Cura di a pelle à u mumentu di primavera

A primavera hè un tempu piacevule, ma hè difficiule per noi: u corpu hè ricustruutu per u regnu di l'estiu, ci hè una mancanza di vitamini, a pelle chì pesa sempre di un cambiamentu cambiante di a temperatura è di l'affari sicuri. Inoltre, duranti l'invernu, un paru di arrugasi supplementu formate à a cintina - u tonu muscular di l'abdomen simpliciamenti "murìu" durante numerosi vacanze.

Ci hè un pezzu di pocu tempu per rimpriverà a situazione: altru parechji mesi, è sottu à u ghjunti questa disunore ùn pò micca esse elettu. Vi cunsigliaraghju cumu ghjustìzia à a cura di a pelle in u tempu di primavera, per aghjustà a to fàccia è u corpu.


U primu passu

Purificazione

Alas, per a nostra pelle ùn hè "ogni u tempu hè una benedizzione". Eppuru, se a fretta hè sustituitu da una risa cálida, poi a cumincià à pioggia è una colonna nantu à u termometru, scelta novu, chì pò esse standu? In più, a barrera protettiva di a pelle hè stanca, a coperta idrolizzata, perchè in l'invernu, i glubuli sebcati travagliavani intornu. Hekk deshidratazione, irritazione, sbucciatura è altre prublemi. E in questu statutu "indefendenti", a persone aduprà sempre di creazione di a radiazione solaria è di l'averpesi in a riti.

Avà a pelle precisa assistenza particulari. U primu passu à cura di a pelle in a primavera è a so salvezza hè di purificazione. Hè megliu d'utilizà scrubs suculchi, maschere di pelle, capelli superficiali lumi à questu tempu. Per sguassà a pelle da u "capaziu" invernu, aiuta ancu a savurita ultrasonica: i celi morti di l'epidermisa saranu scurciati, i pori seranu purificati, i bacterieti patogeni es distrughjenu, per cunsiquenza, a circulazioni di sangue cresce, è e funziunari sebacies. I prufessi di scarpatura ùn anu micca urganizatu - questa mozza aumenta a sensibiliità à i ragi ultraviolet. Ma se veramente necessariu, pruvate per passà sta prucedura à u principiu di marzu: à a fine di u mesi u impattu negativu di i raghji di u sole. E assicuratevi di l'urriggionu cù u SPF chì hè micca fattore micca menu di 50 in primura di u primu mancu. È certamenti altri ùn hè micca necessariu di fà per sbaglià à e persone propensu à pigmentazioni. Ùn si scurdanu di i mulino di corpu - nè nimu vi permettenu micca. Un veranu da u bronzu in un risultatu serà ancu.


Sicunna passu

A moisturizing the skin

A cura di a pellezza in a primavera hè una moisturizazione completa. E cunzunziali significa: gels, cremes, mascarelli per cura di a casa - ùn sò micca bè. Hè megliu di circà l'aiutu prufessionale. Cusì, per a purcubbrazione profunda di a tappa di a pelle, pò esse fatta in u biorevitalizazione di salone - sta inigüe di semiurizone stabilitatu à l'età hyaluronica di 30 à 35 anni ani anu da esse unu o duie sesioni per ottene a radiance di a pelle. Dopu à 45 anni, i cosmetologi recommandé un cursu di biorevitalizazione - quattru prucessi (una sessione in dui simani), seguitu da mantenimentu - una prucedura per u mesi. Anni 25 anni ùn anu micca vede à u salone. À questa età, hè megliu di cunducerà l'acuità di cura è a cura di a righjoni in u tempu di primavera cù l'aiutu di l'ultrasound, i currenti galvanici, a terri microruviu cù sirori chì cuntene u collagen è elastin.

Ùn scurdate micca chì a pelle di u corpu hè ancu sedente, sopratuttu s'ellu piace à piglià bagni cali in l'invernu. Cusì, ancu s'ellu ùn avete micca l'abitudine di utilizà creati di u corpu, ghjè l'ora di cumincià a mammà cù i moisturizers.


Tercè passu

A prutezzione di a pelle

U sole di primavera, sicuru, assai piacevule. Ma spessu spiegà chì in questu tempu hè particularmente periculoso per a nostra pelle, postu chì in l'inguernu i so funzioni protettiva sò debilitatu. Per quessa, s'ellu avete una sughjornu prolongata à u sole (per esempiu, andate in un picnic), avete bisognu di applicà a sunscreen. Sì a pelle hè propensa à pigmentazione è a furmazione di peccati, invece esse dichjarazione devendà sempre.


U quartu passu

A ricadenza di vitamini

Ùn hè micca bellu correttu di mette in un diagnosticu di "beriberi". Pudemu, averemu da l'ipovitaminosi (mancanza di parechji vitamali). In a primavera, i più impurtanti per noi sò: A, B, C e E. L'ottima dosa di vitamina C hè di 60-100 mg (questa ammontu hè cuntenutu, per esempiu, in dui oranges), E hè di 10 mg (attenza à l'amante supera a dosi di sta sustegnu: a cuncentrazione di vitamina E hà daveru daveru a so attività antioxidante è crea un deficit d'altre vitamini è minerali). A dosi di u vitamina A hè di 800-1000 mcg, è u beta-carotene hè 7 mg (è i fumatori cù questa sustanza necessitatu à prestu cura, perchè altri dosi di beta-carotene sò "suspettati" da i scientisti in provoking lung cancer). A dosi di vitamina B hè 1 - 1.5 mg, B2 - 1.2 - 1.7 mg, B. - 10 mg.


Quinto passu

Purtate a cugliera toned

Adu sempre hè pussibule durante u tempu di a cura di una pelle in u mumentu di primavera per avè u tempu d'intria u nome in un spetu di sport o staggeru è per sguassate di l'annu di l'uttellu in una cintura. Rapidu à tonu i musculi è a pelle aghjà à u massaggio di cursu (10-15 sessioni). U drenaje di limfessiunale di classificazione, per esempiu, accuminzanu un mekanismu di drenaje di limpi è l'eliminazione di l'excedente fluidu. Da i vechji metudi anu vittime, possu ricommate a massa di l'acqua è a catta di Charcot. U primu hè fattu in un bagnu spiciale (a temperatura di l'acqua hè preferita à 32 a 34 gradi, in caldera vi basta razmorit).

Per fà u corpu "à a vita" è, à u stessu tempu, rindite rapidamente u so volumu aiuta l'ozone, hè ancu chjamatu liposuzione non-cirurgica. In questu casu, u cura di a pellezza in u mumentu aiuta à attivà a produzzione di i so collaganu è l'elastin, chì permettenu à a pelle ùn "sag" à a riduzzione di u volumu di u corpu, a faciule è lisu.


Sittu passu

Enricu di i capelli

In u invernu, da cambiamenti di temperatura constante, no solu a nostra pelle, ma ancu i nostri capelli soffrenu. Per quessa, spessu in a primavera, a so proliferazione aumenta. Cu questa problema l'aiutà à trattà a manipulazione di l'arsenal di cosmetologia medica, chì hè a mesoterapia. In u scalp cù l'aiutu di injections, vitamini è microelementi sò intruduluti. I guariscenu i folliuli di u pilu, fannu chjavi più densi in struttura, belli è brillanti.