Cumu una donna pò responde adequatu à l'adulteri

A parola "trafunnia" significa una violazione di lealtà à qualchissia o qualcosa. Pudete cambià i princìpuli, vede, ideali, patria, amicu, cunta. In u 99% di i casi, l'intimità fisica cù una altra persona hè cunsiderata tradimentu, è solu l'1% sò abbuffils amici è bacio. Oghje avemu da parlà di cumu chì a donna pò responde adequatu à a tradizione.

In a parola "tradenza", i persone spessu pensanu a tradimentu in a famiglia. E ancu s'ella a tradenza, minzogna, calumissioni - nouns di u genulu femininu, l'iniziatoriu di a tradenza hè spessu un omu. Tradimentu di un maritu hè una prova difficili per a psyche femina. Un gran numaru di e donne chjappenu in una situazione custera, è stu momentu hè a più tràgica è difficiuli per elli. In questa situazione, vulete vutà i platti, in u stessu tempu chiancianu è rirendu histerectamente. Ancu s'ellu hà intesu capisce chì ùn pudete micca e ùn vulete viaghjà senza esa persona, chì sì unu, è ùn pò mancu fà imagine chì stà senza ellu, ogni ghjornu sia ghjuntu in l'infernu. E quale di queste puderia esse a suluzione? Comu inagutu un insulto, lacrimi e autucritude, mentre cuntinuà a so vita? O vendu cù a testa in alta?

A quistione principale: pudete veru pirdunari a tradimentu? Ùn ogni donna pò esce cusì. A risposta à sta pregunta hè dipende quantu ellu vulete perdonà u vostru amatu. Se u vostru maritu ùn hè micca un "reveler", è hè stata una traghetti sbagliata, pudete perdona. Tutti hà qualchì "peccati". Sulu solu hè u prublema: cumu si pudete scurdà tutte sse cose, cumu pò esse in forza per rinuncà i pinsamenti pesanti è inizià una nova vita da scarrafiato?

In solitu, a prima retazioni di una donna hè di scopre un scandalu. Ùn ci hè nunda di male in questu, pò ancu aiutà à sburdà a tensione, ma u scandalu sarete bè pinsatu, per ùn esse in una position absurda è ùn deve una chance à u vostru amatu di pensà chì ellu hè bisognu propiu, dopu avè truvatu un sustituyente "in casu d'un fieru scandalu".

Ùn andate in ghjè stessu, truvate qualcosa per fà. Vulete finallu, chianci? Voite, yerite, abbruciate i platti, strapate un coppiu di e so cosi, ma in nisun casu ùn tenite micca u dulore in sè stessu, dopu à un certu u tempu venite da voi in a forma di qualcosa di malatie. Ma tentà di assicurà chì in quessa a vostra cundizione ùn sò micca alcune fugliale, è, inoltre, un cuniatura culpable.

U tipu cardinali di tradimentu hè vendetta, secondu u principiu di "wedge knocked out". Ma solu a satisfacazione morale hè improbabile da succede, posto chì a vendetta ùn hè micca solu una solu suluzione di u cunflittu. Avete abbandunatu un pocu? Spilled out all the rage? Pruvate per finta chì questu hè micca fatti. Cuntate cù u traitore solu à u momentu più necessariu, è ùn hè micca necessariu di andà in un locu luntanu. Fate shopping, cumprà una cosa chì ùn pudete micca aduprà per un bellu pezzu, ma longu sò sunnatutu. Pensate chì a to ànima hè calda. Va a amici chì ùn sò micca vistutu da tantu longu. Concentrate nantu à u vostru travagliu, ùn hè micca esse u overduppu, o pudete rumpere. Sceglite u hobbitatu favorito, per esempiu: un salone di bellezza, un cinematograficu, u megliu un viaghju turisticu.

Ùn vi pena di perditu! Travaglià cun sè stessu! Pruvate d'esse intesu: ciò chì avete fattu in male, forsi ùn hà pocu praticatu pocu, è cunsacratu assai u tempu di vita? E forsi ùn avete firmatu? Dopu tuttu, ellu hà bisognu à una donna chì anu anch'ellu era amatu cù l'uce, è micca un cuciatore è un maestru di a casa. Pruvà cumprènniri! Paga più attente à u vostru maritu. Hè pussibule ch'elli anu avutu assai vantaghji chì avete cissatu di avè avutu cun u tempu, a valuta è, almenu, fate ancu chì l'ellu senza ellu ùn ci hè micca una vita in a vostra casa, senza ellu tuttu faria cascà, tuttu sera cascatu. Sì valutate u matrimoniu, pruvate pagà più attente à u so maritu. A to frigia versu ellu hè oghji più periculu per sempre, perchè pò guidà à una rupture. Solu una donna hè datu è umiliata, è glurificà à u so omu! E cumu pò fà una donna risponde adequatu à u tradimentu? Forsi era megliu fà fà?

Hè u tempu per fighjà in a vostra ànima è pruvate à vede ciò chì hè in più - amore o odi? Sì a trazzera di u maritu passa tuttu u tempu in a vostra vita, da vale a pena di u ritornu ind'u novu è di novu per passà a so umiliazione? Ma se questu hè l'unicu casu, duvete bisognu di i prosa è cunti. Se ci hè più amore, da pudè. Hè bisognu à analizà a situazione cum'è un'altura - per pardunà u vostru maritu è ​​principià tuttu in una nova pagina. Ùn tanta per a famìli di i zitelli, ma per a fine di benessere è l'armunia in a vostra famiglia. Per quessa, ùn importa micca quantu escevate, ùn fate micca riguardu à u vostru maritu di a so tradenza. Dopu a cunciliatica cun ellu, ùn cuntene micca i so ogni passu, fiducia in novu. Pudite cumportà cun dignità in circunstanze cusì, à e cose, micca semprici, perchè a vostra famiglia ùn speria micca. In parechje famìglie, a traccia hà succorsu, succè è succede, ancu in u locu. Avà capisci chì a donna pò responde adequatu à a tradizione.

Carità e caru, bona vita di famiglia, boni relazioni d'amici cù u vostru maritu, intendezza a vostra famiglia, a longevità, l'amori è l'amare, ùn importa ciò chì. Pensate à tuttu ciò chì passa in a vostra famiglia più spessu.