Perchè ùn sapemu micca cumu dumandà

I siculiani sò sicuri: sottu a illusione di l'indipendenza hè spessu l'incapacità di cura di elli. "Pruvate - micca tortu, rifiutu - ùn importa micca!" "A questa dumanda ùn sia micca in u nasu". "Ask, è vi daraghju à voi". Cumu frazioni, u coluniscente còvinzamente incù cunvince chì: per dumandà - naturalmente, ma ùn noi micca cridutu è ripetiretti declarazioni diffirenti. Per esempiu, dopu à Solzhenitsyn: "Ùn crèle micca, ùn averite temeratu, ùn dumandate micca". A dumanda hè una vulintà cusì cunglinda in parolle è indirizzata à quellu chì hà capaci di capiscinu. Ci hè chì i quelli chì ùn sanu micca dumandatu, ùn importa micca i so brami, limitate l'opportunità è sò stati prigiunisti per l'orgogliu. È quelli chì sò faciuli fà dumandate ùn site micca l'autoestimu è l'autoestimu in dependenza à e reazzione di l'altri populi è facenu tuttu ciò chì permettenu à piglià a cura di i so bisogni. U significatu di u cuncettu di "dumande" pò esse scuperati cumu applicà. Quellu chì si dumanda, hè furzatu à apre, cuminciate i so aspirazioni è l'aspirazioni, fate cusì. A dumanda hè sempre un cuntattu, una reunione, una necessità per entre in una relazione. Ella revela i nostri punti febbrae è dulore, "cornuti" favuriti è ferite. E quale hè prestu à vuluntarià per quessa a fazau?

Kindergarten
Amparemu à dumandà da i primi sicondi di vita. Quandu a mamma è l'altri adulescenu rispundenu à e boni di u babbu, a so survival depends: fisica è psicologica. U pediatricu britannicu è u psicoanalista psicoanalista Donald Vinninoth hà introduttu a nozzione d'una "mamma suficientemente bona" ​​- una chì capisce è satisfà i so bè di u nutizziu per l'alimentu, a calidez, a sequenza, intimità corporale è emotiva, è aiuta à vede sentimenti negattivi assuciati à l'impossibilità di rializà tutti i desirili alli a volta. Allora u principiu di piacè rende nantu à u principiu di a rialtà. Traduttu da a lingua psicoanalitica, questu significa chì ogni ghjovanu per cinque ou sei anni hà amatu a sperienze di l'impostabbilita mirabile di satisfacà tutte e so bisognu. Hè assai impurtante per un zitellu per piglià e dui esperimenti: chì i so sperenu sò satisfacati, è chì alcune necessi ùn sò micca satisfaci in tuttu. O puderanu, ma micca solu o micca à quandu.

Chronicte dislike for requests is directly related to two factors: quantu pirsaru si ncuntravanu i desideri di i zitelli è cumu spiegatu a so pusizioni. Eppuru annantu à l'oghje di u ricusazione di i pezzi, i zitelli pudendu micca dumandà à qualcosa manera. Questu aiuta per avè l'emozioni negativi, cum'è a còllera, l'ingerimentu, a vergogerie è l'umilazione. I causi cchiù cumuni di falli parenti: u timore di pampering è di a riescita materna bassa. In u primu casu, u zitellu pò intende à sente è assimilà u messagiu: "Ùn hè micca degnu di i vostri dumande esse cumpiiti," in u sicondu: "I vostri dumandesi sò trottu chjucu, ùn fate micca caru à l'altri". È ùn esce micca di dumandà à qualcosa, un adultu hè guidatu micca da u sensu cumuni, ma di sti attitudini irracionale.

Power Owners
U teme chì no esse rifiutati una dumanda hè moltu più profonda da u scantu di ùn avè nunda. A rifiuta hè perceivedu comu rejeti, cum'è una negazione di u fattu chì ci esistemu. In i nostri fantasies, a ghjente dice micca "nè" micca per i ragii oġġettivi, ma perchè volenu demostrà a so propria supranenza è u putere.

U supplicanti hè diventatu in una posición vulnerable versu u donu. Pudemu l'emozioni negativi è ùn avè nunda cum'è un risultatu. Inoltre, risicamu u nostru statu suciali in relazioni cù u destinatariu. Ùn avemu micca vulete sentu o amparanu a nostra debule, parissimu chì a dumanda poni immediatamenti in una pusizione dipendente. Ineszezza in esagera di stu debule - in a nostra vista hè più grande è più significativu di quellu chì hè veramente.

A capacità di dumandà hè a capacità di mette in una relazione chì ùn pò micca esse cuntrullata. Per soportà a tensione attaccata à questa situazione, ùn panice micca di a crescita. Dà dumandà hè permessu di esse dipenditu, di ricunnosce l'impurtanza di l'altru, per dà u so debitu. Evitari constantemente situazione chì hè dipendente è ancu débilu - hè cum'è pruvatu di respira senza respirazione.

Ordine Sociale
A nostra percepzioni di dumande hè assuciata à cumu a socieali si tratta. Ùn vulemu ùn sia assuciatu cù i codici è capricci. Hè per quessa, cù umiliazione, miseria, malatia. Certi pirsuni pensanu chì qualsiasi dumanda hè un passu versu a puvirtà, cum'è s'ella avete da esse dumandatu è avete ghjunghje à truvà in u porch.

"Ùn ci dumanda nunda, in particulari quelli chì sò più forti ch'è averebbe da ellu stessu è vi daranu tutte sse!" - dissi Bulgakovsky Woland. Per parechji, sta espressione hè stata amparata senza critica è analizà per a stallazione. Hè moltu più faciule è micca per piglià rischi per quistà, ma per sità è aspittà pè i putenti di stu mondu pè sudisfà i nostri deseces. Questa hè l'opinione di un criaturu alimentariu chì crede in a so propria omnipotenza è hè aggradèvule per i so brami persone nantu à a dumanda. U persone adulte capisce chì quelli in u circondu ùn anu tatu di capacità teleepatichi per realizà a vuluntà, hà da almenu esse voce, hè stata convertita in una dumanda.

A disprezza à dumandà hè ancu un aspettu di genulu. Tradizionalmente, si pensa chì un omu vi puderà dumandà aiutu à l'aiutu menu, per micca di distrughjini l'imaghja di un forte è cunfidendu. È per una donna per contru, hè una manera di difende di difendenza, vulnerabilità.

U cumpurtamentu pò ancu cuddà da u cuntrariu. Ùn "in armunia", ma "contru" stereoti tipichi. Per esempiu, una zitella pudarà decide: "Ùn dumandà micca qualcosa per pruvucari: ùn sò micca cum'è altri!" In questu casu, a persone ferma tranquillamente à u stereotipu, solu cù u signu oppostu.

Paga per tuttu
L'incapacità di dumandà pò esse assuciatu cù u timore di richieste per l'assistenza furnita. In l'inconsciente colectiva, l'idea hè stabilitu chì ùn hè pussibile "piglià" solu, un ghjornu serà necessariu "dà". U cuncettu ùn hè micca male, ma spaventusu, perchè ùn hè micca cunnisciutu di avanzu quantu "dà". U sensu di cunfortu psicologicu, cuntrollu di a situazione, sparisce. Quandu pricate per quarchi cosa, pare avemu da dà l'altre u dirittu di dumandà aiutu di noi. Ùn avemu a teme chì u serviziu riccu serà difficiule è caru, è ùn avemu micca u dirittu di ricusate.

L'idea di un pagamentu imminenti per l'aiutu pò esse arricatu in a storia di a famiglia. Se ci sò parechji recurrenti in a famiglia chì una dumanda di trattamentu hà purtatu à risultati negattivi o fatali, pudemu parlarle di l'espanzioni in famiglia. In questu casu, pudemu spiegà raziona à noi è à l'altri a nostra vulnerità di dumandà, ma avemu da eseguisce sottu a influenza di a creazione irracionale: "Se dumandate, certamenti pagaranu".

Qualchese mutivu chì i ragiuni di a nostra rishia di dumandà, hè sempre valenu esci. Prima di tuttu, per amparà à piglià un cura maiò.