Uva prugne

A famiglia hè stata raccolariata (in u pezzu cumuni) cumprenni di più di 300 spezie vegetali, u genulu Tolstyankov. Crassula pertenece à a famiglia succulente. Puderia più spessu in a zona rocca secca di u Sudafrica. Certi spezii di grassimi pò esse truvati in e spazii cù una alta humidità: in u sudu di u Australia è in Tasmania. In u populu, sta pianta hè chjamata "arburettu".

U redsula vene da a parola crapus, chì da u grecu significa "grassu". Stu nomu fù dettu à a famiglia per i so foglia fugliale è i vignoli. Tolstyanka pò esse una pianta annuali o perennale o arbustivo. I fogli di a rosula sò grossi, situate à upposta, spessu fusatu in a basa. Fiori cù picculi fugliali densi bianchi.

Krassula hè un acqua decurale, marécage, o, più spessu, truvata nantu à a terra. Pò esse truvati, cum'è in cultura è in i jardinu botanicu. A maiò parte di l'animali chì anu creatu in cultura sò assai semprici. A causa di a so forma originale, e caseifici di a rosula sò vintu in bonsai cum'è epositi soliti, è in arrangii cù altre succulenti. A rosule agrupata hè bona per cumpunimenti, postu chì hè una pianta cun tela.

Cura di a pianta.

Crassula - i pianti chì amanu l'illuminazione brillanti, bè cù u sole direttu da u sole senza ombrezza. U locu ottimali per una donna grassa hè a finestra nantu à a parti sur. Se ùn ci hè micca bellu luminu, a pianta serà malatu è ùn spunta micca.

In l 'estiu, i pianti esterni sò ricumandati per esse espunutu à l'aria aperta. Doppu l'invernu, quandu i raghji di u sole ùn sò micca cusì attenti, Tollynku averia accunciatu à u sole di u sole da salute per svià cuminzanti nantu à e foglie. A listessa cosa hè bisognu à fà cù a pianta chì hà cumpratu.

In u vaghjimu è l'inguernu, a pianta deve esse furnisce a luminosità più luminosa per evitar folla per fallu è morte di a pianta.

Nant'à u foglie di parechji pianti, pudete vede una cera di coating di plata. Tali pezzi sò megliu prutezzione di u sole di u sole è i cimi ùn sò micca terribili per elli. Tali spezii cum'è rongeuccii di pezziunà è portulaca pò tolerate a so sgbetta.

A temperatura ottima per una donna fat in l'estiu hè 20 ... 25 gradi. In u vaghjimu è l'invernu, una temperatura più fresca di 10-15 gradi hè cunsigliata. S'ellu ùn hè micca pussibule, è a pianta hè guardata à a temperatura di l'ambienti, e fogliate pò cascarà novu, è i rimuli si stenderanu. Ùn ponite u rosule vicinu à i radiaturi.

Trasfurmà a rosula in primavera è l'estiu deve esse abundanti. Ma avete bisognu à verificà chì a capa di u quartu hè stata secca. In u tempu di vaghjimu è invernu, a regola deve esse moderatu, quasi una volta cada 5 ghjorni, cum'è a capa superiore di u locu siccatu. Se a pianta hè guardata in una stanza fresca, l'acqua hè ridutta, deve esse da esse segui chì e foglie ùn anu micca arruca è ùn difendenu. Se l'irrigazione hè troppu abbundante o l'acqua hè stagnate in a pignatta, i radichi di u grassu pò pudè.

L'aria di l'aria secca di a pianta Rosula hè assaillata bè faciule. In ocasu, scuzzulate cun acqua brutta a temperatura di l'ambienti, anche u fogli di u polu.

Fertilize l'rosula solu durante a stagione di stagione 1 ora in 14 giorni. Per fà questu, un fertilizante complexu per succulenti, o un fertilizzante cù un cuntenutu di nitrogenu bellu, hè adattatu.

Tolstyanka ùn deve micca un trasplante freqüente. Cum'è a pignata hè chinu di razzii. U trasplante hè spessu in a primavera. I pezzi per u trasplante ùn deve esse prufundita, postu chì u sistema radicali di a pianta hè pocu. U tarrenu pò esse prescrittu, ma sarà megliu di mischjà di rame è turf. In u territoriu, pudete aghjunghje stampati da carbone o brick crumbs. À u fondu di a pignata, un bonicamentu di daveru deve esse furnitu. À l'acqua dopu u traspuranamentu hè necessariu cun prudenza per evitar a decadenza di e razzi.

Riproduzione di una pianta.

Propagazione di a rosula da travagliu di sementi o cuttings.

I Seeds sò beni trovanu nantu à un tavulinu. Per u travagliu, u sustrattu seguente hè prestu - sand è tavulinu di a terra in una ratio di 1: 2. Coglie i sementi ùn sò micca abbastanti abbastanza: u bacinu duveranu chjucu cù u vetru è sempre ventilatu. Prima di sviluppu, i culturi anu spulatu. E zoni germinate in quasi 15-20 ghjorni. I rotuli sò trasplantati in caseddi à una distanza di 1 cm l'una di l'altru. Per pichette, u sere terrenu hè prestu - spaziu - 1 parti, muntagna fugliale - 1 parte, fascia di terra - 2 parte. Un casu cù e piante giovani sò stati mantinuti vicinu à a lume. Mentre chì e piantini criscianu, i pianti sò traspurteri in buchse. Composizione di u locu per potting: in parechji parti sile, foglia è turf. A temperatura hè di 15-19 gradi. Regoli un ghjornu.

Per a ripruduzzione da e tàece o cuttings, deve esse livatu pocu, è si sò piantati in area, perchè cumincianu à e razzi. Cuttings prima di cultivà pò esse tudiscu in l'acqua cù u carbonu da manera chì e radiche parechji. Dopu i raccolari è cuttighini sò stati posti in teste. A cumpunimentu di i sustrati sò cura per esse di i muderni.

Da quale periode l'esurtazione hè stata fattu, hè dipende si a pianta florinu. Per esempiu, Cr. spatulata, se i scontri per pruduce in u principiu di primavera, fiori fiuritu. Ùn ciurà senza fiore in tutta auta in June. U stissu scrittu à a variità di Crassus - Cr. schmidtii. Ma Cr. A marginalis hè cunsigliata per cut in June.