Cumu truvà un pare parechju novu da un registratu

Ogni coppiu chì hà dicisu di celebrà u casanu, prova di pianu pianinu à pocu à pocu, cuntene tutte e tradizione è e tendenzi di a moda. Pudete leghje nantu à a ceremimma di regenerazioni quì , ma chì faraghju? Quandu u sposu ghjunghje à u ristorante o a casa dopu à l'aghjuntu, u primu appare prima à i so parenti è amichi in un novu statu - maritu è ​​mòglia. Hè necessariu chì a ceremonia di riunite u ghjovanu hà fattu u soluzione è bellissima. Ùn vi scurdate di i ritu anziani, cuncepimentu per prutegge un ghjovanu paru, per dà l'amore è l'armunia. Avemu vistu cumu si ncontranu i ghjovani è l'aghjuntu?

Tradizzioni di i ghjovani ghjovani

Ùn hè bisognu di dì chì quandu u rituali di e casale era rigulari regulatu. Ogni azzioni era u tempu, locu è significatu sacru sacru. Hè necessariu di scuntrà à a ghjovana appressu dopu à u matrimoniu (l 'uffizzioni di registrazione ùn sò micca state). In questu casu, u rolu primu hè assignatu à i genitori.

In u minimu di a casa una ghjovana coppiu era aspittendu i genitori di u maritu o di i genitori in i dui servitori. Inoltre ci era babiesu. In i so mani anu avutu una pagnotta è una spugna specie di brocca. U so babbu è a so mamma hà salutatu a sposa-a so nova figliola, u so so cumpagnu è a so mamma, un novu figliolu. Stu ritu simbolizza l'accettazione di i ghjovani da e so famiglie. Dopu à quessa, u maritu è ​​a mòglia eranu supponi di scaccià un pezzu di pani: u pezzu più grande, quellu in a casa è a testa. Scusdu è salute è manghja, è dopu avè un beiu vinu è dispacciu l'occhi, senza elli, nantu à a spalla. In certi rigioni, era cum'è di abitudine sottu à a tagale sottu à a porta, in altri - per vincere u novu à una tavola è vede à u locu di l'unuri à a tavula. Tutti issi ritu chì anu daghjunallu è celebrazione muderna, per esempiu, una reunione di i ghjovani da l'aghjuntu in u repertoriu.

Avemu rispondenu i figlioli di novu dopu à u registratu

Cumu hè oghje pè scuntate i ghjovani?

Hè bisogna nantu à i regule di cumpurtamentu. U fattu hè chì assai registrà è i palazzi di a festa pruibisce i ghjovani à i zitelli è i battelli vicinu à e so porte, in certi locali, per quale hè una fine hè prevista. Per ùn sputà a celebrazione, tistimoni d'accordu in anticipu cù l'amministrazione, cuntracenate un affari especial chì prutrarà u basgiu o fate propriu. Se a ban es categurica, a sala di solenni hà da esse limità à felicità.

Quelli chì i ghjovani di u registratu si scontranu in parechji paesi di u mondu

Ogni paisi havi a so tradizione inusualis, curiosa è romantica di scontri cù un ghjovanu parechje. Parechji di quelli chì vulete usà:

In i Stati Uniti, se u sposu militari, i so culleghi sò straccinate in fronte di a chjesa in duie ranchi è crucciate e so spade in a cima. Una ghjovana coppiu cammina longu u corridor.

In u Suviè, i novu venenu salutati da una mundana spettaculu di ghjovani amichi è amatori. Scorcianu è pùlenu, sprinkle a couple of semolina. In risposta, a sposa tira u so rame, è u sposu - un dettagliu di u vestitu ghjovanu (a più frecuente hè bracciu).

In Croazia, dirittu doppu a matrimoniu, invece d'un vilu per a sposa, u mandibolu è un pappagallou sò stati postu, è dopu un altru di volte sò inturnuati in u pozzu à quale manciani sò ghjucati.

In Escocia, immediatament dopu a ceremma, u sposu tira un pezzu ristatu annantu à i so spalle è l'agguerenu cù un pappu d'argentu famigliali. L'amichi di i ghjovani debbitanu i lavà i so pedi, è sta preparazione per una nova via in a vita.

A tradizione di i petti lavati dopu a ceremonia in India. A verità hè chì solu i pezzi di u grou sò lavati, ma u babbu di a sposa si fa.