Cumu ùn firmà sempre aggradèvule in un omu amatu

Tuttu tutti, almenu una volta in a so vita, offriti a so persona più carica è amata. Sò bisognu, è cusì accumenza di verificà chì tuttu s'hè colapsatu, ùn avemu micca bisognu à nimu, è nimu hà capaci di aiutà.

Ùn avemu pressu in questa situazione per esse scurdate di tuttu u male è per riflette nantu à ciò chì hè successe. In u mo capu, ci spinciamu: "Anu aghju offisu, assai offisu". Iè, i piacè di amare sò i piacè di scuntraghju è più spessu nant'à i trifles. Hè necessariu di ricurdà una cosa, affinchì i vostri rilazioni ùn deve esse forti è longu si pede u perdunu l'offritti di l'altri. Prima di truvà a risposta à a quistione: "Cumu ferma constantemente, fate l'offisa à l'amare", bisognu di truvà e ragioni per l'ocurrenti di offesi.

Unu di i ragioni più impurtanti hè a discrepanzia trà e nostre expectazione è a realtà. Esperemu chì una persona amata farà cumportà cum'è vulemu, ma esce in u cuntrariu. Allora pudemu avè capitu chì i nostri mudelli sò rotte, chì avemu criatu in a nostra testa per un tempu assai longu. Hè per quessa chì ci hè un scuru.

A seconda raggiuni hè chì si cunsidereghja perfettu, è ùn avemu micca alcuni difetti. "Comu s'arrisurava per falla un rigalu per mè!" - Quessi sò e parolle di l'indignazione chì ci facenu micca offense à u nostru queritu. Ci hè ancu u risentimentu intenziale. Questu quandu quì vulianu acquistu di qualchì benefiziu o di causà a culpabilità da una persona estimata. E forsi, hè a fatigue chì ci rende oghje dinò oghje per u nostru queritu. Qualchidunu parlati sò accaduti in seriu è causanu irritabilità è resinzione.

A ragiunata di u resinzione hè l'accumulation of troubles di vita. A voti avemu ottinutu, perseguemu i scopi. Un tali mira è a manipulazione. Offendi senza raggiuni per furanu una persona caru di parlà o di fà ciò ch'è avemu bisognu.

U scopu chì vene persequitatu hè chjamatu. Offended, avemu a forza l'amare di soffrenu è perchè u paganu per l'azzioni ch'è no avemu micca piace. È una altra mira hè autudificazione. A nostra offense, assecuzamu tutti i so rispunsabilità per ciò chì hà successu è ùn pò micca fà nunda per correggià a situazione. Dopu desassemblanti tutte e cose è scopi di l'offisa, avemu a circà a risposta à a quistione: "Cumu si ferma, fate sempre offense à un omu estimatu?"

Prima, avete bisognu di cambià un pocu di voi stessu. Questu hè difficiuli di fà, ma hè in u nostru putere, perchè una persona creeghja sè stessu.

Siconda, sempre ricordu chì a vostra amata hè ancu una persona chì hà i so desideri, abitudnijiet è necessità. Quarchi volta mette in u so locu. Sentite tuttu ciò ch'ellu crede.

Se a causa di u vostru resentimentu hè fatica, pruvate di avè un bon restu, divèrtirisi, o pudete leghje un bonu libbru.

Sè avete principiatu à sente chì site fatta da a parolla di un amatu è chì site prestu solu per esse offènnate, fretu è fighjulà sta situazione à l'ochji di un ughjettu chì hè quellu à voi è imagine ciò chì pensa di voi è di tutte sse. Believe à mè, sarete ridiculu. U più chjago, quandu ùn pudete micca cumprenderà i ragii di i vostri accuchi in contru una persona caru o ùn sapete cumu tratta di sti offesi, avete bisognu à vultà à un psicologu. È u più prestu fà questu, u megliu serà per voi.

Hè necessariu per fricà una cosa prima di presa l'offisa à una persona estimata, pensate micca nantu à sè disprezzu quellu di un tempu. Dopu tuttu, l'insult consistenza di cinque taglioli: ingerimentu o irritazione; U to squadra; u timore di perde a persona più carica è amata; rimorsu; amuri.

Dopu tuttu, a maiò parte di tutti avemu allusingatu à quellu chì amu a maiò. Sì bisognu d'un omu amatu è anche si l'offenda hè justificata, anu da ancu l'oppurtunità di spiegà a raghjoni di u so attu. Questu avete aiutu à mantene a vostra rilazione è furtificà u vostru amore.