Cumu si cumportanu se ci sò persone per mezu di u travagliu

Dopu à a zitiddina, alcuni anu amatu quarchi cosa di vantà, è l'altri ùn pudianu aiutà à invidie. Una volta, chianciamu è bragged uni à l'altri, quale hè più bella chì una màquina d'escriure, o una dollone. Allora l'insulsi, i chianci, i lacrimi, è ancu i lotti. Certu, ogni zitellu spressione u so propiu opinione, ma l'esencia era a stessa. Anu passati, è oghji ghjente ùn anu preoccupatu ùn solu per i dolls. I publicu ghjente sò in ogni locu: in casa, à u travagliu, ancu in a tenda. A persona ùn pò micca cunnosci micca, ma dopu vedenu qualcosa, inveci. Di sicuru, l'envezza ùn hè micca solu neru. Ci sò i persone chì elli si pudè admittà chì ghjè un pocu zicchini di voi perchè erate furtunatu. Ma, in u stessu tempu, ùn vulianu micca u male. Hè assai peggiu quandu quella invicqua negra hè. E aghju, quandu quelli chì sò inveziu invece. Hè difficiuli di prevene cumu si pò fà cumportanu à u travagliu per quessa chì e ghjente ùn purgate micca. Dopu tuttu, quandu pudete cumu purtà, quelli chì avemu bisognu di vede ogni ghjornu invezza, pudete evà parechje molti. Allora, cumu si pò esse purtate s'ellu ci sò persone à u persone à u travagliu?

Per prutezzione è l'amparà cumu si cumportanu, se ci sò persone invidia à u travagliu, deve cunniscenu i cunniscenze i motivi di u so cumpurtamentu è i palisati di a prissioni à e persone. U primu, si devi dirà chì e persone, da a so natura, invidia. Tù avete veneratu qualchissia, ùn dì micca, o pruvate per suppressione stu sensu. Stu cumpurtamentu hè cumprumanti, cum'è quandu avete avete chì qualchissia envidia, ma ùn pruvenda micca minàccia, ma, per contru, porta un esempiu di voi è vole per esse megliu. Ma, altru un'altra cosa, se a ghjente ùn ponu vede à u fattu chì avete una bona famiglia, casa, auto è chì si trovanu una cosa à u travagliu. Quandu e ghjente sò in a squadra, anu bisognu à esse prutezzione. Di sicuru, à esse travagliu, ùn pò micca esse sulitu solu di questi individuelti, perchè avete averu ancu di rottu in a società. Ma, però, pudete amparà à cumportanu cusì ch'elli anu pussibule pocu possibbili di insulte, offittendu è preghjudiziu.

Ci sò parechje regule fundamentale per esse cumu si cumportanu cun questi persone. Allora, prima, amparate micca micca di manera francu. Ancu sè si sia una persona assai aperta, avete bisognu à cura di questi persone è pensate à ciò chì dicenu. Ùn mai avè avertitu publicamente chì u patrone hà assai eluviatu per u travagliu fattu o avete ricevutu un bonu. In generale, pruvate à parlà cum'è pocu quantunque pussibuli cun ellu stessu, prumesse nantu à a vostra vita persunale, rilazioni cù u vostru amatu. Ricurdativi chì e persone risicate sò in folluri ùn solu per i vostri rializazioni à u travagliu, ma dinù solu per chì sì una persona felice. Inoltre, si qualcosa cosa o qualcosa ùn sia micca travagliatu, ùn lasciarete micca lamintà à tutti. Ricurdativi chì e persone puderebbe usarle contru à voi. Ma, in u stessu tempu, ùn avete micca esse grisu è inconspicuous, finu à chì nimu ci enviava. U fattu chì ci sò pirsuni cagiunati à voi cun voi ùn hè micca una ragione per cura di sè stessu, per camandà in e cabine è à passà un tramu, quandu avete l'oppurtunità di acquistà robba di marca, vai per l'esteticista è vense à l'uffiziu in un caru caru. Hè solu chì ùn avete bisognu di fà qualcosa per una misura. S'è sempre contu novu nantu à i ghjorni novi à l'impiegati chì ùn pò micca affordà, è littaralmenti disprezzanu a so miseria, ùn hè micca nunda terribili chì l'invienni è fate in folla. Hè necessariu sempre a mantene una persona nurmale è adattazza chì rispettu u stessu, ma ùn si scorda di l'altri. Se vi vede chì qualchissia per u persunale hà fattu un grande travagliu, è un cumpagnu hà acquistatu un vestitu chic - fate un certificatu è cumplimente. A cosa principal hè chì i vostri parole sò sinceri. Se e persone si sentenu falanu da parte, anu ingeratu, irritatu è invechji ancu più. In u fattu chì hè più successu è più felice ca quarcunu, ùn ci hè nunda poviru e terribili. Hè u ghjocu quandu u custantemu sempre in vista è littaralmentu annunziate à l'ochji di quelli chì, per qualchissia, ùn avete micca.

Inoltre, parechji impieghati pò pensate chì avete ottinutu qualcosa per un apparenza assai attraenti o cunnessione. Naturalment, cumenciani di inviàri à voi è fate in folla, perchè ùn anu micca l'oppurtunità di ottene u stessu, perchè l'apparizione hè cusì cusì è a cumunicazione hè assenti. S'ellu ùn hè micca veru, a ghjente ùn deveria micca permessu di difamari. Avete ottenequatu tuttu cù u vostru travagliu è avè ogni dirittu di fàghinu tutti i beneficii. Dunque, ùn anu a paura di dì à a virità. Fate cunnosci micca chì avete ottinutu chì avete un caru, per una sola ragione, per esempiu, perchè avete travagliatu da l'età di quattordeci. È u salariu è l'elogi di u patronu chì avete ancu ùn hè micca per casuale è micca per l'ochji bè. Hè solu chì quandu i vostri amichi si caminavanu è si ripusonu, site nantu à i libri, è aghjustatu duie specialità à u stessu tempu. Chì tutti sapemu chì ùn sò micca furtunati chì pensanu. Solu, fate chì i vostri spiegazione ùn si ponu in una scusa pitica. Ùn aghjustate micca cum'è sentite culpèvule per ciò chì avete. Ùn trempate micca cusì cusì in l'altri ochji, è in u vostru propiu. Ùn avete micca in pruvatu bè è pruvate à cuntinuà. È, se sti pirsuni pudiani micca e ùn vulianu micca fà fà, questu hè solu a so tortu. È da a strada, puderanu fissari tutti si veramenti vonnu.

In fattu, una bona è amaria pratica pò esse quistata cù l'vèrbia. Certu, qualchissia vi vede à ellu cundùcelu, ma a maiò, si l'invietenu, solu in biancu. U fattu hè chì i vostri amichi è amici benniati sò sempre sapè chì avete ottenevatu tuttu ti stessu, ùn si vantavenu di ciò chì avete, sò sempre pronti per aiutà è di sparte. Tali e persone seranu sempre aiutà, sustenevule è prutettore di e persone. Cusì, pruvate d'esse ottimista, ùn lasciate micca esse discututu è chjosu. È sempre - ùn invietera l'altru cù inveci negra. In questu casu, vicinu à voi, ci sarà sempre assai e boni persone chì l'avianu da fede u so bìbbita è inghjulia chì inghjulia stapià a vostra vita.