoveru - sì, ma ùn pudete amicheghje i vostri emozioni, ùn inghjùlli u pettu è si alluntanate prestu.
Cerchju di tuttu u negativu hè bonu, devu esse.

E si vantavanu.
Assicuratevi di ludà per tuttu ciò chì si meriteghja eloggiu, ma dinù cose in a vita. E si vantavanu di piacè è per un successu maiò, ùn si micca scurdate di nutà una bona cumpicia è una compra riisciuta, un prughjettu finitu è ​​a putenza à una visita à u dentista. Sò a persona più cercana, vi trattà in modu cusì.

Summarize.
Se pensate chì ùn ci hè micca scopu di amà ti stessu, pigliate una carta di carta, induve scrive tutte e vostre mancanza è tutta a to dignità. Ùn importa micca una parte più grande, hè impurtante chì si compite - avete assai bellezza in voi. Pensa à quanti ghjente amare è aprezzate. Surely, anu una ragiunata, perchè l'amore incondiziale hè, invece, da u regnu di a fantasia. Sì dite una persona terribili, avete avutu tanti amici, chì i vostri parenti è i culleghji apprezzate?

Watch yourself.
Ùn bisogna micca chì l'amuri canti belle è riescita hè più faciule. Pruvate di vede bè ancu quì à sè stessu, ancu s'è vo ùn site micca esse da surtite a casa. A vostra apparenza si devi piacevi, ma ùn passanu a tristezza. Tandu vi cuntentate di sè stessu è puderà accettà e vostre difetti. Inoltre, prova à ottene u successu in tuttu ciò chì site. Ùn rinunzanu a furtuna di fà megliu, più riescita, più riccu, più intelligente è più interessante. Amparate qualcosa nova, amparate, leghjite, viaghju, piglià e cose novi. Ùn persunale inactivo, da puderà rinsignà prima per riceve i risultati di e vostre attività.

Ci hè chì avete bisognu à amà nantu à ellu stessu, ma ùn hè micca simplice quant'è quantu pari. Oghje ci spessu castigemu troppu, reproche per ogni piccula cosa. Ognemu i stimi di destinazioni strette di e nostre attività, è a cuscenza ùn raramenti ci duna l'avventura per esse satisfaci cun noi. Ma ogni unu di noi hè una persona unica, in quale ci hè assai bonu. È ogni noi hà u dirittu à amà.