Ciò ch'e pensu di shopping

Nta l'ultimi anni, in u nostru paese è in tutti i paesi di u mondu, ùn hà iniziatu un boom chjamatu Shopping (traduttu da l'inglese - magazinomaniya). Un gran numaru di i persone facenu compra ogni ghjornu, da elli ci sò "maniacji di vendita" chì ùn pò micca viaghjà senza un shopping di ghjornu. E nunda di induve elle questu soldi. A cosa principalu per elli hè ogni ghjornu, spessu prughjetti innecessariu.

In questu articulu pruvariu a nicarì u mo pensamentu di ciò chì pensu nantu à e shopping. A psiculugia di a "maniac di vendita" hè unbilanzata, cum'è di un addictu di droga, ùn vede nunda, ma vende è disenu. Duranti a vendita staggine, pò ancu sferisce i so travagliu per fà a so attività favurita cù una dedicazione sana: cumprà. Bargain, impastate una quantità enorme di soldi. Ùn si pò micca esse firmati, ani aghjunti d'ochji ardenti, facci di flussi, sò chjosi di tenza è euforii di cumprà.

Famous "maniacs shop". Cumprendi a Princess Diana, chì hà passatu soldi, micca solu per a carità, ma ancu per ella. In u so vistettu, ci era quasi 300 cornelli di culore biancu. A famosa actress Cameron Diaz ùn hà micca elettu u so affettu per shopping, ella cumprate tuttu ciò chì vene à i so ochji senza pensà chì questa cosa pò esse in u so vestitori. Unminu cantanti eminenti Elton John passa una cantera incredibile di soldi per fà cumerci. U so recordu di un milionu di dollaru in un ghjornu era una sensazione per i ghjurnalisti.

Per trattà a malatia chjamata - shopping, in America, parechji campi sò aperti anònimi spender. A maiò spessu, "maniacji di vendita" cumprà a so vistimenti per vede cum'è i so idoli, o micca per esse vistutu cum'è una pecura negra in una sucità prestigiosa. Per via di u so statutu, a ghjente passene u soldi senza pensà.

Sè vo site di sta serie di "maniacs di vendita", è voi vulete firmà, ma ùn permete micca, eseguite u cunsigliu di specialista. Prima di vultà à a tenda, scrivere nantu à un pezzu di carta chì esse bisognu di compra. Quandu vene à a tenda, l'usu solu a lista, è mette in a cestine, i cose ghjusti è l'alimentariu. Se ùn pudete micca in prima copre cù a vostra vulete cumprarà qualcosa cosa, si alluntanassi da e stile è perchè, respira indurizatu è exhale, à quandu pudete ancu chjusu i vostri ochji. Ochjate i vostri ochji, vedi a cosa di vulete cumprà è ùn vò micca vulete cumprà, perchè in u mumentu ùn sianu senza urgenza in questu.

Spessu spessu spettaculu chì una persona hè vinutu à qualchissia per visità, è vede i patroni un novu pezzu d'internu, ellu veramente vulia cumprà u listessu. Ma pudete torna a chjusa i vostri ochji è imagine per un mumentu di u vostru appartamentu, cumu questu ughjettu saranu cumminati in u vostru internu. Probabilmente micca assai ch'ellu sarà ghjustu, è accumenza immediatamenti da ricurdà quellu chì hà dicisu di rimette di sta addiction.

Avà a regula básica, hè per quelli. Chì ùn pudere micca contru à l'impurtanza di vende à cumprà queste o questu pruduttu. Questu avete aiutu à u vostru amatu chì pudete impedisce micca di perdimentu innecessariu di soldi, o aiutà à fà a scelta bona. Eppuru, assicuratevi di sguassà e vistimentu di l'imbastitura prima di andà in a tenda, altri o calore ùn hè micca effetivanu propriu u sistema di u moulu umanu. E hà da passà assai più soldi di ciò chì spèranu.

L'omi è a donna diventanu l'una di l'altri in i so cumpetenze di cumpitenzi è capacità. Inseme règule à raramente shopping, un omu si stanca di shopping assai rapida chì una donna. Dopu qualchì ora è a mezzo di u so cumpagnu in a tenda, hè megliu mandà à un omu in un locu di pusà in una cafe, perchè ellu tistalla in tìnniru, altri puderebbe discussione cun ellu. Hè megliu permette di guadagnà u dirittu per e vostre cumerciu, è passate tranquillamenti senza sfurzà dinò per andà vaiu cumprà cun voi.

Da questa fonte, duvete sughjettu parechji aspetti di u cumpurtamentu: prima di andà in una tenda, scrivite un listinu di shopping; vultà à u cuntadore, respira nunda è exhalà; prima. Da fà cumprà a cosa piace chì ghjè in l'amici, riflette, è sese necessariu per voi; ùn hà micca vistutu criccà in a tenda; Sè pussibule, andate à a tenda senza l'omi.

Vulete bè cumprati riesce!