Dima Bilan: vita persunale

Un omu gufu, u cantante più famosu di Russia, u vincitore di u prestigiuficule Eurovision Song Contest. Avà guessu quale si parlava? Iè, hè Dima Bilan, chì a vita ùn dà un paese à e persone, avanti è ghjurnalisti.

Viktor Nikolaevich Belan hè un cantante russu pupulari, più apprezzatu da u populu in u pseunimu Dima Bilan. Hè natu u 24 di dicembre di u 1981 in a cità di Ust-Dzheguda di a regione Karachay-Cherkess.

Vittoriu Vittoriu principiò à mostraru u so talentu da a zitiddina. Cum'ellu era sempre in a prima classa, hà auditioned, à u quale u maestru di a scola musicica hà dichjaratu chì i genitori avìanu bisogna à mandà u so zitellu à a scola di musica. Ma cun l'educazione musicale ùn hè micca stata longa, è solu in u 5e scudu, grazi a so sughjura, a piccula Vitya entra à a scola di musica è falla successivamente a so classe d'accordioni. A scola di musica hè questu, ma questu hè micca u limitu, Bilan piglia tuttu ciò chì aieghjanu à sviluppà e so capacità creativa: ellu solu in u coru di i zitelli, participeghja in diverse concorsi, festivals, competizioni regiunale è altre avvenimenti fugliali per a strada iniziale. In questu modu, secondu in u 10u scopu, Dima Bilan si fa prima a Mosca, participendu à a festa "Chunga-changa".

Dopu dopu studiatu in a scola, u ghjovanu talentu entre a scola di musica. Gnesin à Mosca in a classa di vocalistichi accademichi, è dopu a so graduazione in u 2003, entri à u 2u cursu di GITIS per a facultà di l'attu. U studiu in una scola di musica, Dima hè prova di participà à un prughjettu solo, chì ùn pò micca sottumessi fruttu. Esse in u terzu annu di l'università, acquistò cun u so produtore futuru Yu.Sh. Aizenshpisom. Cumu l'artista si ricurdò, era difficultu d'avvicinà una persona famosa, ma u poviru studente miraculamente hà rializatu u ricivutu u numiru telefunu cercatu. Per un bellu pezzu, ùn aghju vulsutu chjamarà, ma quandu chjorte, avè deve spiegà à u pruduttori per un ghjornu rottatu chì Vitya Belan era è perchè era chjamatu. Accordu à scuntrà à u studio di scrittura, induve Bilan hè statu invitatu à rializà a canzone "Kid". Aizenshpis hà piacevule è decide di cooperà cun Dima ghjovanu è promettante. Bonu, veni la canzunedda "Boom", induve Dima Bilan si pare à bè ghjovanu, è u primu clip. In u 2002, u cantante debuted in a festa in Jurmala per a prima volta. A vita cuntinueghja aduprà cù culori. In u 2006, Bilan hè mandatu à Festival d'Eurovisione cù a canzone "Never Let You Go", per a quale u cantante ocuvi un oghje segon postu. Per a Russia, hè stata un successu senza precedente, perchè solu u cantante Alsu in u 2000 pigghianu a seconda place. Ma parvene à l'idolu di u ghjovanu di u ghjovanu ùn avia micca per andà in u 2008 rescindia à a participazione à u cuncorsu. Ùn hè micca truvatu viulazione, è u cantante hè statu permessu di ripartoghju in u Festival d'Eurovisione. Allora Dima "lit" in tuttu cun a canzunella "Believe", per quale hà pigliatu u primu locu onorevoli. Addivintà u primu cantante russu per vende u Festival d'Eurovisione.

Dopu à quessa, no solu l'avianu principiatu à adore l'idolu ancu più, ma ancu cun l'envidie di e persone anu ricunnisciutu per un talentu claru. E prumutorii è tituli sustinibili nantu à a cantante cù una veloce straordinaria, hà sempri di più fanelli è ghjurnali sò longu trumpeting à a novella di Bilan cù u mudellu russu Lena Kuletskaya. Ma o u cantore avìa un modu bruttu, o era addumatu cù i paparazzi, ma in l'aria aperta di l'emissione di radiu "Europa Plus" in u Luzhniki, u selebritis, cù a so amiezza, ammettaru chì a so rilazioni era solu un PR, perchè un muvimentu simplice aiuta à sviluppà a so popularità à una altura senza precedente. U publicu sanu era scunvutu, perchè a coppetta s'era avutu per quattru anni, appareva nantu à tutti i partiti seculare, è nantu à u ditaghju di a bella Helen, un anellu durante un longu tempu. Inoltre, a matrimoniu ùn seguitanu ... Conclusioni cuncreglie, ma una certa confessione franca chì nimu hà aspessu. Uni pochi ghjorni dopu, StarHit phoned the pop singer per spiegà ciò chì tutti avìanu osservatu una settimana fa. Dima arrispunniu chì in quellu éteru è Lena hà dicisu di ghjucà un trucu à tutti, cumprese l'omnipresent paparazzi, chì sò in còllera cun elli in a so furtezza per tutti i nosi in a vita privata. Sta dichjarazione di a coppiu hè un'antra pruspittiva di PR, ùn vi scuntene à nimu, sò sempre cun Lena, è a festa ùn hè micca ghjucata. Live, quandu viranu.

Avà pensate chì questa hè un PR o micca. Dopu tuttu, i ghjurnali fugghiennu una nova onda: ùn ci hè nuvella novu da u cantante pope cun u mudellu, cumu pò esse spessu sottu una nova passioni, novu mudellu, da Juliana Krylova. Hè stata cun ella chì hà tientu u so clip per a canzone "Safety", è l'intimi sceni di u video sò assai franchi. Avanzatu, Bilan ùn avete micca avvezziatu, perchè l'heroina principale di tutti i screnzii di u bedu di i so clips era Kuletskaya. Iè, è in Madrid à l'acte "MTV Music Awards" Dima hà travagliatu cù Crylova. Appena, era tantu cuntentu per esse rimettutu da u mudellu in u so video, chì ellu hà sceltu issa di mantene cun ellu è si stabilisce in una sola stanza d'altru à l'ora di l'anniversaire ... À tutti i dubbii di i ghjurnalisti, u cantante rèplica in pocu parolle chì Juliana era solu a so sposa è Elena era cunnisciutu di tuttu è Ùn ci sìanu cose. Eccu i diritti. Un PR o micca, u numiru unicu tema per u publicu ... Dunque hè, Dima Bilan, chì a so vita hè cusì rica in avvenimenti.