Cura di i fiori casa: Cycad

In u genus Tsikas (o in altru modu u Cycadian) hè quasi deci spezii di pianti. U genus hè di a famiglia Zamiyev. Sò dispunì a distribuzione in i tròpichi di l'India, l'isuli di u Pacificu, Madagascar, Indochina, Sri Lanka, Fr. Java, Sulawesi, Nova Guinea, etc.

I rapprisentanu sò i cambiamenti di cunvirsu, cù un troncu dilicatu è curtu (circa trè metri, ma alcanza oghje à deci), succede chì hè bifurcatu. U fustu hè bulttu è in a parti subterraneane è terrestre; Inoltre, u zuccu hè un core spusatu cù un core largu, chì cuntene assai latti, hè cupartu da scali è restani di petioles di foglie. I foglie di a pianta sò à tres metri d'allungamentu, pinnate (certi bicameral), chì parevenu annu nantu à a cima. Giuvane falune dopu l'apparizione di testa e pubescente, ma dopu hà ridinatu è diventenu "bare"; Follette o lineale o linearamente lancéolé, cuirate è sanu; Inoltre, e foglie anu una cima alta, è i foglie di i lattini sò in spine. A carta hè una stindatura media, ma nè lateral.

Sò piantini sò dioeichi. Cones chì cuntenenu spori masculili è femini (megasporaphylls è microstrobili) sò o vicinu à u cima. Conos creci in unu o in gruppi.

Comu chjaru citatitu, in u core (è in sementi ancu) un grande percentinu di u cuntenutu di maltu (circa 45%), sago hè preparatu da questu, chì hè un pruduttu impurtante per l'abitanti. Hè per questi sti puttimi sò in qualchì volta ciamati "palme sago". A pianta hè veluosa, ma l'omi lucali preparanu da una manera speciali, è si ponu in innocu.

A citadina s'assumiglia in a so apetta com'è una foglia. Hè per quessa chì, in un certu tempu, un botanicu suec era misitatu è per quessa u chjamava una parolla, chì in u latinu significa "palma" è u mette entre i so palme.

Sì u vignaghjolu solu cumencia à acquistà cù u mondu di i pianti, ùn hè megliu micca cumincià cù una cicada, chì cura di i culori di l'uttori hè difficiuli è esige un cumplimentu strettu di e cundizioni di a prissioni.

Cura di fiori

U ciclistu prefè un lumi brillanti, ma diffusa, cù una piccula quantità di u sole. Preferibule per ellu u partitu uccidintali è orientale, ma ancu u nordu di u nord. In casu à a pianta chì hè sopra à u latitudu sud, dopu à l'ombra in l'estiu da u sole. In l'estiu, a pianta pò esse guaritu allora, ma deve esse protezzione da u sole di caldu, è à u "novu locu" chì a pianta duveria abituà, anu aumentatu gradualmente a quantità di tempu chì passa in u caldu ghjornu di l'istati.

U regnu di temperatura hè una cundizione impurtante per u mantenimentu. In primavera è estiu, temperate più chè mubile hè preferitu, à 20-26 ° C, è in u vaghjimu è l'invierno per i tipi di cicadas in a so temperatura. Per un cincu cascu hè di 10-12 ° C, per un curled 16-18 ° C. Se l'invernu ùn furnisce micca un fresco, allura a pianta pò spuntà parti di e foglie.

Oghje da primavera à u vaghjimu hè moltu moderatu, hè necessariu di lascià u primu capu seccu à una prufundità di duasu à quattru centimetru, evitannu à secà. In u invernu, l'acqua hè necessariu ancu più raramente. L'acqua per a irrigazione hè a temperatura di l'ambienti è bè cugnatu.

A preferenza per u ciclistu dà l'airea umida, cusì hè vulintaria spressa cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti. Saria bonu di mette a pianta nantu à una paletta cun turrenti foddi (o turf). Quandu ci cura di i culori di l'uttine, u ciclistu pò esse bagnatu in a regula, evitendu l'acqua chì entra in a pignatta.

Fertilizanti hè realizatu da a primavera à u vaghjimu ogni dui simane, l'adulti adattati per i palme. In u restu di u periodu, l'alimentazione ùn deve esse più cà una volta un mesi. E si deve esse ricordati chì si trova ancu di valurizà a crescita di a cuncentrazione di fertilizzante da meza. Hè ancu desiderate chì u fertilizante ùn cuntene salassi di potassiu è magnesiu.

Trasplante u ghjovanu ciclistu duverà annu, è in adulti hè abbastanza per rimpiazzà a culmu di a terra. Ancu si a pianta pò esse trasplante in casu chì hà pocu spaziu in a pignatta. Mistura per a "palma" cijada: sod, terra fronda, turba, humus è sand. A rapportu di misura hè quella manera: duie parte di a terra di cereali, foglia terra, turf, humus è sand - una parte. U megliu per u trasplante hè u periodu di primavera, quandu a pianta principia un novu creazione. Duranti u trasplante, ci vole assicurà bon scuperte. In questu casu, a pignatta hè megliu micca di sceglie un profonda è larga, deve esse liggeratu pocu cusì chì a cizadà ùn si pò malate di souring the nutrient cape.

Ciglie pò esse sprechendu da e corsi. I fiòsichi di a cizadica sò bulbusi è si sviluppenu in u troncu di una pianta adulta. Prima, si sviluppau un bulbu di l'aire, in fattu, chì hè un capu axilugianu. Dopu questu, a corona appressu nantu à a curretta, è quarchi ancu darà e radunzia subordinata.

A ramificazione di u viticultori hè causatu artificiusamenti, causannu dannu mekanicu. Cusì, pruvucanu acquistà una forma nanu con varias corone, o elli vulianu acquistà una gran quantitatu di materiale di piantazione.

Dopu à sferisce a sparghjera, posto u cut must be sprinkled with charcoal and dried for one to two days. I vegetali sò stati posti in una mezora di turf e foglia cun l'addivazione di chips sand è granite. Finu à l'aghjunti senza razzi, a pianta deve esse riabilitatu moderatu.

A capacità giunitalizazione di e fugliali persiste duperimentu duru, circa à dui à trè anni, è ghjudiziu in un mesi è mezzo o duie mesi dopu chì sò stati posti.

Diffusioni in u crescente

Cume di u lume di u Circatu adore, ma cù una longa sughjettu pò esse brusgiate, cusì avè bisognu à abituà.

Sì a pianta s'imbrija sfurzata, diventa rapidamente. Questu hè un caratteristiche carattaristicu di a cizadina.

L'alta temperatura in l'inguernu è a culore di l'aria seca u cicadistà ùn hè micca bellu toleratu, cusì spessu di cundizzioni cusì ponu scumparà e foglie.

U danni ponu esse da i scaricamentu, i trè è l'armi.