Daria Pynzar disputava cù i so abbunati in Instagram

Dasha è Sergei Pynzari ùn sò micca solu pussibuli di ristorante per esse in u projetu "Dom-2", ma dinò a parò forte chì "hà edificatu l'amore" sottu i lenti di i camere di television. Nove anni fà scopre à u prugettu è dipoi sò l'idoli di milioni di abbonati chì sinceramente ammiranu e so relazioni armonii.

Dasha Pynzar accusò i fannii di tactlessness è dissimulatore

Dasha hè un Instagramshchitsa attivu, a so pagina hè firmata da più di duie è un miglu di milioni. A zitella volunterà compartitu cù abbonati interessanti avvenimenti da a so vita, dà cunsiglii di crià i zitelli. Forsi, ella hè unu di i pochi participanti in u prughjettu chì ùn si fraccionanu i so vicini nantu à "Dom-2" è ùn rilivisce l'armani. Invece, "ci hè un avvinte per l'anziani." Daria annunamente hà publicatu un post inghjulazione in a so Instagram in quale accusò l'abbonati di tactlessness è dissimulante. A zitella era indignata à i riti negativi chì leghjisce perpendiamente in u so cinta. Hà esse chjaru chì ùn hà micca pagatu à l'attinzioni affirmazioni ind'i so indirizzu è avè cunsigliatu i malignianti di esse più educati è adatti.

I paesani sò indignant à l'ipoteezza di Dasha Pynzar

Questa attellu hà causatu una risposta forti da i fouls. Ci hè vintu chì i nemici di Dasha sò assai numerosi di quale ella pensa. I servizi pronti à l'attraversu l'erruri ortografici è l'incapacità di l'astrua "Doma-2" per riformulà correctamenti pinsamenti, è anch'ellu l'hà rimpruverà per insincerità è hypocrisia. Dopu tuttu, siddu Daria, in i so paroli, ùn presta micca attinzioni à affirmazioni negattivi, da chì avà hà scrittu stu post ingeratu cumplicatu è rende. Hè chjaru chì di i dui milioni di abbonati, sempre seranu e persone chì ùn sparte micca di u puntu di vista. rizaevaluibov Quante ghjente, tanti opinioni è nunda di fessi per ella yulchick81 Hè simpliciamente legami, tanti sbagli, senza parolle. Solu da l'indignazione Dasha s'hè mai oblidatu di vede in u dizziunariu allaprivolkina Daria volta u ooocumentu ùn sò micca diritti! in ritornu, avete fattu tinezu, offènnusi, ma ùn avè micca ghjittatu insulte è bluccati. Eccu una storia, ùn ci hè nunda di culpa à u specchiu, se a face hè tortu. anjadavidoff Tutti quellu chì hà amu. E antifanate. Avarete bisognu di prutezione