Cumu sapete ciò chì parulle per un omu?

Prima amuri è primu amuri, a maiò parte di l'omu in questu mumentu hè timente, timendu, micca sicuru. Cusì vulete sapè prestu? Sì u sensu di quale hè culpèvule di i vostri notte speriti è ricprinutu ... Cumu pudete scuperta da chì vulete un omu?

Tuttu u tempu cù voi. Un signu caracteristicu di u desideriu di tutti l'amatori hè di esse sempre vicinu à u vostru amatu. È à u principiu di a relazione, quandu sò solu u principiu, questu hè sopratuttu. Questa hè a manera più faciule di determinà quantu omu hà amatu cù voi, è in amore à tutti.

Sì un omu per voi hè chjaramente micca indiferente, serà spressu in:

- Un omu cercarà a scusa per vede;

- "aleatoriu" per esse in u stessu locu cum'è: un club, una esposizione, un invitatu;

- ùn hè micca difficiule per un omu per annunzià una altra reunione per u cuncepimentu di riunite;

- urganizeghja reunioni nantu à a natura, in una cafe, in u cinema.

Pensa sulu di voi. Un altru appruvamentu per scopre u significatu di ciò chì parle di l'omi hè a cura di u cumportu in a vostra presenza. Se si veru beni cun ellu, in una visita, assai puderà, un omu hà bisognu di vulè à pusà vicinu à ellu. E se si in una altra parte di a stanza, diventeranu invariabilamenti u so amici nantu à ellu. Cumunicanu in un cercolu di amici, a maiò parte di l'appughjatu di u vostru òspite d'amore vi sarà diretta à voi, cumu si non avè avitu bisognu à l'altri.

Pagau attente à e parolle. Cumu sapete ciò chì parulle à un omu da u so discorsu? A maiò spessu un omu in amore spessu prende u to nome - hè issa sinònimu da a parola "amatata", chì manca a determinazione di parlà altìssimu. Puderete u so lessicu hè chinu di diminutivu carizzanti "u sole", "pisci", "kitten" in relazione à voi. In a vostra presenza, un omu ùn hè micca grolle, ùn usa micca l'obscinu lingua, prova di seguità u so discorsu, per ùn avè micca pruducerà emozioni negativi.

Avete a cumpurtamentu. Cumu sapete ciò chì significhemu per ellu, per u so cumpurtamentu? Allora tuttu hè assai semprici. Se si cumportanu in u cumpurtamentu di un omu stranu, ùn hè micca u listessu cum'è solitu - ùn hè micca indifferente per ellu. Per esempiu, ellu:

- ridi più forza di l'usu, o, à u cuntrariu, prova di amparà e so emozioni;

- cuntene di i so vichje sfrutti o si principia da falla;

- Preoccupatu quandu a so voce cumencia à tremblè, u respiru diventa più veloce, quandu fretta i so palme, chì mostranu autri signalli evidenti;

- cerca di l'avventura, attrae l'attenzione di l'altri à affaccià u megliu partitu.

Se ùn sò micca amici di un omu, sapete chì i vostri amici mutualità noteranu i so cambiamenti è qualcosa cosa stanu avvishenu cun ellu in a vostra presenza. E, sicuru, ti vulete sparte cù questu.

Inoltre, i veri sentimenti di l'omi sò quandu avete dà u stessu quantu d'amuri chì vi riceve. Ùn avete micca sensu di limitazione in amore. Quandu un omu hè ghjilosu di voi, cura, quandu site sick, cura di voi. Un omu hè impurtante per a vostra opinion, cunvene à dà per esse cuntentu. In disputi cù una persona, ellu sempre a vostra banda.

Se un omu interessa in a vostra vita - chì fate, quale sò i vostri preoccupies, passatempi, questu significa chì vulete significà assai per ellu. Quand'ellu ùn diventa not only your merits, ma hè ancu toccu da mancassi. Ùn aghju micca cunfèssimu per amà in effetti, vi mostra chì avè travagliatu per un bellu pezzu per fà questu quì è chì un momentu adattatu serà per questu. E vogliu per basgià. Sò sottu à i sms cù phrases - "whole", "love", "bored", "with love" o similar.

Percece per pèrdite. U vogghiu cuntinuatu di tuccallu, viulente, avè u sessu (ma chistu pò solu passà à u principiu di u vostru cunniscenza).

Ma i dubbuli sò influinzati da i sentimenti d'un omu, quandu ùn vole micca deve avellu à una certa parte di a so vita. Quandu sente chì qualchissia ùn finisci. Quandu ùn vole micca di parlà di l'amicu passatu, ancu s'è avete infurmatu nantu à u vostru propiu. Eccu significanu a mancanza di cunfidanza in voi. Se un omu ùn vole micca cuncepimentu, o ùn pensa micca à tutti, quandu avete bisognu d'aiutà. Quandu ellu decide tuttu u stessu, ùn ùn sia micca listatu. Ùn vole micca fà vederà à i so amichi, o ancu arrastbe u circondu per ellu à u baru, à u football o à a pesca. Se dopu à a prima o a siconda reunione avete sèntelu assai cumplementi è l'amori confessioni.

Eccu uni pochi manere di sapè da ciò chì parlerà per un omu a un nivellu verbal. Cum'è sapete, l'omi anu avutu parechje gestite specifichi, per ellu ùn hè micca difficiule d'avellu i so intesi. A maiò parte di sti gestiti sò incunsciuti. Hè impurtante di ricunnosce beni.

Se e cei sò risuscitatu. Quandu avemu un ughjettu chì attrae l'attenzione, i nostri cigliu incunificheghjenu e cede. Questa passi ùn importa cosa di età, in ogni locu, in una persona di qualsiasi genere.

Lips un pezzu affissante. Sì un omu aperta a bocca, u mumentu si ncontranu cù un ochju, allura li piaci.

Nostrils ligeramenti ampliati. Quandu i cei sò risposte, a bocca hè pocu aperta è l'arburatura sò largheghjani à un scopu assolùtu - questu questu a persona un amicu. E u statutu oppostu di a faccia d'un omu dice chì ellu, probabili, hè aburutu.

Quandu un omu hè ghjughju, stinzendu u so stomacu, vole per spettaculu in tuttu u so gloria. Cumpressori nantu à u largu di l'ispalla, un signu di a sessualità. E ancu se è assittatu cù i so pereddi, ammenta chì hà qualcosa di prupone a donna.

L'aspettu di l'omu fiere in parte ferma di u corpu di a donna, facendu per esse chjaru chì vi u tratta com'è un cumpagnu sessuale.

Quandu u calceti di i piu di l'omu sò diretti in a vostra direzzione, ghjè interessatu à voi. Un omu chì ti dette da u spalle o l'u colpo, ellu vole assicurà chì ùn esse micca persu in a ghjente è più impurtante, per esse scandalizate pussibbili intrusivi nantu à voi, perchè ghjè digià vicinu à un omu.

Sì offre u so ghjerbello o ghjunti. Ci si dice, cum'ellu era, quellu per ellu "Questu hè mio, hè u vostru", in parte hè proprietariu, difendu u gestu di un omu. È, finarmenti, un omu hà una scusa per parechje annantu à l'urizzioni novu, ancu s'ellu avete a piglià u vostru propiu.