Cumu surviglià u divorziu: 10 ponti di un psicologu per fà spedizione cù un omu

Parirarà chì u divorziu hè un materiau cumunu ordinariu, chì hè diventatu a norma per a societat moderna. Ma questu hè solu mentre hè una quistione di u divorziu di l'altri, chì ùn hè micca minatu, ùn ùn viaghja nentru fora è ùn li fai micca aiule à a notte nant'à a luna. Quandu u divorziu dividi à a mità di a so famiglia, vene un apucalipse persunale è a fine di u mondu. Ci hè difficiule di crede chì dopu un divorziu ci hè una vita in quale ci hè un locu d'alegria, amore è felicità femminile. Inoltre, i psicologu sustene chì ci hè. Inoltre, ancu u casu più trasutilmente di spedimentu pò esse spirimintatu cù i pèrdite minimi per a psique, è a relazione cù l'ex-maritu - portanu l'amici, o almenu micca turnate in un campu di battaghja cun numerosi vittimi. Fà à surviglià u divorziu aiutà à deci cunsiglii simuli, sforzatu da i psiculugini punenti:

Tip 1. Identificà è accetta u divorziu. Dopu un periudu di a vita di famiglia, hè assai difficiuli di uttere ancu in pinsamenti sta "terre divorziu". Ma si hè propiu, si deve esse ricunnisciutu, esprittu è agitu. Dübeni quì sò sughjetti solu à i primi tentattivi di "risuscitar" a rilazioni. Se a decisione hè fatta, abituate una nova realta, induve parting hè inevitabbilità, chì diventa un fattu. Tip 2. Aggiungate tutte e porte è creme tutti i ponti à ritruvà. Ùn pò esse di l'illusione chì e raghjone pò esse rinfrescati se e cumincianu à distrughjini. Pigliate stu passu risolutu è dà à sè è a vostra coppiu l'azzione di una nova felicità cun una nova persona. Trimate ogni modu per retrocede in modu chì ùn avete micca a tentazione per entra in u stessu fiumu per segunda ora. Cunsigliu 3. Segui l'annu: "Ochji ùn vanu - u core ùn hè micca minatu." Per esse offène, ingeratu è ancu odià u so maritu in u prucedimentu di divorziu è di prima dopu ad ellu hè abbastanza normale. Ma hè megliu per fà quessa senza favurè per a distruzioni è a distruzioni. Per mantenite relazioni civilizzati in u futuru, sempre chì sianu permettenu minimizzà u cuntattu cù u so ex-cunjunzione. L'emozioni caldi ùn sò mai savie. Quandu l'anima dolene, hè assai faciule di dì è fà ciò chì vi pudete pudere di disprezzà tutta a to vita.

Tip 4. Fate un modu da l'emozioni. Ùn possite micca u dulore in sè stessu. Let it go out: chianciri, chiancianu, battei i pratiche. Dienti esse megliu esse un servitore di casate, nè a crescita di u to maritu. Pigliate l'opportunità di cuntemplà a vostra còllera. Partemu da u negativu in a cucina di un amicu, in u foru in Internet, in u spalle di a mo mamma, à l'accolta di u psicologu, o ancu in i boschi, induve solu l'arburi è l'occhi sentenu a vostra còllera. E dopu, cun un corpu friddu è intelligenza sobria, discussioni cù u vostru maritu per u passiu di u casu di divorziu. Tip 5. Pujate cun u travagliu. U megliu mèdicu hè micca solu u tempu, ma ancu travagliu. Fate ogni minuti di a vostra vita senza un maritu cù una attività chì esse esporatu à u puntu d'espansione, quandu hè più felice per vede u pillow. E accussì suvita, finu à chì u pensamentu di u colapsu di a famiglia hè almenu un mira secundariu.

Tip 6. Fighjate novi passatempi. Divorciu libera un pezzu di tempu, chì pò è deve esse usatu per implementà un vechju sognu, chì s'hè micca esse una priorità perchè u travagliu di famiglia. Sign up for dancing, attend classes di cucina, aprende una lingua straniera, acquistà una licenza di un driveru o diventenu un instructore di impruvazioni. Un novu hobby, interesse, passatempi ci daraghju una grande parte di gioia, ispirazioni è autore realizazione, in quale pudete sculaccià l'energia per survivali dopu un divorziu. U cunsigliu 7. Ajudarà qualchissia chì hè peggiu di ciò chì avà. A vostra pena hè universale, ma solu per voi perchè personalmente. In u mondu chì intornu à quandu sò parechje persone chì, forsi, sò oghje più ghjistettu ca avete. Truvate questu person è aghju tutti l'aiutu pussibuli. Da u core, senza aspettazione di gratitenza è sollievu. Penetrate e so sperimentazione, aiutate à truvà un modu o da esce. Chì ghjè un pocu per chì pudete esse un salvatore per una altra persona. Cridendu à l'altri, vi curà u vostru dulore.

Tip 8. Ùn ci chjusu in micca, è ùn sò micca state fatta da u dulore. U suffrunimentu hè permissibili solu se anu un quadru di tempu. Quandu si portanu "dolu" per un bellu pezzu cù una altra donna chì hè stata in una altra vita cù una altra donna, questu hè a vostra manera di vita, chì si sviluppa in una norma. Avè arricatu à i lacrimi, pruvucatu in un vestitore à un amicu struitu è ​​avè manghjatu in i nervi d'un elefante, rende cun cruci di mercilessezza. Andate cun i vostri amici à a luce, vai per funghi, fassi pesca, viaghjà. Fighjate u mondu stessu è dà una chance di scuntate e novi persone chì ponu fà felici. Avvene 9. Sentisci. Sapete à perdone. Vortici, aiutà prima di tutti, perchè u resinzione è l'odi vi distrughjaranu prima di tutta a so cumpagna. Perduite vi aiuterà per capiscenu chì ogni persona chì hè stata in a vostra vita, un maestru. E più dura a lezziò, u più preziosa hè per voi. Perchè u vostru maritu (in ogni rilazioni, ci hè qualcosa à ringraziate) è lasciate in pace, ùn permettenu micca di dispensa u so notoriety. Sì a vostra città cunnucensi veramente un punimentu per u so attu, u puderi truvallu, è questu hè a so leali, u so karma è u so dulore.

Cunsigliu 10 Cumplassi un club di donne abbandunati. Sì avete a parte cù u vostru marzu cun facilmente, sluvendu tutte tutte l'inzerti in u test di divorziu, sparte questa vali troppu dilicatu cù e donne chì anu avutu ancu l'amarezza di parting. A cunghjunta di superà di u problema di divorziu si sviluppa è piglia più forte, più sicuru, più bravu. Aghju aiutu è hà intesu da u colpu di a famiglia di e donne per capiscenu chì una vita cuntenta dopu u divorziu esisti.