Cumu insignà à un zitellu à cullà nantu à a matina

Parechji parenti crenze chì i so nebbati è i zitelli spunta à tempi antichi, à 5-6 a mane. Ancu senza esse risuscitatu, i paisani di paura pruvate à calà a so zitella perch'ellu si dorme, affinchendu cusì à dorme più. Doppu dui o trè anni, è forse più, i genitori, avè adinatu i so figlioli per dorme durante un bellu pezzu, cummincianu a dumandassi di i zitelli per esciarani prima di a matina. U tempu hè passatu, i figlioli sò oghji cultivate è avè bisognu à andà à a kindergarten o quella ghjocu à a scola.

A ricuperazione iniziale hè necessaria in ogni famiglia. Ma u zitellu chì ghjera accustatu à risurrezzione tardi hè difficiulve di svegliare prima di a matina. In questa situazione hè necessariu necessariu di furmà u vostru babbu à rinfurzà prima. Portonu à a vostra attenzione diversi manere in modu di insignà à un zitellu à rinfurzà prima di a matina, chì aiutarà senza prublemi à trasfurmà à un novu ritimu di u sonnu.

Prima hè bisognu di cumincià cù sè stessu

Agree, perchè a mamma sempre a pritisa, chì hà sappiutu l'ascense di novu, ùn sarà micca pututu dà à u zitellu un bon esempiu visuali. Cusì hè megliu, se mamma hà rimistite u modellu di u ghjornu è uttene à u primu tempi in matina. U zitellu sera più faciule d'abituà a matina prima di a matina è a puntualità, se in i paisaghji di famiglia sempre s'arrizzonu prima è raramenti sò tardi.

I gratenti furanu furmà u so zitellu per preparà tuttu da a notte

Per fà questu, cuminciare cù ellu preparanu in ropa avanzanti è e cose chì si deve precisenu in a mane dopu, è di discussione cù u zitellu a causa è a fini di a prima recuperazione. Un ziteddu chì sapi chì dumani duverà esse cuminciatu prima di a matina, ùn hè micca cusì a resistenza è esilla à u tempu. Inoltre, pudete avvicinà a scelta di a ropa o di e cose in una forma di ghjocu, discussendu cun ellu ciò ch'ellu devechjarà o dumandà dumane, fendu impunite u zitellu à a vuluntà di risparmià prima di a matina è si mette nantu à a cosa chì avia sceltu prima.

Per insignà à un zitellu à rinfurzà prima, aiutà un amatori despertu

Ùn ci vole micca impastallu un zitellu fora di u lettu aggrissivu o rigidu, avete bisognu di svegliaraghju cun gentilezza è cun afectuosamente. Ma ùn si sò persu cù u zitellu. Ùn lasciate à a persuasione di u zitellu per dorme un pocu più, stirpate u so sonnu dumandatu è tranquillamente. A prumessa per fà questu, pudete ancu aiutà inventà u ghjocu, per esempiu, leghje u manifestazione in nome di qualsiasi caratteri di i cartoni chì anu amatu cù un zitellu chì si pruta in un kindergarten cù rigali pè i zitelli o quarchi cosa hè di coccia per ellu.

Pruvate micca di vituperà i vostri figlioli

In questu casu serà megliu se ùn scrive micca u vostru picciutteddu per ùn esse rinfreschi. Hè improbabile chì un zitellu da u "pocu" serà capaci di cambià rapidamente in un "alzu", è ùn hè micca a so tortu. Per insignà à un zitellu à despertà prima, piglia pocu tempu, forza è pacienza.

I mette in lista prima ùn deve esse realizatu micca solu da u tempu à u tempu, ma ancu diventanu una parte di a vostra vita di ghjornu. Paga ogni notte sulla attitudine per a preparazione per dumandese di a matina, invece di sè stalla u zitellu cù u listessu tipu di ghjocu, senza penserà parechji innovazioni à questu. À u listessu tempu, u zitellu ùn senterà micca malcomitu, ancu avarà interessatu è avà da ellu averebbe.

Ci hè parechje razze perchè i zitelli anu spessu ùn ponu amparà à svegliate prima

Una di e ragiuni principali hè a freccia di non vigilazione di a rutina ghjurnata. Questu significa chì avete sempre ghjustu è vai in dorme nantu à u stessu tempu, dà u tempu di travagliu (travagliu) è di u restu. Hè impurtante chì u zitellu hà un reginu di ghjornu, per quessa, hè bisognu di attentu à quantu dorme è cumu passa tuttu u tempu di u ghjornu.

A dieta curretta pò ancu esse aduprendu u sonnu di u zitellu è u so statu generale. A nutrimentu chì hè tutali saturatu cù vitamini è minerali, essenziale per u corpu di u zitellu, aiutà à aiutà à un novu ritimu di u sonu o di u regnu di u ghjornu.

Arrìzzati à u stessu tempu, micca solu di ghjorni di simana, ma ancu nantu à i divinate, hè un bon indicatore chì u zitellu hà stabilitu u modu curretta di dorme è di vigilia. Dopu avè stabilitu a cronta curretta, ùn pruvate di rimbursà, ùn hè micca bisognu di scumparà ciò chì hà assai difficili d'alcuni.

Ùn hè micca cusì faciule per insignà à i zitelli chì pò esperienze prima, ma cù l'amore è a patience tuttu pò esce. È ancu qualchissia chì hè assai afflittu di dormu succumbera à l'amori parenti è affettu è apprendu à rinfurzà prima.