Cumu cura di i fiori interni: diffenbachia

Dieffenbachia hè una pianta ornamental cun ovalada, variegata è alleata. In spessu, sò stati verdi brillanti cù spezii bianchi. Ci hè ancu varietà di sta pianta, anu stati luminu nantu à e foglie, o ùn hè un spaziu. Comu a cura di i fiori diffenbachia?

Ogni tipu di diffenbaia u crescenu in i tropichi americani è sò cunsiderate e vini dani. I servitori in i piantagioni, quandu saracenu, inveci a furmà u zucchero di diffenbachia. Tuttu chistu purtò a una inchazione di a lingua è a mucosa da a bocca, è u servitore ùn pudendu parlà per un pezzu. Per quessa, a diffenbaia hè stata alcumanta a "vucali silenziu". In u nostru tempu, sta pianta hè stata chjamata dopu à u botanicu tedesco Dieffenbach.

Comu a cura di dienenbachia?
Questa pianetta ponu arrivà à una altura di 2 metri, stetta assai impressiunanti in u vestibule di stanzi grandori, in l'uffiziu è in l'appartamentu. Una pianta pocu capriciosa è raramenti fiori in casa. Dieffenbachia ùn pò micca tollerà i cambiamenti di temperatura. In a staghjoni cálima, a temperatura ottima hè cunsiderata cum'è plus 20 plus 25 gradi, è in l'invernu micca menu di più di 17 gradi.

Questa pianta hè teme di i borchi è piace una sala ventilata. In l'estiu, a dienenbachia pò esse lodduta nantu à un canzellu in un spaziun ombreicu, sarà quì per sentu maravigliu. Siccomu ùn pò ùn coperite u sole di u raghju direttu.

Riuzza i pianti
L'acqua deve esse moderata, mentri u territoriu ùn deve esse micca mullatu, ma sempre ùmolu. À timperà ghjunghje, hè assai periculatu per arriccà assai in u locu, questu feranu a putenza di i zucculi è di e razzi di a diffenbachia. Per irrigazioni, avete bisognu di usà un acqua constante, calidez è bè. Sì pateanu acqua durissima, l'estremità di e foglie sarà bruna. Sì ùn hè micca abbastanza per l'acqua di a pianta, i foglie è falanu nantu à queste. Per una pianta adulta, u cascarellu hè un prucessu naturale. Una volta ogni dui simane, avete bisognu à lavare e foglie è spresse regularmente.

Fertilizzanti Addiventanu
Da a primavera à u vaghjimu, in u periodu di creazione, diffenbachia hè in qualchì volta alimentata cù fertilizanti. In u invernu, u fertilizazioni è l'acquessi, deve esse ridutta, ma micca di secredu a terra. In dui simani, quandu a pianta hè alimentata da un fertilizante cumplessu. Dieffenbachia risposta bè à sustanzi naturali chì cuntenenu nitrogenu.

Trasplante
Quandu i radichi cumincianu à cumpiendu u pome, avete bisognu di fà un trasplante da pianta. E avete bisognu di fà questu in a primavera. Dieffenbachia, se ella cascà o si ferma in u crescita, anu da esse trasplante. U novu terra sia d'esse una mezora: sile, turba, terra di turf in a rapportu 1: 4: 2. A pianta malattia deve esse inspeccionata currettamente, sguassata da i posti danubati è trattati cun u carbonu. Pigliate una big pot, è, in u so fondu, metti un sforzu di argilata dilata, brianti rotulati è cusì. Attentu, postu chì u zuccheru dienenbachia pruvucalla l'irritazione à a mucosa è a pelle, perchè traspuntendu una diffenbachia, ponu guanti.

A pianta hè influinzata da parechji pesti, per esempiu, un arghjintinu. Quandu avete avvistu chì i zucche è e folla sò stati braccialciati cù e stonetti, hè u tempu di cummà u spidore. Falsati è civili sò perti di peste, da elli nantu à i vignaghjoli pareanu caschi marroni è sò stati nantu à u fogliu di a verticule. A pianta pò esse aiutata si hè trattu cù una droga special actellic, piglià 2 ml di a droga per litru di acqua o trattà cù solu solu sapone.

In cunclusioni, cumu per a cura di i culori di culleghju di diffenbachia, aghjustemu chì avete bisognu di seguità sta pianta, in u tempu è in quantità suffine à l'acqua, trasplante, quand'ellu hè dumandatu, è in un spaziu largu spaziu, fate assai cura di ùn scurdà chì in più , chì sta pianta hè bella, hè puru veru.