Circunsumenti interessanti nantu à a circulazioni di sangue è u sistema venoso

U sistema venoso hè rispunsevule per u ritornu di u sangue à u core. Hè una parte di u sistema circulatori, chì travaglia in modu cuntinuu, entru l'oxigenu à i celi di u nostru corpu per i canali di dui tipici: à longu arteriasi è di l'arteriasi di dipenditu assai limitu - arterioles, ramificatori è furnutu nutrienti à ogni parte di u corpu umanu.


In u nostru corpu passa più di 90 000 km di i viti sangu chì transpegenu circa 4,5-5,5 litri di sangue.

U centru neurgenerale di stu maravigghiusu sistema hè u cori - un òrganu musculoso vitale chì pompi continuamente a sangue ossigenu per l'attività di città normale. Questu hè un sistema impurtante, perchè a nutrimentu di e cose di e cungule dipende da u funzione funziunanti.

Quandu u regnu di i corsi di nutrijenti, u sangue torna à u core, ingressu per i veins cavalli superiori è minimi. Allora, dopu esse saturatu cù l'oxigenu luminosu, u sangue cuntinueghja u so muvimentu in tuttu u corpu.

Circorsi interessanti di a circulazione sangue

Arteries - capiglioli di a vita cellulosa

Per avè i cieluli di tutti i nutrizi necessari addipenni di u circulu di sangue. E hè l'arterii chì sò rispunsevuli di u cunsigliu di sti cumpunenti nutrizionale. In l'eventu chì u fornimentu di nutrienti cumencia à malfunzione, i celi crescenu in maladie, ubbligati à circà un modu di cundizione imprevedente. À u primu puderanu cuntinuà a realizazione u so travagliu, anche l'irregularità di u flussu di sangue. Ma, sicuru, hè u limitu. Basta artereri trasportaru sustanzi di minerali, enzymes, vitamini, zucaroli, grassu è l'ossigenu, questu, cumpunenti necessarii per a attività vitalu normale di tutti i celuli in u nostru corpu.

A forza di attrazione

A maiò parte di u tempu avemu spent standing o sieghjate è vere pocu ghjornu in faccia. Per quessa, l'obstaculu principali chì sopra i vini, di u sangue à u core, hè a forza di l'attrazioni.

L'arteriasi sò assai più faciuli di fà u so travagliu, chì questu facilitatu da aghjustamentu cardiaque, necessariu per u muvimentu di sangue per u corpu. In i vini, à u cuntrariu, a pressione hè debilitata.

Perchè, per vultà a forza di l'attrazione, u sistema venoso averebbe altre risorse. Per esempiu, quandu si run o go, a prissioni esercitata da l'arcu principianti (parti curvule di i soli di u pede) permette chì u sangue sviluppau versu u core. À questu tempu, u mecanismu di a sutura venosa hè ghjucatu, perchè chjamatu perchè hè una zona cun una densità di rete di vini. A funzione principale chì avemu da esse sceltu hè di dà u primu impetu di sangue in modu chì l'ultime risicate in u core.

Per d 'altra banda, ci sò parechje mudelli à dispusizioni di u sistema venoso cuncessione per assicurà a regula curretta di u sangue à u core. I musculi a vigna ventrali cuntrainu in grandezza mentre anziane, esercitu a prissioni annantu à e vini più profonda da quali anu pulsatu, cusì impunenti u sangue à u core.

In u latru internu di e vini, ci sò chjusuli valvuli (ùn anu micca arteriasi), chì dirighjanu e vini à u cori. Infine, l'impurtante più impurtante hè a funzione di respirazione, chì dà un impetu per u muvimentu di sangue da quandu u diafragma hè risuscitatu à a cavità abdominal.

Redes venoso profonda e superficial

U sistema venoso hè cunsistenti di una quantità numerosa di vini di dimers différenti, distribuitu per tuttu u corpu.

In quantu à u sistema generale di l'estremità più lenza di u nostru corpu (legs), deve esse divisu in dui rete.

Be ben!