Cumu viaghjà cù i parent in un appartamentu

I Parenti sò persone chì ùn vi micca suitale per l'età, o da u signu di u zodiacu, nè da a varietà di interessi, nè da a vista nantu à a vita, ma cun quale avete qualchì manera di cumunicà! A dicu chì sta parolla hè stata fatta di mè una sola parte di l'amori per paradossi. Sugnu furtunatu - ùn aghju micca a so ghjustu di l'amuri di i parenti è l'amichi.

Non solu perchè ùn aghju micca assai - versu u contru. Tanti, questu pudori era implicatu: se cumandu cun tutti i vostri grandieri, i zoni, untu, i quattru fratelli è e soru: a vita hè micca abbastanza. Dunque, aghju avutu una opportunità rara di prufittà di questa abbundanza di dui o trè primi è cucini preferiti, unchi è untu. In altri dritti, aghju avutu u dirittu di sceglie - qualchissia chì, sicondu u legatu nè. No 1, perde, guadagnà u titulu di parenti. Ma cumu viaghjà cù i parent in un appartamentu?


Quandu a moia era ghjunta à visità u mo amicu. Per una ora l'alloghju criticatu tuttu ciò chì hà pigliatu l'ochju. A critica hè stata prisintata in u guise di cunsigli boni, cun un caldi dulce: "Vogliu u megliu". Per esempiu, hà cunsigliatu di a nebbia à fà un altru mudellu megliu in l'appartamentu. Doppu chì a sposa hè già finita a riparazione, i cunsigliu si senti com'è una burla, o cum'è un messellu maleficatu: "tuttu ciò chì hà fattu hè micca bè". In l'intervallu, a donna disse à u sangue chì hà avutu castatu à i muri cun un wallpaper sbagliatu, cumpratu u pappu in male, u servitori dolce è, sicuru, elaburati à nantu à a tavula. Ùn sò micca sapè quale hà causatu a donna per fà questu - una criatura povira o un vulete affirmà? Ma quandu a porta stacciona darrere ella, sapia cusì cumu u mo amicu sentitu, cum'è si aveva di scanta da a pede, furzò per sordi dolci. "Ùn invaghjate micca più!" Dice indattutu. Ci aghjunghje sopratuttu ...


Invece, meza annu dopu, a liggi di ricunquinu hà un seguitu. A storia di una mala zia era affundata in una cunversione generale. "Questu hè cumu, ùn la invitarà micca? - a famiglia fù cummossa da a fine. "A vostra tia stessu". "Ma a mo aunt ha purtatu assai fera," Earvaraghju per u mo amicu. - E qual? - Ùn aghju micca a capiscenda famosa. "Sò una zia". A me mamma hà avutu à a nostra casa, cumpurta ancu più dolore. Ma chì possu fà - ella, a mamma di u so maritu. U so educatu senza u so babbu, salvu per ellu ùn hà nunda. Avemu bisogna sempre. "

Dopu poia ancu esaminatu a leia narra 2, chì cuntò cumu si vede cù parechji in un appartamentu. I parenti anu u dirittu per offend us, perchè sò i nostri parenti. I matri sò u dirittu di spoof di a nostra vita, perchè ghjè a nostra mamma. E sti règuli parranu in unshakable à parechji chì ancu un tentativu di metterà un signu d 'interrogazione in a fine parvenu blaspemi in latu di un puntu. Eppuru interessa à pruvà ... Questu l'altru gradu di a mamma li dà u dirittu di spoettearà a famiglia di u so zitellu? U rangu di un parente private una persona di u drittu di esse correcte è educatu? È, finarmenti, li ligami di famiglia u populu à u dirittu ancu micca à amà apertu?


Solu scambià quaranta anni (!) Anni, u mo amicu pigghiau una decisione forti di vulintà è si firmau cumunicà cù u so babbu. "Ùn hè micca in ellu", spiega. "In a so terza moglie". Ellu sempre ùn hà micca affittuosu ùn amava micca. Di sicuru, ùn hà micca chjamatu, ùn avè micca ... Desfortunate. Allora puderia sguassà immediatamenti. A famiglia casi 20 anni invevvi à pusà cun ella in vacanze à a listessa tavuletta è senti: "Oh, chì fate una bellesa prussiana. Qualessu simule? Avete cumprà in u bazar? Poviru ... U vostru maritu guadagnà accussì picca? Ùn hè micca furtunatu, ùn sò micca furtunatu cù ellu ... "o" Avete micca in Viena? Cume lamentable. Eccu cumu passà a vita, è ùn vinarè micca nunda. Dopu tuttu, ùn hè micca più una picciotta, avete voi in i vostri ochji. "Sapete, ùn sò micca veramente micca una zitella", disse un amicu. - Sò stancu di vultà à visità è eseguisce cumu umiliate per l'illusione generale di una bona intelligenza famiglia. S'ellu mi vulia mi vede, avemu a scuntrà in un altru territoriu.

Quandu era ancora vivu cù a mo mamma, un parente hà vinutu per visitarà (micca unu di i più amati). Dopu qualchì parechji ghjorni, avemu vistu chì e cose eranu spariti in a casa. No caru è preziosa - una ricerca chì aghju pusatu vicinu à a bolla, intendendu à leghje à a sera, un cornu per i scarpi ... L'invidenti ùn ste steal - ellu solu i pigliò senza esse dumandatu, i purtami cun elli è ùn micca sempre tornatu. A rivista hè stata scurdata in u carrettu bus, u cornu hè persu ... A mamma chì hà amantatu di paci hà circunna di persuade à mè per vugliu i mio ochji. Purtroppu nantu à u carte di Kiev - u scopu di u solitu chì pudete cumprà in un kioscu per un pocu hryvnia, ma hè assai caru per mè, perchè durante i travaglii di ricerca per a cità, vete rotuli eranu tracciati nantu à questu. Avè urdinatu per bisognu. Dopu avè scuprite u perdita, aghju dettu à l'alloghju tuttu. Si scusau. L'incidentamentu hè annantu.


L'altru ghjornu aghju lettu una anecdotta . "U scola sculacciava un furmulariu. "Sfurtunatamente, i mammi, i pare e altri aligenti agghicaru a questa età quandu hè quasi impussibile di correggià i so abbitanti. Smirking, accordu cù ellu. Ma micca finu à a fine. Certi voti ùn pruvate micca fà. Simu ghjustu silentu è toleranti, uttene à a lege: "Eppuri, quale pudete fà? Sò a stessa (mamma, maternaria, primu, uncle)". Ma si eru chjaru in u casu di u cartulare, u mo parente da a cullezione "micca di i più amati" si move à "quelli chì ùn deve micca esse cumunicatu". Dopu a spiegazione cun ellu, partare nurmale, è più tardi hà spessu visitatu novu. Sì, hà fattu esse in modu impurtamentu. I, à l'opinione di a mo mamma, ancu. "Chì pudete fà? Ùn avete micca cundutu in e pagine, ma ùn sò in l'Istitutu di Noble Maidens," avemu accunsentitu. Ma a nostra impolitezza hà aiutatu à seguità amici.

È ricusate di ricunnosce a regula nòbbitu nimu 3. Mejor educadamente para odiar familiares que no dando una maldita belleza, para hablar con ellos francamente y para establecer relaciones. Picchì sapemu da l'Esperienza - hè pussìbule! E cù e mamma, è cù un zicchini, anche cun aviziu ottuni anni, puderanu cuncorda - qualchì volta hè bisognu à parlà cun elli di i solidi semprici chì vi dicerete à u vostru amicu.


Vale a pena educà per tollerà impietezza inambiguous? In particulare se a situazione pò esse rimpiazzata? Sì dapoi silenziu accanusciati, avemu da fà da vaghjuli legittimi vicinu? "Probabilmente", l'amicu aghjunghje, "si mi si ribbia à l'urdossa, à l'età di vinti, è rifiutà di vultà à a casa di u mo babbu, avete capitu: qualcosa hè sbagliata. Avà ùn cunniscia mancu per quessa si sviluppau ribelli.

Ùn ùn hè micca minzogna à voi - à volte da pruvà di parlà di core à core, ùn sia micca nunda. Puderete supurmà a visor di educazione è dicenu: "Ùn hè micca dirittu" - u vostru vicinu hà una pocu pocu pricidutu dopu inviolate, cum'è un muru, e reguli non-ufficiali avemu custruitu. "I parenti anu u dirittu per offend us, perchè sò i nostri parenti". Da ellu chì pare avvio: à i parenti ùn avete micca u dirittu di ri offense (almenu, per un tempu longu). Inoltre, ùn faci senza sensu, perchè, sicondu u regnu numeriolu 1, l'scelta - per cumunicà cun elli o micca - anu micca avete. E spessu a famiglia refuse l'admitteti i so errretti, cumprumissu o ancu culle à curtitezza elementari per noi chì sia quantu credi in a so inviolabiltà. Quand'elli crèdenu in u vostru dirittu di sceglie, cumu si cambienu e cose. U mo amicu ùn m'hè micca cumunicatu cù a me propina pè un annu. Allora si ne turnonu. Qualchissia ùn dettu qualcosa à qualcunu, ma cum'è per magia, a mozzaria s'hè cunversata in una donna sensible è secular. Forsi, ella ùn hè micca vulutu perdè a so propria nebbia. E forsi a relazione sangue sò sempre esiste è a qualunna tena nunda aghjusta à noi. Vogliu crià in questu ...


Perchè ci hè una altra paradossu. In u nostru tempu, quandu e famìglie patriarcal anu erettu in u passatu, e trè reguli di servitoriu di e relazioni cù i parenti sò ancu spiegati da u fattu chì avemu ... Olvidò i nostri rilazioni patriarbiali à i parenti. Hè una cosa chì una famiglia hè una madre sola è u so figliolu adulti, à quale ella hà spegugliatu: "Hè sacrificatu tuttu per voi, è, salvu per voi, ùn aghju nimu". E quarchi qualchì altru, quandu vicinu à cinquanta-nativu, i cugini, i cugini, ma si senti una famiglia cumuna! E pudete selezziunate quelli chì si sò in u spiritu è ​​u signu di u zodiacu. E si avete bisognu di aiutu, è u sposu hè occupatu - chjama un chjama u vostru ziu o fratellu. E a matriga nonciosa hè una piccieti disgrazia, siddu ùn hè micca trè, ma vedere unci, untu, cunte è cunte si sò à a festa à a tavula. Assentate solu à l'altru ende di a tavula cun quellu chì ci hè caru à voi. E ancu se un ghjornu ùn pò micca venite, nimu ci vi accusallu di tradisce tradizzione di a famiglia ... In questu questu ùn sarà micca nutatu!