Plantamentu di pianti interni da u calendariu lunar

In l'antichità, i agricultori moltu assai attenti à u calendariu lunar, è ogni travagliu agriculu hè stata fatta cù tutte e fasa lunari. À u cori di u calendariu lunar hè u mesi di u chjamatu sinodu - l'intervalu di tempu entre duie fasi di a luna, dura 29 è 5 ghjorni.

È ancu u "mesu" star ", durante ellu quandu a luna ciraba u sole sse passendu i 12 signi di u zodiacu. L'influenza di a Luna è u so impussibili nantu à tutte e cose di a vita depende di a fase di u quale hè situatu, in quale postu quandu a Terra è u Sun, secondu u tempu di l'annu. L'energia di e piante, u so crescente, fruttu è resistenza à fatturi ambientali sfavorevoli, varia ind'a, in a fasgera lunar, chì sò stati cunsiderati in a compilazione di u calendariu lunar.

Luna nova hè cunsideratu un periudu sfavore per tutti i travaglii agriculi (solu per l'acqua e spruchjarru), hè stissu creu chì durante stu piriodu si sò privati ​​di a forza necessaria per u sviluppu. Uni pochi ghjorni nanzu à a nova luna, i sperimenti cunsigliate di cullittite i culturi raziali cum'è a palloncina, ravanezi, zucca, etc. Hè nutata chì cù questu collezione, anu u megliu gustu è hè più piazzatu. Serà ancu utile a ghjurnata prima di a luna piena, distrughjenu i pesti, rimettanu di e bramosu, tagliate è caccià i rimanni secchi. Durante a luna crescente, l'energia di i pianti hè cuncentrazione in u crescita intensiva è u sviluppu. Ùn hè cunsigliatu à questu tempu di trimà e piante, chì u prucessu di "curativi" pò esse ritardate. Questu hè u tempu più favorevule per pruduzzioni di piantazioni - trasplantati, frutti è belli è i culturi di verdura (cucumari, col, tomate, mela, prugna, fragola, etc.). Hè cunsigliatu ancu di vaccinà è fertilice e piante. In luna piena, hè bonu per disonò a terra, di piantà i pianti, di i maghjusti e riunioni, è à aghjunà i frutti per i graneddi. Ùn hè cunsigliatu per plantà frutti è baccelli è verdura, hè crede chì in a luna piena, a forza hè diretta à a pianta è micca à i so frutti. Si a Luna diminueghja, tutte e manipulazioni agrotechniche diretti à u sistema radicali di e piante sò contraindicati. U tempu di a luna morti prumove in affettu favuritu à a simplicità è a piantazione di e razzi, l'impurtante di e piante, cullendu per u so almacenamentu longu. Ùn hè cunsigliu per plantà è trasplantà piante. In più di e fasi di a luna, hè impurtante piglià à cuntà u signu di u zodiacu induve a Luna si trova. Hè cresce chì un certu signu hà u so effettue nantu à i pianti, per esempiu, quandu a luna hè in i segni di l'elementi di l'arghjintinu, crescenu hè utile, è in i segni di l'elementi di a terra - cultivà è transplantate.

Sì a luna hè in u segnu di Capricornu, sta volta avarà infurmatu favoreosze a pianta, traspurplantà è cultivà e fiori, un bonu tempu per plantà e piante. A rivisenza à questu tempu hè mediu, ma cù una bona simandone è una bona stabilitat di almacenamiento. U tempu più pocu per ogni travagliu agriculu hè u tempu chì a Luna hè in u signu di l'Aquarius. Oghji ghjorni hè megliu di trattà cun anziannusi è scegliendu. I pianti chì sò oghji in u periodu quandu a Luna hè in u signu di Pisces sò distinti da un altu pruduzzione è bon crescenu. In ogni casu, si pensa chì e sti prudutti ùn sete sottupondu per sopra à l'ambienti avversi, sò particularmente sensittivi à i cambiamenti di temperatura. Stu piriu hè l'ideal per plantà eurà. A Luna in u signu di Aries, hà fattu scontri à a sfruttamentu è di traspurtariarii di i pianti. Hè bisognu à sputarii cunghjunghjini è di tagliarà i rivolti patevi. I pianti chì sò sopratuttu nantu à a sera di a Luna in Taurus, si sviluppanu longu, ma sò un sistema forte di a radicali, i pianti sò resistenti à i cambiamenti di temperatura. In ogni casu, i semen di e piante sò spessu di mala qualità. A prubbabbilità serà a poda di l'arbureti, è ancu di a so sfruttamentu è di trasplante. In u piriudu di a luna in Gemini, hè cunsigliu per a sante vegetali, erbaccia. U tempu di a sera di a luna hè in u segnu di Cancer hè avventura per u travagliu di e piante perenne. Hè megliu duranti stu piriu per a pianta à e piante di i culturi annuali in a terra. Sì a luna hè in u signu di l'Scorpio, questu hè u megliu tempu per a simminzioni. I chagrin accogliu amici è rapidamente, cun un bon sistema di radicali. Sì a Luna hè in u sinu di Leo, in questa duru stu piriodu, hè megliu micca di pruvà nunda. Itaggioni serà utili è spraying. Sì a luna hè in u signu di Libra, questu hè un tempu fine pè cultivà carabuli, zucchini è tutti legumi. In particulare sta volta hè favurèvule durante a luna crescente. A racolta di questu tempu hè bè cunsirvatu, è e cuglieri cullighjà in questa ora di bona qualità.

Un rolu impurtante hè fattu di l'influenza di a luna in u traspurtamentu di e piante interni, assai pruduttori di fiori è e donne di casanu sò impauriti in u traspurtamentu di piantazioni, cunfidendu i raccordji di u calendariu lunare. Hè cunnisciutu chì u tempu più favorevuli per traspurtariarii i pianti interni hè primavera è autunnale. Ma ogni cultura necessiteghja u so propiu cura in cumplizzioni di e cundizioni climatichi. L'astrologi anu sviluppatu un calendariu lunar speciale pruggittatu per trasplantà e piante interni. A piantazioni di e caseifici sicondu u calendariu lunare hanu un effetti benèficu nantu à a so vita è u sviluppu. Quandu si traspurgiunà e piante da u calendariu lunar, hè necessariu di aderisce à e reguli basi. Ùn ci hè micca trasplante piante interi in a Luna, chì ghjè in u segnu di a Vèrgine. I vegetali trasplantati sò bè ​​stabilitu nantu à a luna sera è cù a nova Luna, ma micca in u signu d'Aqua. Ùn hè necessariu di trasplantà pianti cù una luna mintressa è una luna nova. In u calendariu lunar di trasplantà i pianti interni, per u 2011, hà indicatu i ghjorni favorevoli, u migliore adattatu per u trasplante. Allora sò quì: 9, 10 di marzu, 15 d'aprili, 12 maghju, 8, 9 ghjugnu, 6, 7 settembre, 4, 18, 31 d'uttrovi, 1 nuvembre. Induditoriu, u calendariu lunare per trasplantà e piante interni l'aiutà à ottene un bonu risultatu cun un gastu minimu di risorse è forza.