Famigliamente di i genitori di u sposu è u sposu: tradiziunale

A festa di a matrimoniu hà prescrittu longu a riprissioni di i spezii spiciali di attivazione dissenu à curà a felicità in a vita di u ghjovanu. E se tali azzioni à a casuzza stessu pò esse un grande numeru, micca menu impurtante sò e tradizione chì precedenu a casale. A festa di u casanu aghjunghje parechje generazioni, unisci à e famìglie, è ancu trattatu a unione di cunzunzione cù cura particulari. Eccu quì ci sò unepoche di momenti chjave di a cunnessione di e generazioni - u cunniscenza di i genitori di u sposu cù a sposa, poi vice versa, è finitu un momentu impurtante - u cunniscenza di i genitori di a sposa è di u sposu.

In a maiò parte di i casi, a decisione di u futuru casanu fu pigliatu da i genitori. È, in parechji casi, era u cunniscenza di i genitori di a sposa è di u sposu chì era chjave è dipenda da ellu si u so accunsentu à a casuzza sia. Questu ritimu hè chjamatu casu è hà tradizzioni assai interessanti in parechji paesi.

In Rus per a matchmaking u ghjornu più successu fù sceltu - Pokrov, u 14 ottobre. À u listessu tempu, i pretendenti spuntavanu cù i so genitori è l'altri parenti, vicinu à a casa di a sposa cù belli è belli. In ogni casu, u veru intente di casu era clarificatu, è i genitori di a sposa, in arrispunniu, anu rispunnutu dinò. Da e parolle alegurici è l'espressione "avete una mercaderia, avemu un mircanti" hè cunservatu, in questu questu u rolu significativu di i genitori. A voti era bisognu di chjudarà dui o trè volte, sopratuttu se a sposa era cunnisciuta com'è bellezza, ma cù una dote rich. L'accunsentu di a festa hè statu spressione in a festa cumminciana di i genitori di i dui marge. Sì i genitori di a sposa u mandatu u novu torna u so casottu di casamentu - significava un solidu "no".

E se in l'iniziali Rusi vinìanu da i genitori di u sposu, in India, a tradizione difiere exactamente l'oppostu - i genitori di a sposa sò anzi. A tradizione ha survigliatu à questu ghjornu, è parechji genitori di a sposa è in l'india muderna visitanu i genitori di pruprietari adattati, discrivinu a bellezza è e so cumpetenze di a so figliola è di sicuru a dote. U cunnuscenza di u futuru maritu è ​​u mumentu hè di vendita di ritratti.

In Cina, una nota hè statu mandata à i genitori di a sposa, indicendu u nome di u sposu, a data è l'ora di u so nàscita. Dopu l'impurtanza di u horoscopu orientale è u so impactu in tutti l'esferi di a sucità chinesa, stu mumentu era decisivu. A famiglia di a famiglia hà adupratu a fortuna di se u groom è di a sposa cuncordanu un altru, basatu nantu à una comparsa di i so horoscopi. Scusonu ancu à a famiglia di u groom. Cù un horoscopicu pusitivu, u cunsensu hè statu attribuitu à u matrimoniu.

À u listessu tempu, i genitori di a sposa è u sposu hà cunnisciutu u ghjornu di firmatu u cuncettu di u matrimoniu ghjucatu. U postu di a so retazioni hè a casa di a sposa, in fronte di quale eranu imposti i figuri di l'animali chì dà a felicità, è davanti à entra in casa, i deities anu adurati. Ci era ancu una manghjà cunghjunta di l'alimenta, era cunzignatu di vìviri una tazza di vinu - un simbulu di a casa di u ghjovanu cum'è una coppa sana.

In ogni paese, i genitori ùn puderanu micca influenzà a decisione di u ghjovanu, cusì, in Polinesia, u zitellu chjappà à a zitella, venendu à ella durante a ballata à culore di battaglia.

Dopu à l'accunsentu di a ragazza, i ghjovani annunziate a so decisione à i so genitori è s'ellu i genitori di a sposa eranu contru, u ghjovanu puderete salvà. Pò esse vistu chì ùn ci hè bisognu di cumunicà cù i genitori di a sposa è di u sposu, perchè ultimamente, i genitori di a sposa anu da dà i so accunsentu à a casale è allora una bandiera bianca in forma di un mattu biancu-un donu à a sposa.

Cumu pò esse vistutu da l'esempi, à volte l'acquisti di i genitori di u sposu è a sposa hè decisiva per a vanda cum'è questu. E puru siddu assai tradiziunali sò abbandunati, è a cunniscenza di i genitori oghje hè spessu sottumetteita una formalità, hè ancu assai impurtante per apprezzareghjate in futuru sue-à-legge cun patrone, cum'è a so mamma cun suera materna.