Da un ravane nìmmuru hè utile

Quandu ci sarà un tempu infieru di l'epidemica di e malatii bronchopulmonari è a gripe. Questu hè - u vaghjimu. Pudete principià di inizià a vaccinazione, ma ci hè una altra manera di pruteggià di a malatia. E micca solu di questu! Un remorsu maravigliu - un ravanellu di ravanedda negru vi aiutà à e vostre famiglia sana. Quantu chì hè ùtule à un ravane rossu, avemu discuttu.

Propizziu basi di u ravanu negru

U ravane possa pruduzziunale medieali superiore à tutti i rimedii naturali naturali - alli, cipudii è meli. Hè una prupietà bactericidali veramente insurata. Questu hè tutta u cuntenutu di l'oliu essenziale, chì in 100 g di materia prima secca cuntene finu à 50 mg. Aghjunghjenu prestazioni è glucoside, chì dà u ravanu un gustu è l'aromu afdisu cume. Inoltre, i scientifichi anu scupertu in a radish antimicrobiale di u lisozziu, chì aiuta à dissolviu u mutuu cellulonu di i più microorganismi preghjudizii. Nisuna mycobacteria, pertussis è diphtheria bacillus, nè Staphylococcus aureus, nè streptococcus ùn pò sustene a lisocima.

Inoltre, u ravanu rinfrescenu perfettamenti sustanzi tossicali da u corpu. In u piriudu di a malatìa sò battezi, virus è prudutti di a so decadenza. Per aghjurnà u prucessu di a so eliminazione, i medichi cunsiglienu per a suffuccia cum'è u più fluidu. Ma hè megliu trattà cun stu ravane negru! Ùn cuntene assai putassiu, u regulamentu di u salmetu d'acqua. Cù l'usu di l'urination di radish aumenta, l'attività di l'intestinali improvisa, l'excrezione di u so cuntenutu di u scuru, è cun questu produttu metabolicu poisonu, hè accilatu.

Ravi rossi in a medicina famigliali

E sti pruprietà curative di u ravanu fù cunnisciutu à e persone di u principiu di u so cultivamentu, è questu hè più di 3000 anni fà. Hippocrates accademia ancu ciò chì un ravanellu hè utili è a prescriva per u trattamentu di e malatie pulmonar è di dilegnu. L'antichi grechi anu truvatu chì u ravanu aiuta à migliurà a digestione, aiuta à a vista è calma l'attaccu di tezza.

In a medicina famigliali, ravane biancu hè spessu usatu com'è rimediu di u dirittu di u fruttu. Ci hè una ricetta pruvucatu per a lotta di a gripe: u radice raghji nantu à un grossu rossu, u zucchero hè struitu, è u corpu di u paci hè sparitu (prima di vapeur). Lu paciìu a lu lettu e freni bè. Inoltre, pudete bè un zitillùcciu chinu d'1 tazza di a misura preparata: u succu di ravane cù l'acqua (à a mità) è 1 coperta. cucchiaio di meli.

Un ravanu hè ancu utili in altri malatii. Per esempiu, in i malatie di i pulmoni, u zitellu di ravane hè cunsigliatu ancu da i duttori. Hè megliu cà qualsiasi dilazzioni diluta sputus, reduzendu l'infuzioni di a mucosa di i vini respiratorii è a tezza.

Rinitis hè ancu cuncessu di trattamentu faciule è faciule cù un ravane. Avete prima à evaporà in un bagnu o un bagnu è fretanu in a mistura di ravane rassicatu è racina (1: 1), aghjunghjendu un melatu è u salu. Inoltre, pudete bè tè cun mint, stjernica di San Giovanni e lamponi. Dopu ci hè necessariu ghjustu un bedu calda.

U ziddu di Ravanu cù u melu hè u rimediale più effikaèvule per i friddi di i vini respiratori superiore cù a testa seca è roncello di a voce. Per adulti, hè cunsigliu per vìviri 1-2 spezii. sposti 2-3 volte à ghjornu, è zitelli nantu à una cullizzioni.

Ci hè una prescription superbelle per i zitelli par facilità a flegma. Preparate din via: u ravanu hè chjucu in tazzi, si troppu in una puchina cù u zuccaru è si mette in u fornu da parechje ghjornu. Allora i pezzi di ravane sò stati fora, è u fucile di liquidu in una buttiglia è hè datu à u zitellu per 2 tsp 4 volte à u ghjornu prima di pranziarii è sempre a notte.

Sì u friddu hè accumpagnatu da cistitis, u zitellu di ravapane cù u melanu (1: 1) venerà ancu in u salvata. Bìvula deve esse 1 cidri. cuglia di trè volte à ghjornu a meza ora dopu una manghjà. U trattamentu duverà almenu trè simane.

U rabanellu biancu hè stata usata per inalazioni friddi. Hè struciatu in un rossu, doblegatu in un vasu è fermu chjusu. Allora smintii caccià u tostu è parechji volte sopra in bocca in i vapuri sali. Cusì ci hè necessariu di mantene a to breath during inspiration. A prucedura hè ripetuta 6-8 volta in u ghjornu.

L'olii di ravane acceleranu a secreziunale di u ghjornu gastrudu, migliurà a circulazioni di u sangue gastricu è intestinali, attivate l'attività di l'orgogliu bretilu, è aiuta a rapidu evacuezione di l'intestinu. Per quessa, hè spessu usatu com'è laxativu per stinimentu. À u listessu tempu, u ghjocu rabidu hè drunk in una forma cale, è ancu insalati vegetali sò manghjatu da ellu.

Cu cholelithiasis è urolithiasis, ravane biancu è biancu hè utile cum'è mezzu per disolvi stone. U zucchero hè priparatu è drunk in 1 tbsp. a cuchja una ora dopu ogni manghjà. Se ùn ci hè micca u dulore in u liver, a dosa pò esse aghjuntu annantu à 3 coperks. culleri. U cursu di trattamentu dura 4-5 simpati.

Quandu l'inpertentazione hè cunsigliata per piglià 1 vetru di ravius, zuccheri, zappiani e ratichi, pour 0, 25 cunti di vodka è insinuanu un ghjornu in un locu fridescu. Puderete aghjustà u zitellu di limonu à a mistura. Bei 1 tbsp. cuglia di trè volte à ghjornu, una ora prima di un lunch o 2 ori dopu.

Uva fresca di rabidu russu 1 orecchie. cuglione di trè volte à ghjornu per l'ateroesclerose, cum'è u ravanu esce di colesterol perfettamenti. Hè ancu utile à manghjà platti di ravane.

U ravane hè ancu efficace in a lotta contru l'anemia. Preparate a medicina cusì: agisce u ghjacciu da 0, 5 kg. Ravanusa, 0, 5 kg. prugne è 0, 5 kg. zappanu, spedinu in un saccu di vinu scuru, cuparti di pasta è pusata in u fornu per 3 ore. Pigliate 1 cid cibo una trè volte à ghjornu durante 15 minuti prima di manghjà. U cursu di trattamentu hè di 3 mesi.

Spessu Ravanusa hè utilizzatu per parechje malati. Per esempiu, cù reumatismu, radiculite, neurosi, una compressa di zucca o ragiu di ragninu hè appiicata. Cù la neuralgia intercostal, myositis è sciatica, u zucchzu frescu hè strufatu in u focu dulce à a longa strada nervosa.

U culmu di ravane, mischju cù u melu, hè ancu usatu cum'è antiliminticu. U ravane hè ancu utili per attivà l'attività di u pancreas è per rinfurzà l'elasticità di i capillari vascular.

Vitamina pranzi cù ravane

U rabanellu biancu hè un pruduttu di u calori. Ùn cuntene un settore di sustegnu utili. Quessi sò, prima di tutti, elementi microsi è maculati: sodium, magnesiu, potassiu, calcium, iron, phosphorus, iodine, chlorine, sulphur, copper è altri sustanzi chì anu upeu terapicu. Ci hè una gran quantitata di zucaroli, di prutini, di carbohydrates, di fibri, enzimi è di vitamini - C, R, gruppu B, olii essenziali.

In a ghjente hè cumunatu per manghjà ravane amareddu cù una crema agria, maisonette, salsa di tomate, latte à latte è mantra. È ancu u ravanu si combina perfectamente cù manzili, oranges, codre, cranberry, zucca agria, limonu, kvass è vinegar. Ùn hè male hè digerivu cù carne molinada, pasta dura è casera è pesce.