Trattamentu di u soru in l'orecchie è u capu di rimedii tradiziunali

Annunziate in l'arechje è u rughjoni in u capu pò indicate furmati maladi abbastanti di u sistema cardiovascular - atherosclerosis, pressione di u sangue, distonia vegetative-vascular. Inoltre, tutti questi sintomi pò signalà a presenza di una persona cù migraña crònica, esclerosis muscular, e diverse infizzioni respiratorii.

E persone chì soffrenu di sta manifestazione, l'experti cunsiglianu i prucessi di trattamentu chì sò apughjuti à a limpieza di i vetbi, a caccia di colesterol, anu aumentatu l'immunità.

Hè assai efficace à trattà u viulente in e orchi è a testa cun i rimedii tradiziunali, in zootechnichi particulare è zuccheri di vegetale, i pianti midicinali è l'aromi medicinali.

Pudete eliminà u rughju in a testa cù l'agliu. Pigliate dui ciuchi grammi di l'àgghia fresca è lasciate pè u macinacciu di a carne, mette in tutti cù un vetru di vetru è pour 200 grammi d'alcohol o vodka. Insistemu 14 ghjorni. Filtru, aghjà trenta grammi di propolis tincture, dui cullizzioni di meli. A tintura hè benestata è insistia per trè ghjorni più. Pigliemu u pruduttu cù a latta trinta minuti prima di pranzi, trè volte à ghjornu. Emprinzammu cun 1 goccia di a cumpusizioni, è cun ogni tecnulugia nova aghjusteghja una sola gota finu à avè amparati finu à 25 stati.

N'avutru ricetta per a ridisera di u noise in a testa è l'uce pò esse 5% tintura di iodu. Pigliemu un lattu à u latti, per 100-150 ml di latti ci spincevamu una gota, aghjunghjenu una sola gota per ogni nutrimentu novu. In questu modu, avemu amatu finu à 10 sette, da pudemu cumincià à diminuite una sola gota ogni ghjornu. Emu un rottu 10 ghjorni, è passendu a stessa manera dui corsi più, facenu 10 giorni di ghjornu.

In i tempi antichi, u tratatu di u noise in a testa si hè stata fatta cù l'aiutu di sokoterapii. Per questu, u zuccu di mirtilli è pettine hè stata presa in proporzioni ugguali, mischju. U mischju resultante di zucchieri hè stata tretusetta di ghjornu per 50 ml.

L'arbecevule mediologichi sò ancu boni rimedii di ricerca per a lotta di sta maladie. Per esempiu, u tintura di bagnu di limonu fassi veramente efficace. L'infuzione hè presa per ghjornu senza più di un litru, per l'efficienza pudete aghjunghje un pocu ziu. A decocuura di a cortezza è a foglie di u chiovu negru pò aiuta ancu.

Longu ago, un tbrunutu rossu era usatu per a cummattiri sta malatia. Hè ricivutu in quantità quasi senza limitata in forma di infuzzioni di fiori giallo.

Per disperse di sta prublema, pudete piglià a seguente mixte - 1 cullenella di u mele mischieria cù 1 spoonada di acitu, pigliatu cù pranziari in tuttu u ghjornu.

Sì a causa di u vostru rucchju in l'ore hè a pressione di u sangue, seguita sò stati l'aristiani chì seguitanu: peonia, ghirlanda, valerian, motherwort.