Cumu scunfittu a depressione di u vaghjimu

Overture hè un passatu tristu.
Hè u culori di vaghjimu è di novu hè tristu ... Ricurdava una canzona pocu cunnisciuta "Ghjè un tristu tempu, piacè finu à a matina, ma u mondu hè cusì luminoso cù foglie giallo". Hè in u vaghjimu chì parechji di noi ci sò depressi. Ancu bisognu di distinchiri trà e parolle di malanni, chì sò tutti, hè di depressione - un statu constantu di tristezza. Questu hè duvuta à i prucessi chì cumincianu à u nostru corpu - avemu a ricustruisce per un novu periodu staggicu, perchè l'acorzamento di a luz di lu mare, ùn mancà u sole, e malatie cronica è, in u risultatu, l'aspettu disgustante è i pinseri senza gioia anu aggravatu. Cosa da fà chì sì depressu.
Cumu per derrota a depressione di u vaghjimu, a quistione hè cumplicata, ma a risposta per questu in noi stessu. I sperti chì, prima di tuttu, avemu bisognu à guardà a cascata cù l'ùaglii sfarenti differenti! Malgradu l'umidità è u clima incestu, u vaghjimu pò esse un tempu piacevule di l'annu, tutta di u nostru modu internu di l'umore. Imagine ciò chì hè un piacè di vene da a freda carru in una casa di roba soume è cambiassi in robba secca, pour tea aromatic calenta è impresa in una manta fina, si sente in a vostra suttana preferita. In una tale atmosfera di depressione ùn hè micca un locu! Or, in altra parte, a maiò parte di a persone cunzidira l'estiu comu a so stagione prediletti. Eppuru, cumu nantu à u calor insuflorevule, funziona l'asfaltu, stuffiness in trasportu, avvilinatu constantu o duttori inesperu? Pudete esse statu troppu triste, cusì no, avemu felice. Cusì hè possibbili cù a cascata, in fattu, questu hè un tempu assai romanticu, imagine - tu è u vostru sceltu à u cruciveru passaghju per l'avennu d'oru di l'arbuli di vaghjime, illuminati da lanterni ... Fairy tale after all in a so forma pura! Ogni staghjoni hà u so propiu carillu, amparemu!

Assistenza medica.
Se a diprissioni oculistica vincenu in una battaglia murtica, utilizate l'artilleria pisanti - raccolari medichi. Per cumbattesi di depressione di u vaghjimu, l'esperti ricumandenu vitamini in u primu locu. Inoltre à i complexi di vitamina pruvate à piglià stimulanti naturali - tè verde, tintura di eleutherococcus, brou di dogrose, phyto-balms.

Piega un modu di vita fisicu, i gimgiani cù simulatori sò quantu ingrossu. E exerculamenti fìsici regularmente finu à l'espansionu deve una battaglia seriu di depressioni. Per i più pirsicidi, creanu una fugliale - una forte pressione migliurà a circulazione sangue.

E, sicuru, u dormu hè a bona medicina. Un Insomnio solo aggrava u statu di u tempore oppressu, urganizate e cose dritte per u sonnu, se ne necessariu, hannu un piacè di sedimentu o di dorme. A depressione pò è deve esse ittata fora a porta, hè pussibule!

Elena Romanova , in particulari di u situ