Hairspray in casa

Indubbitu, a pitture di salone hè sempre impeccable. Ma, ùn avianu micca tutti di noi hà l'oppurtunità di visità un salone di bellezza ogni ghjornu. E vogliu aspittà un'otazzu di ghjornu. Parechji di voi dighjà capite uni prudutti di bellezza chì vi pudete apprezzate in casa - mascaras, shampoos, balsani è materia. Avemu decisu di parlà di un capelli, dunqua a manera di fà un spruzzu di capelli in casa.

Ogni tipu di "superfixing" di gels e lacquante promettenu un risultudu u lastu. Ma hè questu sempre cusì? Fighjenu i vantaghji di una lacada di casa prima di a so cuntrapartita prufessiunale.

I prodotti di pezzi tutta a casa: vantaghji.

Probabilmente averebbe realizatu chì dopu uni prudutti di capelli, u capeddu hè più pesu è pèrdite u so vulume, dopu à l'altri - hè assai difficiule per pittà i capelli. Qualchidunu, forsi, anche anu allergià ancu à qualsiasi cumpunenti chì componi a laca. È ùn hè micca surprisante. In vista di a cumpusizioni chimica di u vernice, pudete vede parechji elementi chì ponu causà irritazione di u scalp. In particulari cù a pelle sensitiva. E se caccie laca in casa, ùn hè micca solu di cunfidenza in a sicurezza di stu pruduttu, ma dinò di salvà di soldi.

In laca casera ùn anu micca nisun additivi chimichi, è u risicu di secà i vostri capelli pò esse minimizzati. Inoltre, cù un pruduttu naturali, ùn avete micca inzuccarà parechji sustanzi chjami tossici quandu spraying vernice. Dopu tuttu, ùn importa ciò chì vo avete a voce in stu mumentu, e particelli di laca chì sò spuljati in l'aria sò capaci di stà in i celuli di a pelle è di a mucosa.

Chì ci hè pussibule di fà un spruzzu di u travagliu in casa?

Lattice fatta da u zuccheru.

Ddu vernice di zuccaru per i capelli hè stata utilizata da i nostri alminze. Ma, ùn si scurdate micca chì u zuccaru spone a fragilità di u capellu è lasciate. Sfortunatamente, questu hè u funziunamentu negativu di una strac qualchissia. Cù qualunque fiagge (vernice in particulare profesionale), a situazione naturale di i capelli hè intruduciutu, chì face u frallu è vulnerable. Ma, grazia à u fattu chì in casa tenete a pussibilità di pruvà, pudete riduce l'ammontu di zuccaru cuntenutu in a laca. Per fà una lacatura di zuccheru necessiteva 200 millilitru di acqua è duie cullenade di zuccheru. U zuccheru hè ricumandatu in primu à moltu, pour l'acqua (preferibbilmente purificatu) è, aduprà un focu lento, portene à fure, trascendu constantemente. Dopu avè rinfriscatu, u vernice hè prestu per l'usu.

Laca limona.

A ricetta più famosa pè i rimedii tradiziunali per u so capelli hè u vernice di limonu. Per fà sta spazzatura di capelli, avete bisognu di un medio, cun limuziu diluitu. Hè bisognu à sbuchjulà è squeezed out juice in un modu cusì per voi. Scorcia di u limone si deve esaminatu assai fino, perchè ùn ùn lasciarà micca una carne. Allora aghjunghjenu una vittura d'acqua purificata à u cuntenutu cù u ziddu di limonu. In a listessa capacità, a pelle hè ancu calata, perchè l'acqua quì. A cumpusizioni cumminota anu da esse cuparta cun una tapa è, apprussimamente, durante cinque à sette ghjorni, pulita in un frettu. Allora u vernice riziscendenti deve esse spurtatu in una buttiglia cù un "spray-nozzle", ghjucatu a purcina di limonu. U varnici resultanti cum'è pusatu, sprayed nantu à i capeddi.

Vernice made from pan-centeno.

Per fà un vernice solu bisognu di a mezza pane di pane di centole. U pane centu si spicchera in pezzi chjuchi è fate dui vetri di caldi, ma micca acqua calda. Allora u mistu risultatu hè purtatu à fogghi nantu à u focu pocu è permessu di stallà è cool. A mezcla filtrata hè fugliata è speduta in un vial for storage of lacquer. Questa ricetta per vernice hè una bona scelta per i pussibuli di u pilu scuru, perchè u pane centole abbandunà un tonu pianu piacevule nantu à u capeddu.