Eserciti per i peri, malati è nucciasti

In a stagione fredda, sò menu attivi mudificati, è da questu, prima di tuttu, a nostra parte sottumatoghja pisca. Questu pò esse evitata per attivà in un gruppu di fitness o in casa.

U ballu hè diventatu sempri più in u mondu mudernu. Ùn hè micca solu un sport, hè ancu una modu di vita chì aiuta à rinfurzà a salute è equilibrà u situ emotiu. Ci hè assai indicazione in gimelli, ma per studiu d'autore, hè megliu utilizà un scrittore di filu - una spezia d'attivazione di u mutore, chì si compone di una cumminazione di sali, elementi acrobessi è balli cù una corda.

Saltate cù una corda alleanza in furia un grande nume di musculi. Puderete elettu in a talla di a corda, pate nantu à a so media (e persone) è pull. I fini di a corda avè da ghjunghje à a via di a pedernanza. Saltendu à dui pedi, girannusi i vostri pedi partuti - right, legs together - pierri anche, péri right foot - pierre à u ghjornu, per i persone. Hè assai utili a pierri è cadenti.

Pruvate pocu quantu pussibule di usà l'ascultru è spessu sgrossiate a scala da pedi. Questu esercitu sustituisci perfettamentu u step-simulator à u fitness center. È, in più, hè micca solu liberu! Per ùn avè micca spirimendu malattendu à a spiaggia per culpa di i centimètre extra culligatu, vale averisce immediatamenti u travagliu per distrughisce. Per fà questu, ùn duvite micca assai tempu, ùn hè micca necessariu di adatta à una dieta speciale, nigannu nta i vostri platti prediletti, ma avete bisognu d'eserciti speciale per i peri, i costi è i nanzi. Pruvate almenu 3 volte à settimana per fà, è dopu un mesi, pudete vede u risultatu. Ancu s'è pensate chì ùn avete micca prublemi cù a figura, l'sportu ùn hè micca minatu, ma aiutà à esse sempre tonificatu, per avè una figura stretta è per ricevi cumplimenti è aspettu stupidu.

Eserciti per i neri

Sì ùn esercite micca regularmente, da quandu l'età di vintu e nucali pò principià a pèrdite a so forma attrattiva. Ma ci sò esercizii fisichi di l'azzioni diretta per e cosce è i buttiglii, chì ci vole à fà solu per pocu minuti in ghjornu per correggià stu difettu esteticu. Avete vede risultati notevili per a migliurà a vostra figura in un mesi.

1. Sit à a riva di a catedra, dissiminate i vostri pezzi apart. Pigliate un libru o un pilu di pienu è tenite entre i ghjinochje. Se Sentate drittu, mentre chì tene presa a manu nantu à u sediu di a catedra. Pruvate a martellà i musculi cusì forte è stà in questu postu per un minutu, rilassate, è dopu à un seculu, ripetì l'esercitu. Fate a almenu deci volte.

2. Stand nantu à i ghjinochji, posanu e so mani in a vostra cintura. Si posanu da questa pusizione nantu à u pavone, trasfurmannendu à una parte o l'altru. Fate l'esercitiu finu à sente cansu in i musculi. À u primu, questu esercitivu pò pare micca assai faciule, ma eventualmente avete da appruntà cumu fà facendu senza gran effort, mentre chì ricivete u risultatu.

3. Ammuva u ghjinochju cun e mani è tira à u pettu. Mantene durante 20 segundos e bassu a perte. Repetite u stessu, solu cù l'altru ghjinochju. Fate stu saggiu cincu volte cù ogni ghjornu.

Eserciti per i malati

Bessi caduti elasti - u sognu di ogni donna. Per fà i so, pudete aduprà un settore di eserciziu specialu.

1. Pone i pede nantu à a larghezza di i vostri maletti. Hands stretch forward. Avete bisognu di mantene a to back straight. Forse fermu i vostri ghjinochji, u torsu perchè inclinate. Repetite 15 volte.

2. Stand on all four, reste i destinu in u pavimentu. Aghjunghjite a biera dritta senza tirone di u pettu. Stain it for few seconds and lower it. Fate u stessu exercitu, solu cù u pede. Cusì 20 volte.

E cumpetenze per i pedi

Bottom up. Hè cumu si cunsultate da l'omi - guardate i so ochji nantu à i lighi è elasti. Sì, per suprattuttu, pudete include un più in u vostru settore d'esercizii.

Fallinu à u pianu, per doblegà u to ghjornu à u ghjallu u ghjinochju è si appoghju nantu à u vrazzu mancu. U bravu drittu in u cuzzu ghjusta. Tirate a cuda di u ghjornu à u cantonu, è bassa cù cinque à deci centimetri. Hè cchiu difficiule cacciallu u vostru pede à u pavone! Fate cusì a fossa di a fossa. Fate quattro sete di deci volte, cambià a vostra pierna. Fate stu uttèsimu dui i dui ghjorni, u risultatu sarà percepitu in un mesi.

Eserciti per vinduti

Hè a bella forma di i vientu chì vi permette di parlà di i peri "cincelu". Avete bisognu à a cura di elli à a stessa manera, di caminari nantu à i scarpe di tacchi o in una faldella à u ghjinochju - i gattivi si trovanu chic è perfetta.

1. Arriti nantu à i vostri punteggio, pusate e mani in a so cintura è cammini cù passi picculi a stanza. Ci hè di circa 80 passi.

2. Stand up again è ponu e mani in le so bocca. Pusendi i tacchi, è mette e misgiu. Cumincià per sappià nantu à i vostri dritti è vultà, senza chì movenu i vostri piedi. Repete cusì 15 à 20 volte.

3. Avanza à l'ultimu exercitu. Remain in a stessa postu - i tacchi in ghjino, è i calzini apart. Si stendi nantu à i vostri fasgiani, invece, senza purtà i vostri stufa nantu à u pavimentu, squat half, mentre diluting i vostri genghje à i lati. Dopu, stendi nantu à i vostri ditti è tornanu à a pusizione di partenza. Questu esercitivu deve esse ripetutu 10 à 15 volte.

À u primu, pò esse un pain di disegnu in l'area di vientu, ma questu hè duverevule postu qualchì tempu di furmazioni di u regnu regulare. È dopu à dui o trè simani, i vostri pedi cumincianu à acquistà una bella forma.

Eincezzii per i gattini è i malati sò megliu, per esempiu, per pruduce in a mattina. Dopu un travagliu di u jornu duru, i petti necessanu restu. Se sente u so dulore in i musculi di a còscia dopu un ghjornu impiegatu, pudete fà una gimnastica relaxanti.

Posa à u cantonu di a catedra in cache, è impastanza contru à a volta cù a manu. U pedunu righjite nantu à a chjera à un angulu di 90 gradi, è a sinistra in u ghjornu à u ghjinochju è aghjunghjia a palma di a manu manu da u mari. Prisenta à u stessu tempu un pocu strazzimentu, è a volta ci hè tutta diretta. Allora poveru pianu lentamente da a manu da u turmintu à i pedicures è tira a ghjamba in u calcariu à i buttigli. Mantene durante u longu u più pudente in a pusizioni più altu possible per mezu di minutu. Pruvate per guardà u pede, chì stava arristatu nantu à u pavone, era stallatu in una pusizioni, è u pede ùn si move. Repetite a stizza 3 volte per i so peri.